ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני יום

למשרד הנסיעות גולדן טורס בנתיבות
דרוש/ה סוכנ/ת נסיעות מקצועי/ת
משרה מלאה ימים א'-ה' + ימי שישי
שכר בסיס + בונוסים

ניסיון + ניסיון במכירות - חובה
אנרגטיות ומוטיבציה גבוהה
התמצאות ויכולת כירטוס באמדאוס או סייבר - חובה
התמצאות בגלבוע או אודיסאה
אנגלית ברמה בסיסית

* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

סוג משרה : חודשי

משכורת : 5300

לפני יום

למגוון משרות אבטחה דרושים/ות מאבטחים בוגרי קורס:
קצין/ה מתקן - 39 ש"ח לשעה
מאבטח/ת מלמ"ב - 37 ש"ח לשעה
מאבטח/ת מתקדם ב' - 34-37 ש"ח לשעה
מוקדן/ית - 32 ש"ח לשעה
חובש/ת - 33 ש"ח לשעה

- כלל המשרות מתאימות לסטודנטים
- יש אפשרות למשרות בוקר או עבודה במשמרות לבחירתו של המועמד.
- ביגוד,אורחות,הסעות תלוי פרויקט.

שירות תבאי - מלא רובאי 03 ומעלה.
השכלה - 12 שנו"ל ומעלה
כושר גופני - ריצה,מקבילים,ספרינט,שכיבות סמיכה.
קורס - 6 יום עד 14 יום תלוי תפקיד, שכר מלא במהלך הקורס.

לפני יום

קואנטום קלין מגייסת טכנאי לעבודה בקריית גת!
העבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 08:00-19:00 (נכונות לעבודה בעתיד במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים).

תנאים מצוינים למתאימים /ות:
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון,
ארוחת צהריים,
מערך הסעות מסודר ונוח ממגוון נקודות איסוף,
קרן השתלמות ותנאים סוציאליים אטרקטיביים למתאימים /ות.
משכורת בסיס 6,000 ש"ח!

בגרות מלאה.
רקע טכני /מכני.
אנגלית ברמה טובה.
נכונות לעבודה פיזית.

*להגשת מועמדות יש ללחוץ על כפתור הגשת המועמדות, ולמלא את הפרטים. אין צורך בקורות חיים למשרה זו.
ידע בתוכנות אופיס ותפעול מחשב.

לפני יום

מזכיר\ת ערב- תושבת אשקלון
עבודת מזכירות- - תיוקים, הקלדות, טלפונים וכ'

ידע באופיס-חובה
מגורים אשקלון והסביבה הקרובה
יכולת הגעה עצמאית

לפני יומיים

לאתר אינטרנט העוסק ביצירת דפי רישום וסליקה אינטרנטית דרוש/ה נציג שירות לקוחות, היכול/ה לסייע ללקוחות בביצוע פעולות באתר, מתן מענה ראשוני לתקלות וביצוע הדרכה ומכירה ללקוחות חדשים. התשלום הינו על בסיס שעתי, עם מינימום עבור כוננות חודשית. היקף משוער של פעילות הינו כ 5 שעות שבועיות. העבודה מהבית.

מתאים לאנשים בעלי גישה טכנולוגית ושירותית, אך אין צורך בנסיון במערכת מסויימת. חשוב מאוד: נדרשת זמינות במהלך שעות העבודה, יחד עם גמישות ואפשרות למתן מענה בשעות לא שגרתיות ע"פ הצורך.

לפני יומיים

דרושים מורים וחונכים באזורים : אשדוד , קרית מלאכי , קרית גת , אשקלון .
היקף משרה 10-20 שעות בחודש
תשלום 33-55 ש"ח לשעה

יתרון לסטודנטים הלומדים במוסד להשכלה גבוה

סוג משרה : שבועי

משכורת : 33

לפני 4 ימים

לבנק מוביל באזור הדרום דרוש/ה טלר/ית.
קבלת קהל, מעקב אחר עו"ש, הפקדות, משיכות והעברות בנקאיות.
עבודה בהתאם לשעות פעילות הסניפים.
משרה בהתניידות ועפ"י קריאות.

בגרות מלאה להצגה -חובה
נכונות לעבודה בהתניידות ועפ"י קריאה
ייצוגיות

לפני 4 ימים

לחברה באזור אשקלון דרוש/ה אחראי/ת מיחשוב

*להגשת מועמדות יש ללחוץ על כפתור הגשת המועמדות, ולמלא את הפרטים. אין צורך בקורות חיים למשרה זו.

לפני 5 ימים

לחברה גדולה באשדוד דרוש/ה מנהל/ת משמרת למחלקת לוגיסטיקה
תיאור תפקיד:
מנהל/ת המשמרת להבין ולהכיר בצורה מלאה את היכולות ומגבלות מערכת הייצור אשר תחת אחריותו, ולקבל החלטות תפעוליות וניהוליות, תוך התייחסות לנושאים של בטיחות, איכות, ניהול אנשים, תפוקה וניצולת
מנהל/ת המשמרת אחראי/ת על ביצועי המחלקה במהלך המשמרת. אחראי/ת להפעלה בטוחה נכונה ועל פי תכניות העבודה, ואחראי/ת על תוצאות הייצור – תפוקה איכות וניצולת מתאימים
תפעול ציוד בקרה
ניהול צוות העובדים במחלקה
סיור שטח פעמיים ביום בכפוף לנוהל
בדיקת תקינות ברמה יומית של פעולת המתקנים – פילטרים ומפוחים

עבודה במשמרות , כולל שישי ומוצ"ש (משמרת 1 : 06:00-15:00, משמרת 2: 15:00-23:00, משמרת 3: 23:00-06:00).
עבודה משרדית + עבודה בשטח.
השכלה – 12 שנות לימוד מינימום עם עדיפות לבעלי תואר אקדמי/הנדסאי/ת בנושא טכני
כישורים ויכולות – יכולת ניהול צוות עובדים, יכולת התמודדות עם קבלת החלטות טכניות מורכבות
מאפיינים התנהגותיים – סמכותיות, תקשורת בין אישית טובה
ידע וניסיון קודם כאחראי/ת שטח
עברית ברמה טובה (קריאה, כתיבה)
יכולת עבודה עם תוכנות מחשב
יכולת עמידה במשימות מרובות ותפעול של מערכות המפעל במקביל
שירותיות

לפני 5 ימים

לחברה קוסמטיקה גדולה דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל לשיווק ומכירות
תחומי אחריות:
תפעול מוצר/מותג קיים - הפקת דו"חות וניתוח, השוואת ביצועים, ייזום חשיבה לקידום ביצועי המותג, זיהוי מגמות שוק, ניתוח פעילות מתחרים, הפקת מבצעים ועזרי מכירה, שדרוג מוצרים (אריזה, חומרי גלם, גרפיקה).
תפעול מוצר/מותג חדש – בניית תוכנית פיתוח ויישומה - עבודה מול אנשי פיתוח, ספקי אריזה וחומרי גלם, גרפיקה, כתיבת חומר שיווקי, הורדה לביצוע וקשר מול מחלקות שונות.
תפעול תיקי לקוחות של רשתות ולקוחות משמעותיים - אחריות על ניהול הפעילות מול הרשת, בניית תוכנית יעדים לשנת הפעילות הקרובה. קשר שוטף ותפעול הפעילויות. ניהול מפגשים סדירים עם לקוחות משמעותיים/מנהלי שיווק/קניינים. ייזום הגדלת פעילות מול הרשת באמצעות גידול במגוון, ארגון, בנייה וניהול מבצעים ושת"פים מול רשתות, מוצרי Privet Lable ועוד. הוצאת סיכום ישיבה, העברת מסרים לסוכנים ולמנכ"ל.
ניתוח ובקרת נתונים - מעקב אחר ביצועי החברה בחתכים שונים, הכנת דוחות חודשיים וחדשים.
אחריות על תוכניות היעדים לסוכני המכירות, מנהלי לקוח ולקוחות החברה - בניית היעדים, מעקב אחר הביצועים ברמה חודשית, דיווח.

ניסיון בתפקיד דומה של לפחות שנתיים-שלוש – חובה.
ניסיון בתפקיד דומה בתחום הקוסמטיקה – יתרון משמעותי מאוד.
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים – חובה.
אוריינטציה מיחשובית – חובה.
ניסיון בהפעלת אתרים/דפי פייסבוק – יתרון משמעותי.
ידע בפריורטי – יתרון.
ידע מעולה באקסל (נוסחאות מורכבות) – חובה.
קליטה ישרה לחברה

לפני שבוע

We are looking for a Retention Manager to join an expanding online gaming team.
Offering a faced paced and dynamic working environment, this is a great opportunity to make a real difference to the retention strategy.
As Retention / Support Manager, you will be responsible for the increasing loyalty and activity from our players by applying analysis and actions on player segments.

Description:

Responsible for managing relations with customers to ensure satisfaction level, as per our KPIs.
Communicating courteously with customers by telephone, email and online chat, providing help and support when they have questions, problems, complaints or suggestions.
Ensure an optimal play alignment according to the monetization objectives.
Increase our top players' activity, satisfaction and loyalty to our brand measuring KPIs such as deposited amounts, game play and net gaming revenues, reactivation and overall satisfaction.
Be involved in improving the overall service to our VIP customers and improving our players' satisfaction across the site
Define a VIP player strategy
Increase activity of top players
Proactively contact top players
Proactively contact potential top players
Plan, execute and follow up on promotions
Lead and manage a team of VIP account managers
Perform routines and back office processes around VIP management
Improvements of the back office features for VIP Management,
Improvements of the web site to improve top players' satisfaction

Requirements
The successful candidate will be expected to motivate, develop and drive the team to meet challenging targets and identify new opportunities to grow the value of the customer base.
Sales skills, analytical approach to accurately profile and segment VIP clients effectively
Candidates coming from an online casino / gaming background, an advantage
Management experience including employee hiring, training, management and evaluation
Comprehensive understanding of VIP's, marketing, CRM and operations.
Able to deliver on target-driven goals by liaising with other departments.
Organisational, planning and communicative skills.
Fluent English oral and written


Location Ashkelon
Resume in English only

לפני שבוע

למפעל מזון גדול ומוביל בקריית גת דרוש/ה משלח/ת סחורה:

ניסיון בעבודה כסדרן/משלח-חובה
ניסיון עם תעודות הובלה ותעודות משלוח-חובה
ניסיון בהכנת סידור עבודה ומסלולים למשאיות חלוקה-יתרון רב
ניסיון בעבודה עם נהגים וממשקים נוספים
ידיעת הארץ, שירותיות.
קליטה מיידית לחברה!

לפני שבוע

דרוש\ה עובד\ת ייצור למפעל תעשייתי ייחודי בקרית גת.
תיאור:

5 ימי עבודה בשבוע – א-ה: 07:00 עד 16:30 .
שעות נוספות ושישי – לפי הצורך.
השכר הוא 35 ש"ח לאחר חצי שנה 37 ולאחר שנה 39 !
מענק חודשי קבוע לעובדיי הייצור!

יש הסעות מאשקלון, שדרות, באר שבע וקרית גת.

*להגשת מועמדות יש ללחוץ על כפתור הגשת המועמדות, ולמלא את הפרטים. אין צורך בקורות חיים למשרה זו.

לפני שבועיים

לחברה מובילה במשק אשר נותנת שירותים לאינטל דרוש/ה ר"צ לצוות אחזקה במטבח:
-מתן שירות לציוד מטבח מוסדי ולמערכות מכאניות
-תשתיות חשמל, תאורה, שקעים וכו',
-ניהול צוות של 5 אנשי מקצוע
-אחזקה שוטפת ופרויקטים בתחום לפי דרישה.

רישיון חשמלאי/ת ראשי – חובה
ניסיון של 3 שנים בחשמל תעשייה ואוטומציה - חובה
ניסיון בתחום אחזקת המטבח המוסדי – יתרון

שכר גבוה+רכב!!!

לפני שבועיים

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

הרשמה לסוכן החכם