מנהל/ת משרד

(לפני 3 ימים )

אחריות כוללת על הפעילות האדמיניסטרטיבית במשרד החברה:
• מתן שירותי אדמיניסטרציה למנהלי החברה.
• הפקת דו"חות שונים, הכנת מצגות, הכנת חומרים לפגישות, קבלת הודעות, תיאום יומנים ותאום פגישות.
• קבלת לקוחות למשרדי החברה, ספקים ואורחים.
• שליחויות דואר, בנקים
• הנהלת חשבונות – הפקת חשבוניות מס, קבלות, קליטת חשבוניות ספקים, גיול חובות, הקלדת הצעות מחיר, התאמות בנקים, תחזוקת דו"חות כספיים.
• קשר רציף עם משרד רו"ח חיצוני של החברה.
- תנאים מלאים - פנסיה מלאה, קרן השתלמות, הוצאות רכב ושאר התנאים עפ"י החוק.
- עבודה בחברה קטנה, אינטימיטית, עבודה מול לקוחות בתחום הרפואי, ביטחוני, תעשייה מתקדמת והשפעה משמעותית.

- 12 שנות לימוד ומעלה
- מינימום שנתיים ניסיון בניהול משרד.
- ניסיון במערכת ERP - פריוריטי (או מערכת מקבילה)
- ראש גדול, חרוץ/ה, רציני/ת, יוזמ/ת , תודעת שירות גבוהה, אדיב/ה, יכולת עבודה על מס' משימות, בעל/ת כושר ארגון וסדר, יסודי/ת וייצוגי/ת.

סוג משרה : חודשי

משכורת : 9500