ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני יום

Site Quality Manager is responsible for Customer facing activities at a QuantumClean Israel facility. This position reports to the Site Quality Head. Responsibility focuses on delivered product quality & managing customer audits, scorecards, and 8Ds. This position is a combination of QMS Manager & Sr. CQE positions for sites with revenue greater than $5M and less than $50M in revenue per quarter.

Responsibility
• First point of contact for product quality issues - expected to partner with Manufacturing, various Engineering teams, Purchasing/Materials/Supply Chain, Sales, and Operations management. Escalations to next level management as applicable based on severity of issue
• Develop and maintain quality plans for product quality & scorecard improvement.
• Demonstrate skill in preventive quality engineering methods, data analysis, critical thinking, structured problem solving (8D), the use of metrics to identify opportunity, and business process improvement. Present performance and action plans to aligned goals & objectives during regular monthly reviews.
• Business process improvement experience required – must demonstrate an ability to define and creatively implement quality business systems within the Operations teams. Maintain acceptable quality ISO 9001 business processes with company and customer requirements.
• Develop, maintain and support Continuous Improvement efforts. Interact at all levels with Customers, Suppliers and all UCT sites across Engineering, Operations, Quality, Customer Service/Support, and management.
• Influence all site functions to meet/exceed QMS audits, Customer quality scorecards, and effective 8Ds

Knowledge, Skills and Abilities:

• Certified ISO-9001 Auditor
• Audit experience in product, process and system audits.
• Experience managing critical customer communications.
• Experience with Lean, 6S, zero defect manufacturing processes, inspection methods and tools.
• Excellent communication skills

Educational/Certification Requirement:

• Bachelor Degree in Engineering, Quality, or other related field or equivalent experience.
• Mechanical Engineering background is a plus
• ASQC CQA, CQT or CQE certification preferred

Experience Requirement:
Work Experience:

• 5 – 10 years’ experience in Engineering, Operations Quality & Reliability.
• Experience with successful leadership for quality and manufacturing systems, business process improvement, and problem solving

Management Experience:

• 5+ year’s directly related supervisory/management experience desired, but not required. This position may not have direct reports.

לפני שבוע

למי זה מתאים:
אנשים עם ניסיון ניהולי מחברות השמה או אתרי דרושים ששואפים לניהול ועצמאות.

התפקיד כולל:
ניהול יומיומי של האתר, פיתוח עסקי ועמידה ביעדי מכירות.
התרחבות לאזורים נוספים בישראל.

ניסיון ניהולי בעולם הדיגיטל
הכרות טובה עם עולם מקורות הגיוס בישראל.
ניסיון במכירות ובשיווק ופיתוח עסקי B2B.
ניסיון בניהול יחידת רווח והפסד.

דרישות שמקנות יתרון:
הכרות עם עולם העסקים החברתיים והמגזר השלישי בישראל.
הכרות עם אתגרי הגיוס ומציאת העבודה בפריפריה.

לפני שנים

דרוש מנהל מוקד שעבד בעבר בחברות כמו קזינו או גרין כארד,
מתמחים בתחום האון לין ספציפי ולא בשילוב עם תפקידים אחרים,
ניהל מנהלים ומוקד שלם ומתמצא באופציות בנריות.

דרישות התפקיד
אנגלית ברמה גבוהה מאוד,
וותק של שנים בתחום,
הכרת תוכנה ה- EXECL

תנאים ושכר – משרה מלאה א-ה בשעות 10-19 יום שישי - עפ"י צורך
השכר נע בין 10.000-15.000 אלף , המשרה ממוקמת באשקלון !
קליטה כעובדת חברה מהיום הראשון, תנאים סוציאליים ע"פ חוק ופעילויות רווחה מגוונות !

לפני שנים

לרשת בוטיק מובילת שוק בתחום הריהוט וההום סטיילינג דרוש\ה מנהל\ת סניף מנוסה.
עבודה במשרה מלאה (6-8 שעות ביום תלוי בתפקוד החנות) כולל סופ"שים.
תחומי אחריות -
ניהול העובדים והובלה ליעדים
עבודה מול ספקים
ממשקים עם המטה
המשרה לטוח ארוך והמתאים /ה ייהנו משכר גבוה מאוד!

הליך המיון - ראיונות טלפונים ואישיים בלבד.

דרישות -
ניסיון מוכח בניהול מכירות
ניסיון מוכח בניהול עובדים
נכונות לעבודה בשבתות (יום חופש באמצע השבוע)
עדיפות למנהלים הבאים מתחום הרהיטים
יכולת עמידה ביעדים גבוהים ותפקוד במצבי לחץ.
תודעת שרות גבוהה.
יחסי אנוש טובים.

מנהיגות, אסרטיביות, יסודיות, יכולת מכירה גבוהה, הנעה עצמית וראש גדול.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה : חודשי

משכורת : 18000

לפני שנים

דרוש מנהל תפעול למפעל וותיק בדרום.

תיאור התפקיד:

ניהול מערך התפעול הכולל 4 מחלקות, תפ"י, מחסן, אחזקה.

ביצוע ובקרה של תוכניות הייצור

טיפול בבעיות שוטפות של כח אדם

תיאום בין תפעול/שיווק /פיתוח

ביצוע פרויקטים מיוחדים

*להגשת מועמדות יש ללחוץ על כפתור הגשת המועמדות, ולמלא את הפרטים. אין צורך בקורות חיים למשרה זו. ידע בתוכנות אופיס ותפעול מחשב.

לפני שנתיים

ניהול, שווק ומכירה לחו"ל
פעילות מול לקוחות קיימים בחו"ל, חדירה ומכירה ללקוחות חדשים. איתור וגיוס סוכנים ומפיצים בעולם. פעילות מכירה ישירה, מכירה דרך מפיצים וסוכנים, פניה והתמודדות על מכרזים, חבירה לגורמי שת"פ רלונטים בעולם. אחריות על תחום השויוק במדיות דיגיטליות מול שווקי חו"ל בהתאם לאסטרטגיות השיווק של החברה. ניהול צוות- אין
תכונות אישיות: נמרצות, יוזמה, רעב להצלחה ואיש מכירות "בנפשו", יושרה, איש צוות, בעל הבנה טכנית טובה, פוטנציאל להרחבת אחריות לאורך זמן. מוכנות ל-4-5 נסיעות לחו"ל בשנה.
אזור מגורים: בין באר-שבע לקריית גת.
מישרה מלאה.

נידרש ניסיון קודם במכירות לחו"ל של לפחות 4 שנים.
ניסיון בעבודה מול סוכנים ומפיצים.
הכרות גם עם מדיות שיווק ופלטפורמות עדכניות בתחום הדיגיטל.
אנגלית ברמה גבוהה
אנגלית ברמת שפת אם- יתרון
שפות נוספות- יתרון
עברית-שפת אם

הרשמה לסוכן החכם