לחברת מחשבים ותיקה בבאר שבע דרוש/ה עובד/ת לתפקיד אדמיניסטרטיבי.
משרה מלאה.
תיאור התפקיד:
- הוצאת חשבוניות והכנת הזמנות ללקוחות.
- מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות החברה.
- הכנת חומר להנהלת חשבונות.
- ניסיון מוכח בתפקיד דומה ו/או תעודה או תואר ראשון רלוונטי.
- שליטה מלאה בתוכנות Office והכרת יישומי המחשב.
- שפות: רוסית- יתרון משמעותי, אנגלית- ברמה טובה.
באר שבעי עם כל התוספות- אוהד הפועל באר- שבע, מכור לבורקס אומי, בוגר אוניברסיטת בן גוריון תואר ראשון לעבודה סוציאלית, וכיום בשנה השנייה של התואר השני במנהל עסקים והתנהגות ארגונית. לאחרונה הקמתי חברה שמקיימת סדנאות מיוחדות לארגונים וחברות הממוקדות בפיתוח ארגוני.
קרא עוד ..