לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני 3 ימים

אחריות כוללת על הפעילות האדמיניסטרטיבית במשרד החברה:
• מתן שירותי אדמיניסטרציה למנהלי החברה.
• הפקת דו"חות שונים, הכנת מצגות, הכנת חומרים לפגישות, קבלת הודעות, תיאום יומנים ותאום פגישות.
• קבלת לקוחות למשרדי החברה, ספקים ואורחים.
• שליחויות דואר, בנקים
• הנהלת חשבונות – הפקת חשבוניות מס, קבלות, קליטת חשבוניות ספקים, גיול חובות, הקלדת הצעות מחיר, התאמות בנקים, תחזוקת דו"חות כספיים.
• קשר רציף עם משרד רו"ח חיצוני של החברה.
- תנאים מלאים - פנסיה מלאה, קרן השתלמות, הוצאות רכב ושאר התנאים עפ"י החוק.
- עבודה בחברה קטנה, אינטימיטית, עבודה מול לקוחות בתחום הרפואי, ביטחוני, תעשייה מתקדמת והשפעה משמעותית.

- 12 שנות לימוד ומעלה
- מינימום שנתיים ניסיון בניהול משרד.
- ניסיון במערכת ERP - פריוריטי (או מערכת מקבילה)
- ראש גדול, חרוץ/ה, רציני/ת, יוזמ/ת , תודעת שירות גבוהה, אדיב/ה, יכולת עבודה על מס' משימות, בעל/ת כושר ארגון וסדר, יסודי/ת וייצוגי/ת.

סוג משרה : חודשי

משכורת : 9500

לפני 3 ימים

דרושה מזכירה למכון שמיעה באשקלון

משרה מלאה , חמישה ימים בשבוע למכון שמיעה באשקלון , שישי לסירוגין
העבודה במשמרות כדלקמן: 8:00-16:00 , 11:00-19:00
בחפיפה עם מזכירות נוספות

דרישות:
סדר וארגון, שליטה באופיס, שרירותיות ומאור פנים ואוריינטציה מכירתית. יתרון לדוברי רוסית.

דרושה מזכירה למכון שמיעה באשקלון

משרה מלאה , חמישה ימים בשבוע למכון שמיעה באשקלון , שישי לסירוגין
העבודה במשמרות כדלקמן: 8:00-16:00 , 11:00-19:00
בחפיפה עם מזכירות נוספות

דרישות:
סדר וארגון, שליטה באופיס, שרירותיות ומאור פנים ואוריינטציה מכירתית. יתרון לדוברי רוסית.

לפני 3 ימים

1. עבודת שטח שכוללת תפעול ניהול ושירות עובדים ולקוחות.
2.פיקוח על העובדים ואיכות העבודה. ניהול יומני עבודה, ניהול והובלת צוות עובדים, מתן מענה ללקוחות החברה באתר וביצוע ביקורות שוטפות ודוחות .
3. תפעול גיוסים ברמה אזורית - פרסום משרות, סינון מועמדים , ביצוע ראיונות וליווי מועמדים עד לאיוש
נא ליצור קשר בטלפונים 089150700 או 0747671290 המשרה.
4. פיתוח מקורות גיוס ואיתור מועמדים ברשתות חברתיות.
5.הובלת תהליכי שימור עובדים ולקוחות .
6. אחריות על עובדי החברה ושמורם .
7. תנאים מצוינים הכוללים שכר מתגמל, רכב צמוד ואופציות קידום לתפקידי ניהול נוספים!
אז אם את /ה מחפש /ת בית חם ותפקיד ניהולי מאתגר עם עתיד וקידום
* קרן השתלמות ופנסיה מהיום הראשון.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
נא ליצור קשר בטלפונים 089150700 או 0747671290

1.אנגלית בסיסית ( רישום מילים )
2. ניסיון בניהול צוות עובדים חובה , עדיפות לניהול עובדים בתחום הניקיון .
3. ייצוגיות וסמכותיות, תקשורתיות, שירותיות גבוהה ואינטליגנציה רגשית.
4. כושר ניהול והדרכת עובדים, ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות והפעלת יישומי OFFICE.
5. ידע בחוקי העבודה הרלוונטיים לתחום העיסוק - יתרון.
6. מיומנות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן, תודעת שירות גבוהה.
7. יחסי אנוש טובים, ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון.
8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה, היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
9. רישיון נהיגה-חובה.

הרשמה לסוכן החכם