ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני 6 ימים

למוסד מוביל דרוש/ה מזכיר/ת סטודנטים - החלפה לחל"ד
לתפקיד אדמניסטרטיבי הכולל תיאומים ומעקבים אחר תוכניות לימודים
עבודה מול מרצים וסטודנטים
מענה שוטף לפניות סטודנטים
וקיום קשר עם גורמים רלוונטים בשלוחה

ניסיון בתפקיד אדמניסטרטיבי דומה - חובה
שליטה מצויניית בישומיי מחשב
נכונות לעבודה זמנית החלפה לחל"ד
נכונות לעבודה א-ה 08:00- 14:00
ניסיון במתן שירות פרונטלי- חובה

לפני שבועיים

לחברה בתחום הפקות ארועים וסיורים, שמשרדיה במדרשת בן-גוריון ,דרושה מזכירה נמרצת ומקצועית לתפקיד ניהול המשרד והפרויקטים. התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, תקשורת עם ספקים ולקוחות, טיפול בהצעות מחיר, ריכוז משימות ופרויקטים (משרדי בלבד)
היקף המשרה: כ-5 שעות ביום, א'-ה'. ייתכן והיקף המשרה יגדל בהמשך.
התפקיד אינו מתאים כמשרה זמנית.

סדר וארגון זמן מעולים
שליטה מצוינת בתוכנות אופיס ואינטרנט וגישה כללית חיובית לכלים טכנולוגיים.
נסיון בניהול משרד ובניהול בו-זמני של פרויקטים שונים.
רצוי נסיון מתחום עיסוק רלוונטי (הפקות, תיירות וכד')
יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
תודעת שרות גבוהה
עבודה קודמת עם ספקים וניהול רכש- יתרון
רשיון נהיגה חובה
מגורים ברמת הנגב (יתרון למגורים באגן שדה-בוקר)
רק פניות מתאימות ייענו

לפני 3 שבועות


לחברתLotemSensing (חברה לייעוץ ארגוני המתמחה בתהליכי הערכה ומדידה) הממוקמת בקיבוץ גת, דרוש/ה עובד/ת איכותי/ת, לניהול המשרד, התפקיד כולל:
• ניהול יומני מנהלים
• ניהול שוטף של המשרד: מענה לטלפונים, הזמנת ציוד משרדי, טיפול בדואר, קופה קטנה ועוד.
• תמיכה ב- HELP DESKללקוחות

משרה זמנית לרגל החלפה לחופשת לידה

המשרה הינה משרה מלאה (8:30-17:30), במקרה של התאמה תבחן גמישות כלשהי בשעות.

תחילת עבודה במשרה במלאה ב-1.10.2017

**נא לא להתקשר למשרד

שירותיות ואדיבות
זריזות מחשבה ופעולה
דייקנות והקפדה על פרטים
ראש גדול
אחריות ויוזמה
שליטה מלאה בכלי office ובפרט Excel ו-Power Point
ניידות - חובה


המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה.

לפני חודש

חברה קבלנית משפחתית מחפשת לקלוט מזכירה לניהול האדמיניסטרטיבי של החברה טלפונים,דואר,ביטוחים,נוכחות עובדים,ספקים מזמיני עבודה חשבונות וכיו"ב העבודה במשרה מלאה 5 ימים בשבוע. המשרד ללא קבלת קהל ונדרשת נוכחות מלאה במשרד. העבודה באווירה משפחתית נעימה.

שליטה מלאה ביישומיי מחשב וoffice
ניסיון בניהול משרד/מזכירות
אמינות יושרה דיסקרטיות ויכולת התמדה
בעל/ת רכב

סוג משרה : חודשי

משכורת : 5200

לפני חודש

ניהול משרד ,מענה טלפוני ראשי ,תכתובות ,תיוק מסמכים ,תיאום פגישות .
עריכת חשבונות ללקוחות ,גבייה והפקת חשבוניות וקבלות .
עריכת הזמנות רכש וקליטת חשבוניות ספקים .
בקרת שעות נוכחות עובדים והכנת נתונים להפקת משכורות .
משימות מנהליות בהתאם לצורך.
משרה חלקית עם אופציה למלאה .

ניסיון מזכירות ובניהול משרד,רצוי בחברת בנייה .
ידע וניסיון בעבודת מחשב .
ידע בהנהלת חשבונות .
נתיבות והסביבה הקרובה .

לפני חודש

English speaking
Branch of a U.S. company in Beer-Sheva, required clerk office work.
Multiple role involves working on a computer, Internet search engines, telephone answering to American consumers.
Shift work 8 hours. Office hours 3PM to 2AM
Possibility of promotion



Requirements:
- English speaking, reading, writing.
- Knowledge and familiarity with computer, Internet and Search Engines
- Ability to work a lot on the computer
- Thorough knowledge and familiarity with office software, especially Excel
- Ability verbalization in English
- Assertive
- Living in Beer Sheva

לפני חודש

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

לחברתינו דרושה מזכירה בעל ידע בריווחית לחצי משרה.

בעל ניסיון של שנה לפחות וידע בריווחית יתרון

לפני שנים

מזכירת משרד
ניהול משרד לעבודות עפר ,הפקת חשבוניות וקבלות ,גבייה ותעסוקה שוטפת של ניירת
המשרה היא משרה זמנית להחלפה לחופשת לידה מוארכת

ידע וניסיון באדמניסטרציה

הרשמה לסוכן החכם