ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

תמיכה טכנית/IT

(לפני 13 שעות )

סיגה (SIGA) היא חברת סטרט-אפ, המפתחת מוצר חדשני לזיהוי תקיפות סייבר וחריגות תפעוליות במערכות בקרה תעשייתיות ובתשתיות קריטיות. המוצר משלב תוכנה וחומרה, תוך שימוש באלגוריתמים מתקדמים, וזוכה להתעניינות רבה בשוק הפוטנציאלי בארץ ובעולם.
החברה ממוקמת בפארק ההיטק של באר שבע, בצמוד לתחנת הרכבת.
להצטרפות לקבוצת פיתוח דינמית ומאתגרת,דרוש/ה איש/אשת תמיכה טכנית/IT.

דרישות התפקיד:
- ביצוע התקנות ושדרוגים ללקוחות (בהתחברות מרחוק מהמשרד)
- ניהול שוטף של הגדרות לקוחות (בהתחברות מרחוק מהמשרד)
- ביצוע בדיקות יומיות ותפעול מרחוק של בעיות שוטפות באתרי לקוח
- ניהול הרשאות
- אחריות על גיבויים ו DR
- לימוד, התקנה וקנפוג של טכנולוגיות חדשות לשימוש צוות הפיתוח
- סיוע לצוות QA בביצוע בדיקות

הכישורים הדרושים:
- ניסיון בסביבת Windows ברמת Admin
- ניסיון ב SQL Server, כולל יכולת כתיבת שאילתות
- גישה טכנית ורצון ללמוד נושאים טכנולוגיים חדשים
- ניסיון באבחון, ניתוח ודיווח על תקלות ובאגים
- יכולת קריאת חומר טכני וכתיבת מסמכים באנגלית
- יכולת עבודה מסודרת
- אחריות, סבלנות ודיוק

יתרון:
- יכולת כתיבת סקריפטים (Batch files, Powershell)
- היכרות עם IIS
- היכרות עם LINUX
- היכרות עם Elastic Search