ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני יום

לחברתנו דרושה מנהלת משרד בעל שליטה מלאה ביישומי מחשב (אופיס, אאוטלוק)
בעלת "ראש גדול" ויכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות.
העבודה דורשת ניהול קשרי לקוחות- הצעות מחיר וכד'. ניהול עובדי המשרד-חלוקת עבודה בין המעצבים הגרפיים. מעקב אחר אופן ביצוע העבודות הנכנסות למשרד. יחסי אנוש מעולים (המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד)

שליטה מלאה ביישומי מחשב.
שעות עבודה מ- 9:30-17:30
ניסיון קודם בתפקיד אדמניסטרטיבי/תפעולי- יתרון
מולטי טאסקינג, ראש גדול ונכונות ללמידה.

לפני יום

התפקיד כולל שירות ומכירה ללקוחות החברה במגוון תחומים פיננסיים.
העבודה במוקד משפחתי, חם ובעל אווירה תוססת עם תחרויות ופרסים!
קליטה כעובד חברה מהיום הראשון.
• נופש חברה אחת לשנה
• חדר כושר ללא עלות
• חדר אוכל מסובסד
• אפשרויות קידום נרחבות
ועוד המון הטבות מעולות!
אז למה לחכות? שלחו קו"ח ונחזור בהקדם.

זמינות מלאה לקורס
ניסיון קודם - יתרון

לפני יום

Travelor הינה חברת תיירות אינטרנטית, אשר נותנת שירות ללקוח בתיווך בינו לבין מלונות בארץ ובעולם.
החברה נוסדה בשנת 2014, והאתר הוקם בשנת 2016.
הזדמנות להיות חלק מחברה אינטרנטית חדשנית, בינלאומית.

אין צורך בניסיון קודם

לפני יום

למוקד פז גז בקרית מלאכי דרושים/ות נציגי/ות שירות (ללא מכירות).
התפקיד כולל מענה לשיחות נכנסות וטיפול בפניות של לקוחות,
כגון: הזמנת ביקור טכנאי, בירורים אודות חשבונות והזמנות, תיאום בדיקות תקופתית וכדומה.
אצלנו תיהנו ממגוון אפשרויות קידום לתפקידים ניהוליים ותפקידי מטה בחברה!
שעות פעילות המוקד- 07:45-18:00 שישי לסרוגין עד 13:00
**קיימים תקנים למשרת הורה 8:00-16:00
*לתשומת לבכם/ן - קימת אפשרות למשרת סטודנט בהיקף של 2.5 משמרות
הכשרה מלאה על חשבון החברה

ידע וגישה למחשבים – חובה
כושר ביטוי מצוין ותודעת שירות

לפני יום

התפקיד כולל ניהול צוות של עובדים, הדרכה, משמעת של העובדים במתחם, אחריות על עמידה ביעדי מכירות מלאי

- ניסיון ניהולי בדגש על עולם קמעונאות המזון או הדלק
- ניידות (תפקיד לא כולל רכב)
- נכונות לעבודה במשרה מלאה א-ה + ימי ו’
- נדרשת זמינות טלפונית 24/7 ולפעמים באירועים חריגים נדרש גם להגיע למתחם

שכר נאה, תנאים מצויינים

לפני יום

מרכז הייצור של אינטל בקרית גת* קולט טכנולוגית ייצור שבבים חדשה ומזמין אותך להצטרף לאתגר ביחד עם צוות המהנדסות והמהנדסים שלנו.
אנשי קבוצת הטכנולוגיה והייצור הם חלק מרשת גלובלית שמייצרת, מרכיבה ובודקת את המוצרים המובילים של אינטל ונדרשת להתמודד עם אתגרים טכנולוגיים מתקדמים. התפקיד מצריך תכנון מראש של תחזוקת הציוד והתהליך בכדי להשיג ביצועי רכיבים טובים יותר לצד הפעלה ושליטה של תהליכים כימיים, פיסיקליים ומכניים. נדרשת יכולת עבודה בצוות, למידת מערכות, ניתוח נתונים,
יכולות מחקר ודיוק.
*קיים מערך הסעות מסודר ונוח ממגוון נקודות איסוף בארץ לאינטל קרית גת.

- תואר ראשון/שני בהנדסת אלקטרואופטיקה/מכונות/חומרים/כימית/ביו-רפואית, או תואר ראשון/תארים מתקדמים בכימיה/פיזיקה- עם עד כ-4 שנות ניסיון
- אנגלית ברמה גבוהה
- הבנה טכנית

המשרה הנוכחית הינה כעובד אינטל (העסקה ישירה), לתקופה של שלוש שנים.

*** תינתן הזדמנות גם למהנדסות ומהנדסים ללא ניסיון

לפני יום

We are looking for a talented Technical account manager to join our team. You should be a tech-savvy professional, able to explain technical details and requirements to a non-technical audience. you should have solid experience in marketing with a customer service approach. You should also have a clear idea of how digital tools add value to company strategy and performance. You should also be results-driven and aspire to achieve specific goals, and you will manage our client portfolio to help our clients improve their web presence.
Ultimately, you should be able to contribute to business growth through creating and maintaining long-term client relationships, to oversee and address our customers’ technical needs. You will provide accurate technical service before and after the point of sale, ensuring customer satisfaction. You should be able to provide technical, product and business knowledge to support sales process and strengthen customer relationships.

Responsibilities
Act as the point of contact for clients for digital management matters
Build strong, long-term client relationships and maintain frequent contact
Provide technical support for customers to support pre-sales and post-sales processes
Address all product-related queries on time
Train customers to use products effectively
Provide developers with customers’ feedback to help identify potential new features or products and eliminate any understanding the concept issue as a mediator.
Report on product performance
Identify solutions to reduce support costs
Analyze customers’ needs and suggest upgrades or additional features to meet their requirements
Liaise with the sales department to win new business and increase sales
Establish best practices
Keep track of sales performance metrics
Set digital strategies for your assigned customers, considering their specific requirements
Suggest, design and implement digital projects to increase customer ROI
Address client queries effectively and in a timely manner
Optimize web content to increase traffic and improve SEO
Present social media strategies to clients
Report on web performance metrics
Analyze digital campaigns success
Stay up-to-date with digital technology trends

Languages: - Hebrew and English on High Level
Full Time Only 9 Hours, 5 days a week, 9AM – 6PM
Base Salary + Commission

Proven work experience as a Technical account manager at least 2 years
Hands on experience with software operations
Experience implementing and optimizing Google AdWords campaigns
In-depth understanding of online marketing tools and social media platforms
Experience with customer service and account management
Excellent verbal and written communication skills
Strong analytical skills
Solid technical background with hands on experience in digital technologies
Familiarity with software and front-end development
An ability to gasp customers’ needs and suggest timely solutions
Excellent verbal and written communication skills
Strong analytical and problem-solving skills
BSc degree in Computer Science or relevant field

לפני יום

מוקד השירות והמכירה הטלפוני של בזק בינלאומי בקרית מלאכי מחפשת נציגי/ות שירות ומכירה טלפוניים למוקד הדגל במחלקה הפרטית .
שיחות נכנסות!
ממוצע שכר של 10000 שח ומעלה, בונוסים ללא הגבלה
תהליך קבלה קצר ללא מרכזי הערכה!
תנאים מעולים למתאימים: הכשרה מקיפה על חשבון החברה,ועד עובדים,תנאי רווחה,מסיבות צוות וחברה ועוד ועוד

יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
אנרגיות ורצון להצליח
חיבור לתחום המכירות

לפני יום

למי זה מתאים:
אנשים עם ניסיון ניהולי מחברות השמה או אתרי דרושים ששואפים לניהול ועצמאות.

התפקיד כולל:
ניהול יומיומי של האתר, פיתוח עסקי ועמידה ביעדי מכירות.
התרחבות לאזורים נוספים בישראל.

ניסיון ניהולי בעולם הדיגיטל
הכרות טובה עם עולם מקורות הגיוס בישראל.
ניסיון במכירות ובשיווק ופיתוח עסקי B2B.
ניסיון בניהול יחידת רווח והפסד.

דרישות שמקנות יתרון:
הכרות עם עולם העסקים החברתיים והמגזר השלישי בישראל.
הכרות עם אתגרי הגיוס ומציאת העבודה בפריפריה.

לפני יום

We at Stratasys are passionate believers in the value and power of 3D printing, and in the change it can bring to design, innovation and manufacturing.

The solutions we create are used by over 20,000 enterprises worldwide, and are rapidly changing the way products are imagined, designed, marketed, produced, supplied and sold. We are literally shaping the world that surrounds us – from the products and services in our lives and homes, to our health and quality of life, our transport, security and economies, to how we teach, research and even learn.



We are looking for a Suppliers Quality Engineer to join our Operations HQ. In this role you will lead a new strategic project of new material qualification at suppliers' sites.

The role is located in Kiryat Gat and requires ability to travel to local suppliers frequently.



In this role you will:

Manage multiple internal and external interfaces such as Engineering, Procurement, Production, Turn-key suppliers and more.
Perform suppliers' certification and audits according to an annual plan.
Supplier monthly and quarterly quality monitoring, including leading supplier QBR sessions.
Preform deep suppliers failure investigations which define permanent corrective and preventive actions.
Transfer products from NPI to mass production release in all quality engineering aspects.

Industrial/ Mechanical engineer or Practical Engineer- mandatory.
At least 2 years of experience in quality engineering and supplier quality management.
Ability to perform quality inspections for parts according to drawings and spec.
Quality engineering experience in materials/ consumables- an advantage.
Knowledge in quality standards.
Formal education in QA (CQM, CRE, CQE) - an advantage.
Excellent communication skills in Hebrew and English.
Ability to travel locally in IL frequently.

לפני יום

No one else sees the world like you do. We’ve been looking for that.

What does Intel have to offer you?

The world's best products require the world's best professionals.

Intel invites you to bring your knowledge in Equipment and Process Engineering as well as your research capabilities, to our Technology and Manufacturing group in Kiryat-Gat.

Our group manages the large scale production of Intel’s next generation processors (10nm), the most cutting edge technology in the world of semiconductors. In order for us to continue and deepen our legacy and culture of excellence, we are seeking those with an expertise in the exact sciences who will contribute from their own unique knowledge and academic experience in various roles- differing one another in the stage/area of the production process.

At Intel you will find a warm home for people who are driven by excellence, curiosity, team work and collaboration.

You will find many experienced professionals, at the top in their field to learn from and influence.

You will find a welcoming, inclusive organizational culture that takes great care of employee’s well-being.

Qualifications

• M.Sc. in Mechanical/Chemical/ Materials/ Electronics/ Optoelectronics Engineering or Chemistry/Physics

• High level of English, verbal and written

• High ability to learn and work in multi variable environment

• Team player - good personal skills and ability to work with stakeholders

• Leadership orientation

• Good statistics knowledge

• Advantage - Experience in: Equipment Engineering, problem solving methodologies, experience in working within an organization

***The opportunity is opened for both experienced and non-experienced professionals.

The position is at Intel’s manufacturing center located in Kiryat-Gat. We offer our employees a wide and convenient transportation service from many locations in Israel.

לפני יום

We at Stratasys are passionate believers in the value and power of 3D printing, and in the change it can bring to design, innovation and manufacturing.

The solutions we create are used by over 20,000 enterprises worldwide, and are rapidly changing the way products are imagined, designed, marketed, produced, supplied and sold. We are literally shaping the world that surrounds us – from the products and services in our lives and homes, to our health and quality of life, our transport, security and economies, to how we teach, research and even learn.

Stratasys is the largest 3D printing solutions’ company in the world – a company at the forefront of 3D printing innovation for more than 25 years.



We are looking for an experiance Global Planner to join the Global Operation Group.

In this role you will obtain full responsibility for forecasting the supplies to SSYS customers and creatr balanced operational plans to the production plants.
You will also hold responsibility for the inventory of Stratasys’ systems and OTD to customers.



Essential Duties and Responsibilities include the following:

Lead the translation of the company's AOP and inventory targets to an effective supply plan & execution
Work with the plants supply chain managers to ensure product availability and establishing optimized service levels
Work with sourcing, manufacturing and local production plants to implement best in class supply processes
Monitor WW inventory to fit the required flexibility
Gather WW demand and place it as a forecast in the ERP systems
Control plan Vs actual in the plants
Control forecast accuracy WW for systems
Support global launch plans (NPI)
Manage S&OP global processes with the regions

BSc or BA degree in industrial engineering, logistic or similiar degrees
Minimum of 3 years of experience in a global company
Proven track record of delivering manufacturing plans/schedules and forecasting
High analytical, planning, and execution capabilities
Experienced with ERP systems, running MPP and MRP
Effective ability to communicate on a global basis using clear and concise oral and written communication skills in english
Experience developing and implementing KPI’s to track goals
Strong understanding of the manufacturing processes
Ability to engage employees from other regions to ensure successful performances

לפני יום

Stratasys, the leading company in 3D printing is looking for a Student to join the DMC center (Digital Manufacturing Center), which is located in Kiryat Gat. The DMC supports the applications team with testing, the regions with benchmarks as part of the sales cycle and corporate departments with 3D printing services for sales kits, sample parts and special projects.

The job includes:

Preparing jobs for printing
Sending jobs to print
Machines maintenance
Basic calibrations
Cleaning and washing the models that are printed
Inspection of Models Quality

A student with at least 1.5 years left as a student
Being able to handle and operate the machines physically and able to wash medium to big size models
Ability to work at least 3 shifts a week (morning and evening)
Ability to commute to Kiryat Gat

לפני יום

ב-Cal מגייסים נציגי/ות מכירה למוקד אשראי באשדוד שרוצים/ות להרוויח שכר גבוה ולעבוד בסביבת עבודה צעירה, דינאמית, מלאת פרסים ותחרויות!
אצלנו תהנה/י מתנאים סוציאליים מפנקים במיוחד:
• נופש חברה אחת לשנה
• ארוחות צהריים מסובסדות
• החזרי נסיעה מוגדלים ועוד...
אפשרויות קידום למתאימים.

•זמינות מלאה לקורס
•ניסיון קודם – יתרון!
- המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

לפני חודש

חברה make-sales, חברת שירותי חוץ לעסקים מחפשת אנשי מכירות תותחים למכירת קורסים אינטרנטיים ללימודי שפות למוקד באזור התעשייה באשדוד

עיקר התפקיד - שיחות יוצאות ללידים חמים, מכירה של שירות החברה בשפות שונות, מתן ייעוץ וליווי הלקוחות לאורך התהליך.

למה כדאי לכם להצטרף אלינו?
✔ התפקיד כולל הכשרות לפיתוח אישי ותקשורת בין אישית בשווי 25,000 ₪
✔ אימון ממאמן מכירות אישי בשווי 15,000 ₪ על חשבון החברה
✔ עמלות גבוהות ומפנקות
✔ הצוות במוקד צעיר ומקסים

ניסיון קודם במכירות טלפוניות - חובה
ניסיון מכירות במוקד - יתרון עצום
מוטיבציה גבוהה
זיקה לשפות חדשות.
רצון להתפתח ולהתקדם בחברה.
יכולת התנסחות טובה מאוד וכושר ביטוי גבוה

שכר בסיס+ עמלות גבוהות (ממוצע שכר 11,000 ש"ח).

משרה מלאה 9:00-17:00, קיימת גמישות בשעות העבודה - ישנה אפשרות למשרת אם עד 16:00 ולמשרת סטודנט

הרשמה לסוכן החכם