ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני יומיים

מתן מענה ללקוח גדול בתחום התקשורת נתונים.
נדרש ידע מעמיק ויכולת קיפונג בציוד Cisco Catalyst, Nexus .
ידע וניסיון מעמיק בעבודה עם נתבים ומתגים בסביבות LAN/WAN.
ידע בציוד Check Point Firewall .

תואר ראשון רלוונטי - יתרון
סיווג ביטחוני אזרחי/צבאי- רמה 2/3 - יתרון
הסמכות CCNA\CCNP - יתרון משמעותי
יכולת עבודה בצוות
אנגלית ברמה גבוה- יתרון משמעותי

לפני יומיים

1.הכרות עם שוק הספקים ואיתור ספקים מובילים בתחום בארץ ובעולם
2.ריכוז דרישות רכש מהצוות הטכני, תעדוף והכנת תוכנית עבודה
3.שותפות בכתיבת כתבי כמויות (BOM) למרכיבים בפרויקט ובניית התמחור
4.סיוע בכתיבת מפרטים טכניים, על בסיס הכרות עם הטכנולוגיות והשוק
5.בניה וניהול הליכים לבקשות מידע (RFI) ולבקשות להצעת מחיר (RFP)
6.הגדרת פרמטרים להשוואה וניתוח הצעות ספקים
7. ניתוח כדאיות כלכלית פרויקטלית בראיית LCC
8.סיוע בכתיבה וניהול הסכמי רכש

1.השכלה פורמלית - קורס ניהול רכש ולוגיסטיקה ממוסד מוכר (צירוף תעודת גמר).
2.ניסיון בתחום הרכש הלוגיסטי והתפעולי של 5 שנים לפחות
3.הבנה וידע טכני בתחום הלוגיסטי והתפעולי (אוטומציה, כלי שינוע, מידוף, מע' מידע רלוונטיות וכו')
4.עדיפות לניסיון קודם במסגרת מנהלות פרויקטים גדולים
5.אנגלית שוטפת – קריאה, כתיבה ודיבור - יתרון משמעותי
6.יכולת עבודה בצוות, כולל ברמה הבינלאומית
7. שליטה מלאה ב -Microsoft Office , בדגש על EXCEL
8. תואר ראשון (B.A.) כלכלה / לוגיסטיקה / מנהל עסקים - יתרון

לפני יומיים

מענה למכרזים לפרויקטים מורכבים הכוללים תכנון והקמה של מרכזי מחשוב, רשתות תקשורת, טכנולוגיות, מערכות שו"ב ונו"ב, מולטימדיה ועוד.
1.ריכוז מענה למכרזים בעולם תשתיות התקשורת (IT-IP)
2. הכנת SOW לפי דרישות מכרז וניהול תוכנית עבודה התקשובית
3.שותפות בניתוח וכתיבת פתרון תקשובי למענה למכרזים
4.ניהול וסינכרון תוכנית עבודה מול קבלן תקשוב ראשי וביצוע אינטגרציה רב תחומית
5.השתתפות בפרויקטים בתחום (תכנון, ביצוע ובקרה)
6.למידה, פיתוח ויישום תחום ה SDN כולל נסיון בפיתוח אוטומציה.

העבודה תתבצע ממשרדי החברה בבאר שבע ומצריכה גם נסיעות תכופות למרכז הארץ.

השכלה פורמלית - תואר ראשון – מהנדס/ת חשמל/ מחשבים / מערכות תקשורת / מדעי המחשב- חובה
ניסיון בתחום התקשורת – 3 שנים לפחות
הבנה וידע טכני בתחום התקשורת (נתבים, שרתים, DB)
הבנת עקרונות SDN, Virtualization ופרוטוקולי תקשורת – חובה
בעל/ת הסמכה ל- CCNA או CCNP - יתרון
אנגלית שוטפת – קריאה, כתיבה ודיבור - יתרון משמעותי
יכולצ עבודה בצוות כולל ברמה הבינלאומית ולמול שותפים בארץ.
ניסיון במענה למכרזים – יתרון משמעותי
בעל/ת סיווג ביטחוני שמור ומעלה- יתרון

לפני יומיים

כחלוצה ומובילה עולמית בתחום השבבים, אינטל מייצרת מיקרו מעבדים מתקדמים ופורצי דרך.
אנשי הנדסת תהליך, YIELD וציוד אחראים/יות לוודא שהמכונות המתקדמות והכלים הטכנולוגים ימשיכו לספק את המוצרים החדשניים של אינטל, תוך הובלה מתמדת של תהליכים לשיפור הביצועים.
במסגרת תוכנית הסבה הייחודית אותה אנו מציעים, אנחנו מחפשים מהנדסים/ות אזרחיים, מהנדסי/ות מזון, חקלאות, מים וסביבה, ובוגרי ביולוגיה שישתלבו בעבודה מאתגרת בלב העשייה הטכנולוגית.
התוכנית מחפשת מהנדסים/ות מצוינים/ות בעלי/ות יכולת למידה מצוינת, ראייה מערכתית וחשיבה הנדסית יוצאת דופן.
בוגרי/ות התוכנית יקחו חלק באתגרים העתידיים של אינטל, יזכו להזדמנות משמעותית ללמידה, חשיפה לתחומי ידע רחבים, ובסופה יוכשרו הנבחרים לתפקיד מהנדסי/ות תהליך וציוד.

- תואר ראשון/שני בהנדסה אזרחית/קרקע/סביבה, חקלאות, או תארים מתקדמים בביולוגיה

- סקרנות טכנולוגית

- יכולת למידה גבוהה

- הבנה טכנית

לפני יומיים

למוקד פז גז בקרית מלאכי דרושים/ות נציגי/ות שירות (ללא מכירות).
התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות וטיפול בפניות של לקוחות,
כגון: הזמנת ביקור טכנאי, בירורים אודות חשבונות והזמנות, תיאום בדיקות תקופתית וכדומה.
אצלנו תיהנו ממגוון אפשרויות קידום לתפקידים ניהוליים ותפקידי מטה בחברה!
שעות פעילות המוקד- 07:45-18:00 שישי לסרוגין עד 13:00
**קיימים תקנים למשרת הורה 8:00-16:00
*לתשומת לבכם/ן - קימת אפשרות למשרת סטודנט בהיקף של 2.5 משמרות
הכשרה מלאה על חשבון החברה

ידע וגישה למחשבים – חובה
כושר ביטוי מצוין ותודעת שירות

לפני יומיים

מוקד השירות והמכירה הטלפוני של בזק בינלאומי בקרית מלאכי מחפשת נציגי/ות שירות ומכירה טלפוניים למוקד הדגל במחלקה הפרטית .
שיחות נכנסות!
ממוצע שכר של 10000 שח ומעלה, בונוסים ללא הגבלה
תהליך קבלה קצר ללא מרכזי הערכה!
תנאים מעולים למתאימים: הכשרה מקיפה על חשבון החברה,ועד עובדים,תנאי רווחה,מסיבות צוות וחברה ועוד ועוד

יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
אנרגיות ורצון להצליח
חיבור לתחום המכירות

לפני יומיים

We are looking for a talented Technical account manager to join our team. You should be a tech-savvy professional, able to explain technical details and requirements to a non-technical audience. you should have solid experience in marketing with a customer service approach. You should also have a clear idea of how digital tools add value to company strategy and performance. You should also be results-driven and aspire to achieve specific goals, and you will manage our client portfolio to help our clients improve their web presence.
Ultimately, you should be able to contribute to business growth through creating and maintaining long-term client relationships, to oversee and address our customers’ technical needs. You will provide accurate technical service before and after the point of sale, ensuring customer satisfaction. You should be able to provide technical, product and business knowledge to support sales process and strengthen customer relationships.

Responsibilities
Act as the point of contact for clients for digital management matters
Build strong, long-term client relationships and maintain frequent contact
Provide technical support for customers to support pre-sales and post-sales processes
Address all product-related queries on time
Train customers to use products effectively
Provide developers with customers’ feedback to help identify potential new features or products and eliminate any understanding the concept issue as a mediator.
Report on product performance
Identify solutions to reduce support costs
Analyze customers’ needs and suggest upgrades or additional features to meet their requirements
Liaise with the sales department to win new business and increase sales
Establish best practices
Keep track of sales performance metrics
Set digital strategies for your assigned customers, considering their specific requirements
Suggest, design and implement digital projects to increase customer ROI
Address client queries effectively and in a timely manner
Optimize web content to increase traffic and improve SEO
Present social media strategies to clients
Report on web performance metrics
Analyze digital campaigns success
Stay up-to-date with digital technology trends

Languages: - Hebrew and English on High Level
Full Time Only 9 Hours, 5 days a week, 9AM – 6PM
Base Salary + Commission

Proven work experience as a Technical account manager at least 2 years
Hands on experience with software operations
Experience implementing and optimizing Google AdWords campaigns
In-depth understanding of online marketing tools and social media platforms
Experience with customer service and account management
Excellent verbal and written communication skills
Strong analytical skills
Solid technical background with hands on experience in digital technologies
Familiarity with software and front-end development
An ability to gasp customers’ needs and suggest timely solutions
Excellent verbal and written communication skills
Strong analytical and problem-solving skills
BSc degree in Computer Science or relevant field

לפני יומיים

מרכז הייצור של אינטל בקרית גת* קולט טכנולוגית ייצור שבבים חדשה ומזמין אותך להצטרף לאתגר ביחד עם צוות המהנדסות והמהנדסים שלנו.
אנשי קבוצת הטכנולוגיה והייצור הם חלק מרשת גלובלית שמייצרת, מרכיבה ובודקת את המוצרים המובילים של אינטל ונדרשת להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים מתקדמים. התפקיד מצריך תכנון מראש של תחזוקת הציוד והתהליך בכדי להשיג ביצועי רכיבים טובים יותר לצד הפעלה ושליטה של תהליכים כימיים, פיסיקליים ומכניים. נדרשת יכולת עבודה בצוות, למידת מערכות, ניתוח נתונים,
יכולות מחקר ודיוק.
*קיים מערך הסעות מסודר ונוח ממגוון נקודות איסוף בארץ לאינטל קרית גת.

- תואר ראשון/שני בהנדסת אלקטרואופטיקה/מכונות/חומרים/כימית/ביו-רפואית, או תואר ראשון/תארים מתקדמים בכימיה/פיזיקה- עם עד כ-4 שנות ניסיון
- אנגלית ברמה גבוהה
- הבנה טכנית

המשרה הנוכחית הינה כעובד אינטל (העסקה ישירה), לתקופה של שלוש שנים.

*** תינתן הזדמנות גם למהנדסות ומהנדסים ללא ניסיון

לפני יומיים

קבוצת הביטחון של אינטל מחפשת סטודנטים/יות לקמפוס חיפה/ירושלים/פתח תקווה/וקריית גת.
הקבוצה אחראית על אבטחת הקמפוס ועובדיו בחירום ובשגרה.
צוות התגובה שלנו מוביל ומנהל אירועי בטיחות, תוך עבודה עם מערכות חדישות וטכנולוגיה מתקדמת.
אנו מציעים עבודה מאתגרת בסביבה צעירה ודינאמית עם אפשרויות קידום למתאימים.
העבודה בהעסקה ישירה בתנאי שכר והטבות מצוינים, כגון: ארוחות, חדר כושר, הסעות ועוד

סטודנטים/ות עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות- חובה
נכונות לעבודה במשמרות 24/7- בין 3-4 משמרות בשבוע (כולל סופ"ש וחגים)
ניסיון בעבודת אבטחה או ביטחון, ניסיון פיקודי או הדרכתי, רישיון נהיגה
התפקיד מחייב השתתפות בקורס הקמה הכולל מטווחים וקרב מגע, קורס כיבוי אש, קורס מע"ר, מבחני כושר והדרכות על המערכות בחדר הבקרה

לפני יומיים

Intel invites you to bring your knowledge in Equipment and Process Engineering as well as your research capabilities.
In order for us to continue and deepen our legacy and culture of excellence, we are seeking for both Equipment and Process Engineers, who will contribute from their own unique knowledge and academic experience in various roles- differing one another in the stage/area of the production process.
Job Description
Join the Engineering Group Team in Intel in Kiryat Gat where the next generation processors are being manufactured!
Take an integrative part in manufacturing the most advanced technology as Engineering group team member. You will work closely with expert engineers to support day to day engineering advanced work: support production's needs, responsibility for highly advanced processes and equipment stability.
You will be responsible for implementations of new process and methods, proactive detection of malfunctions, trouble shooting, etc. using cutting edge tools and methods.
Engineering groups lead continuous improvement of processes and tools stability, reduce variance, cost reductions projects and meet targets in optimum way.
In this role you'll be getting the experience you need, with the right balance of work and studies.
Position is in Kiryat Gat- note that we offer our employees a wide and convenient transportation service from various locations in Israel.

• M.Sc.\ PhD students in Mechanical\ Material\ Electronic\ Optoelectronics\ Chemical\ Biomedical Engineering or Chemistry\ Physics
• Ability to work at least 20 hours per week
• 1.5 years until graduation required
• Ability to work and interact with multiple interfaces and work in multi disciplines environment
• Data analysis abilities and orientation
• Very good communication skills
• Ability to work independently and being a team player
• Excellent English
• Knowledge of statistical data analysis is an advantage

לפני יומיים

We at Stratasys are passionate believers in the value and power of 3D printing, and in the change it can bring to design, innovation and manufacturing.

The solutions we create are used by over 20,000 enterprises worldwide, and are rapidly changing the way products are imagined, designed, marketed, produced, supplied and sold. We are literally shaping the world that surrounds us – from the products and services in our lives and homes, to our health and quality of life, our transport, security and economies, to how we teach, research and even learn.

Stratasys is the largest 3D printing solutions’ company in the world – a company at the forefront of 3D printing innovation for more than 25 years.



We are looking for an experiance Global Planner to join the Global Operation Group.

In this role you will obtain full responsibility for forecasting the supplies to SSYS customers and creatr balanced operational plans to the production plants.
You will also hold responsibility for the inventory of Stratasys’ systems and OTD to customers.



Essential Duties and Responsibilities include the following:

Lead the translation of the company's AOP and inventory targets to an effective supply plan & execution
Work with the plants supply chain managers to ensure product availability and establishing optimized service levels
Work with sourcing, manufacturing and local production plants to implement best in class supply processes
Monitor WW inventory to fit the required flexibility
Gather WW demand and place it as a forecast in the ERP systems
Control plan Vs actual in the plants
Control forecast accuracy WW for systems
Support global launch plans (NPI)
Manage S&OP global processes with the regions

BSc or BA degree in industrial engineering, logistic or similiar degrees
Minimum of 3 years of experience in a global company
Proven track record of delivering manufacturing plans/schedules and forecasting
High analytical, planning, and execution capabilities
Experienced with ERP systems, running MPP and MRP
Effective ability to communicate on a global basis using clear and concise oral and written communication skills in english
Experience developing and implementing KPI’s to track goals
Strong understanding of the manufacturing processes
Ability to engage employees from other regions to ensure successful performances

לפני יומיים

התפקיד כולל שירות ומכירה ללקוחות החברה במגוון תחומים פיננסיים.
העבודה במוקד משפחתי, חם ובעל אווירה תוססת עם תחרויות ופרסים!
קליטה כעובד חברה מהיום הראשון.
• נופש חברה אחת לשנה
• חדר כושר ללא עלות
• חדר אוכל מסובסד
• אפשרויות קידום נרחבות
ועוד המון הטבות מעולות!
אז למה לחכות? שלחו קו"ח ונחזור בהקדם.

זמינות מלאה לקורס
ניסיון קודם - יתרון

לפני יומיים

למי זה מתאים:
אנשים עם ניסיון ניהולי מחברות השמה או אתרי דרושים ששואפים לניהול ועצמאות.

התפקיד כולל:
ניהול יומיומי של האתר, פיתוח עסקי ועמידה ביעדי מכירות.
התרחבות לאזורים נוספים בישראל.

ניסיון ניהולי בעולם הדיגיטל
הכרות טובה עם עולם מקורות הגיוס בישראל.
ניסיון במכירות ובשיווק ופיתוח עסקי B2B.
ניסיון בניהול יחידת רווח והפסד.

דרישות שמקנות יתרון:
הכרות עם עולם העסקים החברתיים והמגזר השלישי בישראל.
הכרות עם אתגרי הגיוס ומציאת העבודה בפריפריה.

לפני יומיים

Stratasys, the leading company in 3D printing is looking for a Student to join the DMC center (Digital Manufacturing Center), which is located in Kiryat Gat. The DMC supports the applications team with testing, the regions with benchmarks as part of the sales cycle and corporate departments with 3D printing services for sales kits, sample parts and special projects.

The job includes:

Preparing jobs for printing
Sending jobs to print
Machines maintenance
Basic calibrations
Cleaning and washing the models that are printed
Inspection of Models Quality

A student with at least 1.5 years left as a student
Being able to handle and operate the machines physically and able to wash medium to big size models
Ability to work at least 3 shifts a week (morning and evening)
Ability to commute to Kiryat Gat

לפני יומיים

We at Stratasys are passionate believers in the value and power of 3D printing, and in the change it can bring to design, innovation and manufacturing.

The solutions we create are used by over 20,000 enterprises worldwide, and are rapidly changing the way products are imagined, designed, marketed, produced, supplied and sold. We are literally shaping the world that surrounds us – from the products and services in our lives and homes, to our health and quality of life, our transport, security and economies, to how we teach, research and even learn.



We are looking for a Suppliers Quality Engineer to join our Operations HQ. In this role you will lead a new strategic project of new material qualification at suppliers' sites.

The role is located in Kiryat Gat and requires ability to travel to local suppliers frequently.



In this role you will:

Manage multiple internal and external interfaces such as Engineering, Procurement, Production, Turn-key suppliers and more.
Perform suppliers' certification and audits according to an annual plan.
Supplier monthly and quarterly quality monitoring, including leading supplier QBR sessions.
Preform deep suppliers failure investigations which define permanent corrective and preventive actions.
Transfer products from NPI to mass production release in all quality engineering aspects.

Industrial/ Mechanical engineer or Practical Engineer- mandatory.
At least 2 years of experience in quality engineering and supplier quality management.
Ability to perform quality inspections for parts according to drawings and spec.
Quality engineering experience in materials/ consumables- an advantage.
Knowledge in quality standards.
Formal education in QA (CQM, CRE, CQE) - an advantage.
Excellent communication skills in Hebrew and English.
Ability to travel locally in IL frequently.

הרשמה לסוכן החכם