ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות חמות

מנהל/ת קמפיינים דיגיטליים

למקאן ואלי, שלוחת מקאן תל אביב במצפה רמון, דרושים אנשים מצוינים ואנליטיים לתפקיד מנהל\ת קמפיינים. אנחנו מחפשים בוגר/ת תואר ראשון עם ראש גדול, אהבה למספרים, לאנשים ולמדבר.
רצון לבנות קריירה בתחום מתפתח ולקחת חלק בפרויקט משנה מציאות.
זמינות מיידית למשרה מלאה

תנאים טובים, הסעות לבאר שבעים, והשתתפות בהוצאות שכר דירה לעוברים למצפה רמון.

• תואר ראשון ממוסד אקדמי מוביל – חובה
• מגורים במצפה רמון או יישובי הסביבה – חובה
• זמינות מיידית למשרה מלאה - חובה
• רקע בעולמות הדיגיטל – יתרון

משרות פעילות

לפני 18 שעות

למוסד לימודים גדול באזור הדרום דרוש/ה מנהל/ת רשת
עבודה בסביבת שרתים, ענן ואבטחת מידע

קורסי הכשרה מקצועיים / תעודת הנדסאי/ת מחשבים
שלוש שנות ניסיון לפחות בניהול רשת מעל 500 משתמשים
ידע וניסיון בעבודה בסביבה ויטואלית
ניסיון בעבודה עם שרתי איחסון מרכזיים
ניסיון בעבודה עם רכיבי תקשורת, שרתים, חומרה ורשת
ניסיון מוכח בעבודה בסביבת מיקרוסופט - Exchange, SQL, Active directory, terminal

לפני 18 שעות

מנהל צוות במפעל כימי בבאר שבע.
ניהול צוות עובדים
מעקב ודיווח תפוקות, שעות עבודה
בניית תוכנית עבודה ומעקב אחריה
מערב אחר אחזקת מכונות
ניהול מלאי

ניסיון בניהול צוות עובדים
רקע במפעל כימי -יתרון

לפני 18 שעות

ליצרנית קוסמטיקה מובילה בתחומה דרוש/ה נציג תפעול אתר אינטרנט.
הגדרות התפקיד:
אחריות על היקף המכירות- מעקב אחר הזמנות משלב קבלתם במערכת ועד להוצאתם ללקוח.
תחזוקת האתר – מעקב, עדכון וטיפול בתוספי מערכת ורכיבי עיצוב באתר.
ניהול גישות לאתר – ניהול רמות גישה והרשאות משתמשים באתר.
בדיקת תקינות קישורים – ניהול ותיקון קישורים שבורים ואו לקויים.
מענה לפניות – מעקב תקינות טפסי פניה, טיפול במניעת ספאם ועוד.
עדכון תכנים קבועים – הוספה, עריכה ומחיקה של תכנים באתר.
שינוי ערכים באתר – עדכון תאריכים, עדכון מחירים, עדכון מלאים באתר.
עריכות גרפיקה – עדכון ושינויים גרפיים באתר לפי צורך.
דרישות התפקיד-
אוריינטציה מכירתית- יתרון משמעותי
יכולת עמידה ביעדים
יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות ותחת לחץ
הכרות עם עולם הסחר המקוון- חובה
בעל/ת ידע באינטרנט ואופיס- חובה

היקף משרה-
עבודה במשרה מלאה ימים(8:00-17:00) ראשון- חמישי.ימי שישי במידת הצורך.

תנאים טובים למתאימים

הגדרות התפקיד:
אחריות על היקף המכירות- מעקב אחר הזמנות משלב קבלתם במערכת ועד להוצאתם ללקוח.
תחזוקת האתר – מעקב, עדכון וטיפול בתוספי מערכת ורכיבי עיצוב באתר.
ניהול גישות לאתר – ניהול רמות גישה והרשאות משתמשים באתר.
בדיקת תקינות קישורים – ניהול ותיקון קישורים שבורים ואו לקויים.
מענה לפניות – מעקב תקינות טפסי פניה, טיפול במניעת ספאם ועוד.
עדכון תכנים קבועים – הוספה, עריכה ומחיקה של תכנים באתר.
שינוי ערכים באתר – עדכון תאריכים, עדכון מחירים, עדכון מלאים באתר.
עריכות גרפיקה – עדכון ושינויים גרפיים באתר לפי צורך.
דרישות התפקיד-
אוריינטציה מכירתית- יתרון משמעותי
יכולת עמידה ביעדים
יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות ותחת לחץ
הכרות עם עולם הסחר המקוון- חובה
בעל/ת ידע באינטרנט ואופיס- חובה

לפני 18 שעות

OPSWAT is looking for an experienced Product Manager for one of our Cyber Security lines of products. As a leading Product Manager, you will own a strategic role in the company’s growth and be responsible for our global business and marketing activities for one of our products. You will be reporting to the product’s business director and work with a global team.

You will craft the messaging and positioning for products, conduct deep market research and develop innovative Go-To-Market programs that drive demand and business performance.

Responsibilities
Create and develop messaging, positioning and go-to-market plans.
Create sales enablement tools, such as presentations, datasheets, whitepapers, and customer case studies.
Present marketing and sales enablement materials to internal and external audiences including marketing events and exhibition.
Create Blogs and social media content.
Responsible for web asset such as home page and digital marketing pages.
Drive a rapidly scaling product roadmap and product priorities on strategic levels.
Work closely with the engineering team to clearly convey product direction and deliver product milestones.
Clearly and effectively communicate product strategy, functionality, and requirements to internal and external stakeholders.
Research competitive landscape and adjust product roadmaps to address the relevant markets.
Visit customers and partners for collecting product feedback..

Requirements
2-3 years of experience in B2B software product marketing or outbound product management.
Exceptional interpersonal, oral and written communication abilities - English as a mother tongue.
Effective interaction with a wide range of audiences, including sales and product management.
Strong collaboration skills with the ability to influence and work effectively in a matrix environment to solicit support and resolve conflicts.
Bachelor's in business or marketing, MBA is an advantage.
Background and knowledge in Cyber Security is an advantage.
Located in OPSWAT Israel office.
Strong time management and scheduling skills using industry standard products, Office365, Atlassian Suite, etc.
Demonstrable background in writing product management content (product requirement documents, design specification, user guides, etc.)
Experience in working with large scale enterprise customers is highly desired.
Relevant Bachelor’s degree or Product Management certification required.
Experience working with remote teams across diverse cultures a plus.
Experience with Agile development a must.

סוג משרה : חודשי

משכורת : 25000

לפני 18 שעות

לחנות צילום במתחם one plaza בבאר שבע,
דרוש/ה עובד/ת לאחר צבא לעבודה במשמרות.

לאחר צבא

לפני 18 שעות

PAKALOT חברת סטארטאפ המציעה שירות חדשני ופורץ דרך לתחום השילוח והלוגיסטקיה
דרוש מפתח תוכנה מנוסה בתחום ה WEB
העבודה בשעות גמישות


ניסיון של שנה לפחות בפיתוח בשפת PHP
ניסיון עם Zend Framework - יתרון משמעותי
ניסיון ב JAVASCRIPT
ניסיון ב Bootstrap

לפני 18 שעות

למשרד פרסום מקאן תל אביב דרוש/ה מדיה פלנר/ית לעבודה מול לקוחות וספקים, עבודה המשלבת בין עולם השיווק והפרסום לעולם המסחר ודורשת יכולת ניהול משא ומתן, ידע אנליטי,שירותיות, פרואקטיביות. במסגרת התפקיד- בניית תכניות ואישורי מדיה מול הלקוח, עבודה בצוות ואל מול ממשקים מרובים

תואר ראשון בכלכלה/מנה"ע/ניהול- חובה
זמינות למשרה מלאה
שליטה באקסל
אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בעבודה מול לקוחות- יתרון
יכולת עבודה תחת לחץ

לפני 18 שעות

לפרויקט בקרה בגני ילדים דרושים ודרושות בקרים ובקריות שטח, לביצוע בקרות בגני ילדים.
הבקרה כוללת ממצאים מנהלתיים ותפעוליים.
עדכון ממצאי הבקרה מתבצע באפליקציה ייחודית .
תחילת הפרויקט בנובמבר, סיומו צפוי לאפריל
בימים א-ו, בשעות 09:00-13:00 (ישנה אפשרות לחלקיות משרה).
** משרת שטח, כוללת נסיעות**

תואר ראשון – חובה. אין חובה לתחום החינוך.
ניידות עצמאית עם רכב ונכונות למשרת שטח הכוללת נסיעות עצמאיות (יש החזר הוצאות נסיעה)
יכולת הערכה נוקבת יחד עם יחסי אנוש טובים.

לפני 18 שעות

Taboola, the world’s largest content recommendation platform, is hiring an Algorithms Engineer.

In this job you will:

Be responsible for the entire algorithmic life-cycle in the company: data analytics, prototyping of new ideas, implementing algorithms in a production environment and then monitoring and maintaining them
Turn algorithm prototypes into shippable products that will have a significant and immediate impact on the company’s revenue
Work on a daily basis with some of the hottest trends in today’s job market: machine/deep learning, big data analytics and cloud computing
Apply your scientific knowledge and creativity to analyze large volumes of diverse data and develop algorithms to solve complex problems
Influence directly on the way billions of people discover the internet
Work on projects such as Internet Personalization, Content Feed, Real Time Bidding, Video Recommendations and much more
Our tech Stack:

Python, Java, TensorFlow, Spark, Kafka, Cassandra, ElasticSearch, BigQuery, Google Cloud Platform, and Docker

About you:

M.Sc. or PhD. in Computer Science, Mathematics, Engineering or a related field
Strong knowledge in Python
Good knowledge in Java, Scala or C++
Familiarity with statistical modeling techniques
3+ years of hands on experience with coding machine learning/statistical modeling based solutions
Experience in data analysis and visualization and strong knowledge in SQL
Possess strong problem solving and critical thinking skills
Nice to have:

Experience in developing models using deep learning techniques and tools
Experience in developing software within a distributed computation framework

לפני 18 שעות

לתפקיד משמעותי בקבוצת ה-FPGA אשר מפתחת את מוצרי הליבה של החברה דרוש/ה מהנדס/ת שייקח חלק בתכנון ופיתוח רכיבי FPGA בתחום התקשורת.
התפקיד מאפשר להביא לביטוי יצירתיות ויכולות אישיות לנוכח האתגרים שיש בפיתוח מוצרים עתידיים.
הצלחה בתפקיד תלויה ביכולת עבודת צוות מעולה בצוות דינאמי עם משימות מגוונות.
מיקום העבודה הוא ברד נגב באר שבע.

• תואר ראשון בהנדסת חשמל/מחשבים/מערכות תקשורת מאוניברסיטה- חובה
• ניסיון בפיתוח ב Verilog/VHDL – יתרון
• ניסיון ברכיבי תקשורת והכרת פרוטוקולי תקשורת (Ethernet, TCP/IP) – יתרון
• יכולת למידה עצמית וירידה לפרטים - חובה
• עבודה מעולה בצוות – חובה
• מגורים באזור דרום הארץ- חובה (המשרה בבאר שבע)

לפני 18 שעות

Looking for a freelancer to create video promos using FILMORA.
Titling / Transitions / Translations into multiple languages

Need to deliver the FILMORA project and the final video

Please send example of video promos created with Filmora

FILMORA

לפני 18 שעות

The Customer Success Engineer will be the primary technical resource for our OPSWAT prospects, customers and partners. You will assist in identifying customer challenges and driving solutions based on OPSWAT products and customer needs. You will serve as an OPSWAT product and industry expert, effectively supporting, deploying, and demonstrating our solutions as well as promoting our vision and approach. You will be a trusted point of contact for our customers. You will also be a liaison to the engineering team to drive the direction of the product.

The ideal candidate will have previous work experience as a member of a corporate support and customer success team and a career track record of supporting cyber solutions for large and complex enterprise environments and implementations.

What You Will Be Doing
Taking ownership of customer technical issues through resolution.
Supporting the Enterprise Sales team worldwide.
Serving as a hands-on SME on OPSWAT products, configurations, implementations.
Managing the customer experience and onoing relationships for named accounts.
Conducting virtual meetings with customers.
Reviewing and contribute to processes and procedures.
Engaging in Professional Services, Implementations, Onboarding.
Collaborating with teams across various countries and time zones.
Delighting the Customer.

xpected Professional Traits
Adapts to changing business needs, conditions, and work responsibilities.
Examines data to grasp issues, draw conclusions, and solve problems.
Develops fresh ideas that provide solutions.
Builds and maintains customer satisfaction with the products and services offered by the organization.
Displays an ongoing commitment to learning and self-improvement.
Promotes organizational mission and goals, and shows the way to achieve them.
Helps others resolve complex or sensitive disagreements and conflicts.
Helps create a work environment that embraces and appreciates diversity.
What We Need from You
3+ years' experience in cybersecurity or networking as a software sales engineer, technical salesperson, technical account manager, or technical support engineer of integrated systems and software.
A technical understanding of APIs, REST, TCP, SSH, PowerShell, Python, SQL and related tools and techniques.
Experience leading discussions within the cybersecurity domain to all customer levels (CISO to IT Administrator).
Strong presentation and application demonstration skills.
Experience in enterprise software or networking solutions, ideally within the network or device security space.
A self-motivator who thrives on identifying and resolving customer pain points.
Vast experience in Software Installations, diagnostics tools, tuning concepts, configurations, logs inspection.
Hands-on experience with Windows/Linux systems support.
It Would Be Nice If You Had
Knowledge of Sandbox and anti-malware products and markets.
Experience working with CRM software.
Security Clearance.
BS degree in Information Technology, Computer Science or relevant field.
Additional certifications in Microsoft, Linux, Cisco or similar technologies.

סוג משרה : חודשי

משכורת : 20000

לפני 18 שעות

לפרויקט מוביל של שירות התעסוקה הישראלי דרוש משקם תעסוקתי לעבודה משמעותית!
ביצוע אבחון תעסוקתי ופגישות אישיות וקבוצתיות למשתתפים.
הבנה וטיפול במיצוי זכויות, ליווי משתתפים לוועדות, ביקורי בית, קביעת
תורים ועוד.
* תעודת משקם תעסוקתי של 100 שעות על חשבון החברה
* בונוסים על הצלחות

תואר ראשון רלוונטי (עו"ס/ מדעי ההתנהגות/מדעי החברה)
תעודה של אימון / הנחיית קבוצות - יתרון משמעותי
ניסיון בעולם התעסוקה ובתחום השיקום
ניסיון של חמש בעבודה שיקומית עם אוכלוסיות רווחה

לפני 18 שעות

OSPWAT is looking for a Field Marketing & Events Manager based out of our Israel office to support the EMEA region (primarily Israel, UK, France, Germany, DACHS, Nordics, Romania, Hungary, and Poland). The role is responsible for design, implementation, and execution of field marketing events with a focus on enterprise sales field needs. She/he will work closely with regional sales leaders and their strategic partners to promote brand awareness, generate sales opportunities, and track and report results.

The successful candidate must be able to drive multiple projects, anticipate project needs, identify work priorities, and meet deadlines with little supervision. As the Field Marketing and Events Manager, they will be expected to demonstrate extreme attention to detail, superb communication skills, have a "can do" attitude, and be capable of creative problem-solving.

What You Will Be Doing
Partner closely with the regional field and channel sales teams in Israel & EMEA to define and execute in-region programs tied to revenue goals, including but not limited to regional and local events, field marketing programs (primarily collateral and promotion localization), and partner joint marketing programs.
Work with regional contractors to localize marketing collateral and promotion materials, including datasheets, website, white papers, press releases and marketing promotions.
Work with a regional public relations firm to ensure alignment and execution in parallel with the corporate PR strategy and plans.
Up to 20% of your time will be spent travelling.
Manage planning and logistics for various end-user and partner-facing event types: 10 x 10, tabletop, sporting, lunch-and-learn, partner activities, etc., including pre/post show documentation and communication. Ensure that booth selection, design, staffing, branding, messaging, materials (displays, literature, giveaways, signage, prizes) and necessary services (internet, badge scanners, etc.) are show ready.
Work closely with business partners’ marketing organizations to ensure all joint strategies are implemented responsibly within budget.
Set and implement standards of protocol to ensure that OPSWAT’s brand presence is executed to its fullest in each and every program.
Work as a part of the marketing team to develop and implement an ongoing and effective tradeshow & events calendar/schedule by identifying event opportunities.
Be accountable for budget forecasting, tracking and reconciliation, capturing and recording of data associated with each marketing activity for use in ROI analysis and future event planning.
Work with various departments (executive staff, sales, product management, product marketing, etc.) to recruit, prepare, and support thought leadership opportunities (speaking engagements) at events and conferences.
Meticulously maintain the marketing events calendar so that all internal customers have up-to-the-minute access to the planning that is going on behind any given event.
Arrange and coordinate international delelgations and customer/prospect visits in the OPSWAT Israel Demo Center.
Manage and maintain the OPSWAT Israel demo center schedule and promote visits with the Israeli Export Instituite, Israel Cyber Directorate, Ben Gurion University Cyber center, and others.

What We Need From You
Speak and write English fluently.
Understanding of how to stand out in an extremely crowded and noisy market.
Ability to think cleverly about how to build a strategic and holistic presence at events and regional programs – it’s well beyond just setting up a booth or a table top and we don’t just do something ‘because it’s best practice’ or ‘we’ve always done it that way’.
Belief that every program and budget dollar has a purpose and can be measurably tied back to value to the business.
A true partner to the sales team, providing marketing expertise to help them achieve their revenue goals versus administrative sales support.
A natural storyteller who enjoys building enthusiasm, loyalty, and advocacy with our customers and partners.
A perspective about your role as a problem solver: you are in the trenches alongside our customers helping them solve some of the hardest challenges they will face in their careers.
Metrics driven and know how to build programs and tie them back to pipeline development goals.
A sense of urgency and desire to work and win with a team of smart, hard working and nice people.
Ability to build a strategic plan and clearly tie program execution up to the strategy.
It Would Be Nice If You Had
German, French, and Spanish language skills.
4++ years of marketing or event planning experience.
Bachelor’s degree in Marketing, Business or related subject, or commensurate experience.
Experience working with Public Relations firms.
Strong passion for excellence and a high level of initiative.
Excellent communication skills, both written and verbal.
Strong project management capabilities.
Outstanding organizational skills.
High attention to detail.
‪Professional business presence and acumen.
‪Strong ability to multi-task with a results-oriented mindset.
Experience with lead collection at trade shows.

סוג משרה : חודשי

משכורת : 18000

לפני 18 שעות

עד 8 שעות ביום על בסיס משמרות/מפוצליo
שישי ומוצ"ש לסירוגין
מתן שירות ומכירה של מדרסים, נעלים, אורתופדיה, ציוד רפואי ומוצרי איכות חיים/

מוכרנים/ת עם יכולת מכירות מוכחת
מוסר עבודה גבוהה, חריצות, נחישות והתמדה
ייצוגיות
תודעת שירות גבוהה
אסרטיביות
נכונות לעבודה לטווח ארוך

הרשמה לסוכן החכם