ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי
Blank Page.LTD - דרושים בדרום

Blank Page.LTD

אצלנו ‏בבלנק פייג’, הרכבנו צוות מוכשר של מומחי הייטק, מפתחים עסקיים, אסטרטגים בתחום הדיגיטלי, מומחי תקשורת ומעצבים, על מנת להיות השותף האסטרטגי הכי אמין שלך ולהעצים את העסק שלך על ידי יצירת מוצרים מתקדמים. המטרה שלנו היא לבנות לך נוכחות חזקה בשוק הדיגיטלי להבטיח צמיחה מתמדת. המשימה שלנו היא לפתור את האתגרים המורכבים ביותר בדרך להגשמת הפוטנציאל המלא של העסק שלך. מה הופך את בלנק פייג’ לאחת מחברות הייעוץ הדיגיטלי המובילות בתחום? אנחנו כל הזמן חוקרים מגמות וחידושים , ומפתחים אסטרטגיות יעילות ומשתמשים בכלים העדכניים ביותר על מנת להבטיח שהפרויקטים שלכם יהיו מצליחים ומובילים בכל תחום. אנו שואפים לאיכות ומצוינות בכל מה שאנחנו עושים על ידי שילוב של ניתוח נתונים, חשיבה אסטרטגית, עיצוב וטכנולוגיה. החברה שלנו יוצרת מוצרים המאפשרים לנו לחקור, להבין, ולעצב מיתוג לעסק , ואנו נעשה כמיטב יכולתנו בכדי לייעל ולשפר את הרווחיות של העסק שלך.

משרות פעילות

לפני 3 ימים

We are looking for a talented Technical account manager to join our team. You should be a tech-savvy professional, able to explain technical details and requirements to a non-technical audience. you should have solid experience in marketing with a customer service approach. You should also have a clear idea of how digital tools add value to company strategy and performance. You should also be results-driven and aspire to achieve specific goals, and you will manage our client portfolio to help our clients improve their web presence.
Ultimately, you should be able to contribute to business growth through creating and maintaining long-term client relationships, to oversee and address our customers’ technical needs. You will provide accurate technical service before and after the point of sale, ensuring customer satisfaction. You should be able to provide technical, product and business knowledge to support sales process and strengthen customer relationships.

Responsibilities
Act as the point of contact for clients for digital management matters
Build strong, long-term client relationships and maintain frequent contact
Provide technical support for customers to support pre-sales and post-sales processes
Address all product-related queries on time
Train customers to use products effectively
Provide developers with customers’ feedback to help identify potential new features or products and eliminate any understanding the concept issue as a mediator.
Report on product performance
Identify solutions to reduce support costs
Analyze customers’ needs and suggest upgrades or additional features to meet their requirements
Liaise with the sales department to win new business and increase sales
Establish best practices
Keep track of sales performance metrics
Set digital strategies for your assigned customers, considering their specific requirements
Suggest, design and implement digital projects to increase customer ROI
Address client queries effectively and in a timely manner
Optimize web content to increase traffic and improve SEO
Present social media strategies to clients
Report on web performance metrics
Analyze digital campaigns success
Stay up-to-date with digital technology trends

Languages: - Hebrew and English on High Level
Full Time Only 9 Hours, 5 days a week, 9AM – 6PM
Base Salary + Commission

Proven work experience as a Technical account manager at least 2 years
Hands on experience with software operations
Experience implementing and optimizing Google AdWords campaigns
In-depth understanding of online marketing tools and social media platforms
Experience with customer service and account management
Excellent verbal and written communication skills
Strong analytical skills
Solid technical background with hands on experience in digital technologies
Familiarity with software and front-end development
An ability to gasp customers’ needs and suggest timely solutions
Excellent verbal and written communication skills
Strong analytical and problem-solving skills
BSc degree in Computer Science or relevant field