לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני שבוע

Tap Mobile is one of the world’s fastest-growing mobile apps companies. We transform great ideas into elegant software. Our apps have been downloaded over 350 Million times.

We’re looking for an Administrative assistant for part time position to join our amazing growing team where each team member makes an impact.

We are looking for a dedicated and reliable Administrative assistant who will care about the place and people.
Administrative assistant will ensure the smooth running of the office and undertake administrative tasks to support the requirements of our employees (both local and global), will care about the place and people

Responsibilities :

Ordering administration equipment & groceries
Working directly with the suppliers in Israel and abroad
Assist with other ad-hoc administrative and project requirements as needed
Take care of the employees' administration issues, such as ID cards, Cibus, equipment orders, etc.
Support the HR department with day-to-day responsibilities.

Office management experience – must (Hi-tech experience – an advantage)
Excellent time-management skills and multi-tasking capabilities.
Attention to detail and problem-solving skills
High level of English – must

לפני שבוע


תיאור התפקיד:
אחראי על תחום מניעת אלימות ופשיעה ברשות המקומית מתכלל את כל הערכים הרשותיים הנדרשים להבטיח את תחושת הביטחון של התושבים ולצמצם את היקף האלימות והפשיעה באופן שיטתי, שיתופי, מקצועי, חדשני, אתי וממוקד וביצוע כל עבודה נוספת בהתאם להוראות הממונה.

• פתוח הפעלה וריכוז "התכנית למאבק באלימות ושימוש בסמים ואלכוהול" תוך ריכוז ותכלול העבודה העירונית בתחומים השונים הקשורים לתכנית לצמצום אירועי האלימות והגברת הביטחון האישי בעיר
• יזום, תכנון והפעלת תכניות, פעילויות ופרויקטים לצורך יישום התכנית בהתאם למדיניות המטה המקצוע הארצי, מדיניות העירייה ולהנחיות הממונים בעירייה
• כולל בקרה ופיקוח על ביצוע התכנית שת"פ עם הגורמים השונים בעיר
• פיקוח ובקרה על המערך הטכנולוגי המניעתי בעיר
• הכנת תכניות עבודה, קביעת יעדים וסדרי עדיפויות, הכנת תקציב שנתי ובקרה על הקצאתו וניצולו
• פרסום התכנית והסברה

דרישות התפקיד:
השכלה:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד או יותר מהתחומים הבאים: מדעי החברה, מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה, עבודה סוציאלית, סוציולוגיה, מדעי המדינה.
או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל )שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר(
ניסיון מקצועי:
 עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: שנת ניסיון אחת לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: הובלת פרויקטים חברתיים חינוכיים או בעבודה קהילתית. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי בתחומים שלעיל בעלי 4 שנות ניסיון ויותר.
 עבור הנדסאי רשום: שתי שנות ניסיון בתחומים כאמור לעיל.
 עבור טכנאי רשום: שלוש שנות ניסיון בתחומים כאמור לעיל
ניסיון ניהולי:
שנה אחת לפחות בניהול ו/או ניסיון ניהולי של שני עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה

דרישות נוספות:
• בעל/ת יכולת לנהל, לפקח ולפתח קשרי גומלין עם עמיתים, מוסדות וארגונים שונים.
• בעל/ת יכולת להנחות קבוצות
• בעל/ת ידע בתחום בהתמודדות עם פשיעה ועבריינות.
• בעל/ת יכולת ארגון וניהול
• בעל/ת יחסי אנוש טובים
• העדר עבר פלילי , העדר רישום עבירות מין.
• מקום מגורים: עדיפות תינתן לתושב היישוב או מתגורר בסמוך
• היכרות עם תוכנות OFFICE, אינטרנט .
• העדר עבר פלילי.
• העדר רישום עבירות מין.
• יכולת לעבודה בשעות לא שגרתיות
• הכרות עם מערכים טכנולוגים ( מצלמות מערכות אזעקה וכד' ) יתרון.

כפיפות:
כפיפות: כפיפות מנהלתית למנכ"ל הרשות המקומית.
כפיפות מקצועית לממונה חירום וביטחון ברשות וגורמי המקצוע במשרד לקידום קהילתי וברשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול

לפני 3 שבועות

1. עבודת שטח שכוללת תפעול ניהול ושירות עובדים ולקוחות.
2.פיקוח על העובדים ואיכות העבודה. ניהול יומני עבודה, ניהול והובלת צוות עובדים, מתן מענה ללקוחות החברה באתר וביצוע ביקורות שוטפות ודוחות .
3. תפעול גיוסים ברמה אזורית - פרסום משרות, סינון מועמדים , ביצוע ראיונות וליווי מועמדים עד לאיוש
נא ליצור קשר בטלפונים 089150700 או 0747671290 המשרה.
4. פיתוח מקורות גיוס ואיתור מועמדים ברשתות חברתיות.
5.הובלת תהליכי שימור עובדים ולקוחות .
6. אחריות על עובדי החברה ושמורם .
7. תנאים מצוינים הכוללים שכר מתגמל, רכב צמוד ואופציות קידום לתפקידי ניהול נוספים!
אז אם את /ה מחפש /ת בית חם ותפקיד ניהולי מאתגר עם עתיד וקידום
* קרן השתלמות ופנסיה מהיום הראשון.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
נא ליצור קשר בטלפונים 089150700 או 0747671290

1.אנגלית בסיסית ( רישום מילים )
2. ניסיון בניהול צוות עובדים חובה , עדיפות לניהול עובדים בתחום הניקיון .
3. ייצוגיות וסמכותיות, תקשורתיות, שירותיות גבוהה ואינטליגנציה רגשית.
4. כושר ניהול והדרכת עובדים, ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
5. ידע בחוקי העבודה הרלוונטיים לתחום העיסוק - יתרון.
6. מיומנות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן, תודעת שירות גבוהה.
7. יחסי אנוש טובים, ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה, היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
9. רישיון נהיגה-חובה.

הרשמה לסוכן החכם