ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות חמות

רוצה להרוויח 40 לשעה? הצטרף/י למוקד המכירות של מפעל הפיס

בוא/י להרוויח כסף במוקד קשרי הלקוחות של מפעל הפיס!
ממוצע השכר במוקד עומד על בין 6,000-10,000 ₪ בחודש.
בחודשיים הראשונים תרוויחו 40 ₪ לשעה, לאחר חודשיים- תוכלו להרוויח גם הרבה, הרבה, יותר!
אצלנו תקבל/י הכשרה מקצועית ומקיפה בה תלמד/י לתת את המענה המיטבי לכל לקוח.
סביבת עבודה משפחתית ומלאת הזדמנויות, אופק קידום ופיתוח קריירה.
** זמינות לעבודה במשמרות בין השעות: 08:00-21:00 **

אנחנו מחפשים נציגים/ות מחויבים/ות
בעלי/ות גישה לעבודה בסביבה ממוחשבת
בעלי/ות אוריינטציה מכירתית ומוטיבציה להצלחה,
יכולת ניהול מו"מ וכושר שכנוע.
בקיצור אנחנו מחפשים חבר’ה איכותיים עם הרבה "רעב" לכסף

משרות פעילות

לפני יום

דרוש /ה עובד /ת סוציאלי /ת או אח /ות מוסמך /ת או גרנטולוג /ית לסניף באר שבע.
חברת דנאל המובילה והמקצוענית ביותר בתחום הגיל השלישי מציעה לכם /ן קריירה.
בדנאל תרוויחו הכשרה והדרכה מקצועית, אפשרויות קידום, משמעות וסיפוק בעבודה.
התפקיד כולל:
סיוע במיצוי זכויות הקשיש, עבודה מערכתית מול רשויות הרווחה, המשפחות ועוד.
עבודה מגוונת הכולל עבודת שטח ומשרד.
זכאות לקרן השתלמות ונופש חברה שנתי ללא תשלום- לאחר שנה.

תואר אקדמי בעבודה סוציאלית או גרונטולוג /ית או אח /ות מוסמך /ת - חובה.
רישיון נהיגה - חובה.
יחסי אנוש טובים.
יכולת עבודה עם ממשקים מרובים.
נכונות למשרה מלאה 8 עד 16.

לפני יום

לאחד מלקוחותינו בדרום הארץ דרוש/ה מהנדס/ת אחזקה

התפקיד כולל:
• אחריות כוללת להיבטי האחזקה בארגון מורכב וגדול, לרבות : אחזקת שבר, אחזקה מונעת ואחזקה יזומה
• אחריות לכשירות אחזקתית של ארגון הפועל 24/7
• אחריות לניהול שוטף של מחלקת האחזקה – כ-70 עובדים
• אחריות לניהול תקציב האחזקה
• אחריות לניהול ותפעול תקין של מוקד אחזקה טלפוני
• אחריות להפעלת צוותי אחזקה בשטח
• אחריות לניהול מוקד בקרה אלקטרומכני
• אחריות לתפעול תקין ושוטף של כלל הציוד האלקטרומכני בארגון
• אחריות לייזום והובלת פרויקטים פנימיים גדולים בעולמות האחזקה ( חשמל , מיזוג אויר וכו')
• אחריות להטמעת תפיסת שירות באחזקה
• אחריות לאפיון והטמעת מערך מדידה: דוחות בקרה וניתוחים

מהנדס/ת מכונות/חשמל עם כ-5 שנות ניסיון – חובה
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מערך אחזקה בארגון בינוני או גדול - חובה
ניסיון ניהולי קודם – חובה
ניסיון במערכת SAP – יתרון
יכולת ארגון וניהול של ריבוי משימות, יכולות שירותיות גבוהות, יכולת עבודה בממשקים, יכולת הובלה עצמאית של פרויקטים ותהליכים

לפני יומיים

לחברה מובילה בתחום שירותי הבריאות והסיעוד,
דרוש/ה נציג/ה למוקד תיאום פגישות למשרה חלקית.
סביבת עבודה נעימה ומאתגרת .
עבודה במשמרות, שעות העבודה גמישות ונוחות.
במסגרת התפקיד:
שיחות יזומות ללקוחות, מענה לפניות של לקוחות
ותיאום פגישות בבית הלקוח.

אוריינטציה מכירתית ומוטיבציה לעמידה ביעדים/
כושר שכנוע
יחסי אנוש מצוינים
ידע בסביבת עבודה ממוחשבת
דובר/ת רוסית- יתרון משמעותי

לפני יומיים

לחברת הייטק מובילה בקריית גת דרוש/ה group leader!

-ניהול יחידה בתחום הסמיקונדקטור

שכר גבוה+רכב!!!

מהנדס/ת חשמל/ אלקטרוניקה-חובה!
ניסיון ניהולי של צוות עובדים(10-20)
העבודה כוללת גם נסיעות לחו"ל!
חובה אנגלית שוטפת!(דיבור,קריאה והבנה)
ניסיון והבנה טכנית גבוהה.
אסרטיביות,בגרות, בשלות,משמעת גבוהה,
סדר וארגון,אוריינטציה ניהולית, יחסי אנוש מעולים !!

לפני שבוע

למקאן ואלי, השלוחה של מקאן תל אביב במצפה רמון דרוש/ה תקציבאי/ת שאי אפשר לעצור אות/ה:
אחראי/ת עם ראש גדול, מוטיבציה, יכולת ניהול וארגון, אהבה לאנשים ולמדבר. למצוינים בלבד!
תנאים טובים והשתתפות בשכר דירה לעוברים למצפה רמון.

•תואר ראשון רלבנטי – חובה
•נכונות לעבודה מאומצת
•מגורים במצפה רמון או יישובי הסביבה - חובה

לפני שבוע

התפקיד: מ"מ רכז/ת דיקן סטודנטים
כפיפות: דיקן סטודנטים.
היקף משרה: 100% משרה, משרה זמנית.
התחלת עבודה: מיידי.

תחומי אחריות מרכזיים
•ניהול משרד הדיקן.
•תיאום וארגון פגישות לדיקן הסטודנטים וישיבות צוות.
•אחריות אדמיניסטרטיבית של משרד הדיקן ושל מערך הסיוע הלימודי, פורום ודף הדיקן באתר.
•טיפול בסטודנטים משרתי מילואים, סטודנטיות בהריון ויולדות ואכיפת נהלים.
•טיפול בפניות סטודנטים, ניתוב וייעוץ.
•טיפול כולל בפניות לנציב קבילות.
•אחריות על הפקת אירועים וטקסים של דיקן הסטודנטים.
•בחינה ופיקוח על השירותים הניתנים לסטודנטים ע"י זכיינים.
•ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.

•השכלה פורמאלית: תואר ראשון
•אוריינטציה שירותית גבוהה ותקשורת בין אישית מעולה.
•יכולת התמודדות עם ריבוי משימות בממשקים מרובים.
•יכולת ייזום וניהול משימות באופן מלא ועצמאי.
•מיומנות בעבודת צוות ושיתופי פעולה.
•שליטה מלאה בתוכנות Office, דגש על ניהול יומן באאוטלוק והכנת דוחות באקסל.
•יתרון לבעלי ניסיון עבודה במוסד אקדמי והכרות עם מערכת פריורטי.

לפני 3 שבועות

מתן ייעוץ והכוון לחיילים משוחררים ומסיימי שירות לאומי-אזרחי במרכז הצעירים בנושאים: השכלה, תעסוקה, הכשרה מקצועית, זכויות חיילים משוחררים ותכניות מיוחדות של משרד הביטחון.
קיום קשרי עבודה שוטפים עם הקרן והיחידה להכוונת חיימ"ש במשרד הביטחון והשתתפות פעילה בימי הכשרה כמו גם עם יתר השותפים במרכז הצעירים.
בחינת צרכים, מיפוי ופיתוח פעילות של תחום החיילים המשוחררים בעיר.
טיפול במלגות לסטודנטים של הקרן והיחידה להכוונת חיימ"ש של משרד הביטחון.
אחריות תפעולית ומקצועית לביצוע סדנאות הכנה לשחרור ביישוב.

תואר ראשון ממוסד המוכר ע"י המל"ג, רצוי בתחום מדעי החברה/רוח/עו"ס/חינוך. תינתן אפשרות גם לסטודנטים בשנת הלימודים האחרונה ללימודיהם.
עדיפות למסיימי שירות צבאי מלא.
ניסיון במתן ייעוץ והכוון מקצועי.
היכרות עם מערכות החינוך, מכללות ואוניברסיטאות, היכרות עם התעשייה ותחום התעסוקה באזור.
יכולת הובלת צעירים ובעל/ת יוזמה ומעוף.
יכולת עבודה בצוות ובעל/ת יחסי אנוש טובים ורגישות תרבותית וחברתית גבוהה.
עדיפות לתושבי ערד.

לפני 4 שבועות

בוא/י להרוויח כסף במוקד קשרי הלקוחות של מפעל הפיס!
ממוצע השכר במוקד עומד על בין 6,000-10,000 ₪ בחודש.
בחודשיים הראשונים תרוויחו 40 ₪ לשעה, לאחר חודשיים- תוכלו להרוויח גם הרבה, הרבה, יותר!
אצלנו תקבל/י הכשרה מקצועית ומקיפה בה תלמד/י לתת את המענה המיטבי לכל לקוח.
סביבת עבודה משפחתית ומלאת הזדמנויות, אופק קידום ופיתוח קריירה.
** זמינות לעבודה במשמרות בין השעות: 08:00-21:00 **

אנחנו מחפשים נציגים/ות מחויבים/ות
בעלי/ות גישה לעבודה בסביבה ממוחשבת
בעלי/ות אוריינטציה מכירתית ומוטיבציה להצלחה,
יכולת ניהול מו"מ וכושר שכנוע.
בקיצור אנחנו מחפשים חבר’ה איכותיים עם הרבה "רעב" לכסף

לפני חודש

דרושים /ות מורים /ות לחנ"ג /מחול /תנועה ללימוד שיעורי תנועה בגני ילדים באשקלון.
שעות העבודה 13.30-15.30.
2-5 ימים בשבוע
2 שיעורים כל יום.
יינתן ציוד ספורט, הדרכה וליווי פדגוגי.
עבודה קבועה ומסודרת.
אפשרויות קידום.

רכב חובה.
תעודה מתחום הספורט / תנועה.
נסיון ייתרון.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

לפני חודש

1. קליטת והקלדת חשבוניות.
2. התאמת ספקים ולקוחות התאמת בנקים.
3. דרישות תשלום כולל מעקב גבייה.
4. טיפול ברכש ובספקים.
5. עבודה מול בנקים ורשויות מס.
6. ליווי ותמיכה בהכנת חומר לביקורת מול רואי חשבון, ניהול קופות קטנות ורישום פקודות יומן נאותות.
7. מעקב אחר הזמנות והתנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים בארגון.
*המשרה ממוקמת בבאר שבע

1. הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות – חובה.
2. ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בהנה"ח כפולה– חובה.
3. ניסיון בעבודה עם תוכנת פריוריטי – חובה.
4. שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על אקסל) ו – Outlook – חובה.
5. יחסי אנוש טובים יכולת עבודה כחלק מצוות – חובה.
6. נדרשת אמינות גבוהה, מקצועיות בתחום ויכולת תכלול מספר רב של משימות בו זמנית.

לפני חודש

עזרה אדמיניסטרטיבית למנהל/ת דסק הודו, עבודת Back Office שוטפת מול נציגי החברה בארץ ובחו"ל הכוללת:
- תיאום מכירות: בדיקת ROI- בתום כל כנס/אירוע, תיאום מול גורמי המכירות השונים, מעקב אחר יישום תוכנית העבודה, איסוף דוחות מאנשי השטח וניתוח ביצועים.
- תיאום כנסים, תערוכות ואירועי חברה: מעקב אחר לוח הכנסים והקורסים הנערכים בהודו, עדכון מחלקת מרקום לגבי כנסים וקורסים חדשים, תיאום הלוגיסטיקה לקראת התערוכה, מעקב אחר איסוף לידים בתום כל קורס.
- בקרת גבייה ואיסוף חומר להנה"ח: העברת חומר חשבונאי מהודו להנה"ח בישראל, הכנת חומר לגבייה, מעקב תשלומי הזמנות.
- מעקב אחר המלאים בהודו והתראה לביצוע הזמנות מלאי

השכלה אקדמאית - חובה
1-2 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה
ניסיון קודם בעבודה מול גורמים בחו"ל – יתרון משמעותי
ניסיון תעסוקתי בחברה תעשייתית – יתרון
אנגלית ברמה גבוהה – קריאה, כתיבה ודיבור - חובה
יישומי מחשב ויישומים אינטרנטיים.
אקסל ברמה טובה – חובה,
SAP – יתרון
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ (גם באנגלית), תקשורת בין אישית טובה, שרותיות, סדר וארגון, יכולת תעדוף משימות, הבחנה בין עיקר לתפל

לפני חודש

The Clinical Director will work closely with product management, development and customers representing our Population Health Management products in clinical related meetings, both in Israel and abroad.
• Participate in analysis workshops with product managers and customers and lead the clinical part of it
• Participate and support the design of clinical views and clinical business flows and vocabulary customizations
• Support the clinical perspective of the solution delivered to a client
• Educate and advise the teams from a clinical aspect of Medical Informatics areas like vocabularies, CPOE, P4P etc.
• Support project testing to provide clinician point of view
• Prepare clinical testing scenarios for demo's
• Help creating testing and data scenarios for project system testing phase
• RFP/RFI understanding (clinical issues) and scope definition
• Writing/editing/reviewing clinically related documents/abstracts/articles/presentations

*Be sure the file is in PDF format or with file extension docx.

Requirements:
• 50% job capacity of physician that practices 1-2 full days per week but is willing to change that (either direction) as the needs clarify/emerge
• Ability to communicate with Medical Informatics technical teams
• Relevant education as an MD /BSc/BA in clinical administration, medical science or relevant field; MSc/MA will be appreciated

Personal Skills and Characteristics:
• Ability to reach agreement of strategic importance with others outside and within the organization who have widely differing perspectives and objectives
• Exceptional communication and presentation skills in English and Hebrew (other European languages – advantage), as well as a proven ability to work with and across diverse groups
• Good customer facing capabilities ‘can do’ approach
General Information:
• Full time position
• Language: Hebrew & English
• Location: Either Israel/Beer Sheva, or Israel/Hod HaSharon

לפני חודש

לחברת ביטוח מובילה באשקלון דרושים/ות רפרנטים/יות ביטוח.
התפקיד כולל: עדכון וטיפול בפוליסות ביטוח, פנסיה וגמל, יכולת עבודה בצוות, קבלת הצעות מסוכני ביטוח והכנת הצעה בהתאם, ביצוע שינויים והתאמות פשוטים ומורכבים כנדרש.
הכשרה מלאה על חשבון החברה!
העבודה בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:30 ללא ימי שישי!







תואר ראשון - חובה
אוריינטציה פיננסית - יתרון מובהק

לפני חודש

The “control” team is a leading team in the Algorithm group which develops the heart of RecoverPoint’s product. This team is responsible for the control and data flows of the system. These algorithms actually perform the replication, in the sense of managing the data sequences that flow through the system. The work in the team is very interesting and challenging. It involves architecture of state of the art algorithms for handling huge data structures and multi-threaded high performance programming as well as decision making algorithms.

The algorithms are written in C++.

• SW Engineer with B.Sc. or higher degree in Computer Science/ SW Eng/ Mathematics with high grades.
• 1-3 years of software development experience
• Experience with high concurrency systems.
• Familiarity with multi-threaded and multi-processor design and architectures.

Advantages:
• Experience in data structures algorithms
• Experience in C++ and STL
• Graduate from IDF technology units
• Quick learner
• Takes initiative

לפני חודש

תירגול בכיתת אומץ
ניגשים לבגרויות חורף

יכולת לקלוט את חומרי הלימוד לקראת הבגרות ויכולת לשבת עם קבוצת תלמידים ולקדם אותם להצלחה

סוג משרה: חודשי

משכורת: 27

הרשמה לסוכן החכם