ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני יום

We are one of the leading website builder platforms working in the global market.
We are looking for an energetic, multi-tasking technical chat support specialist. The agent must be familiar with the Internet world and particularly with the website builder field.

Must:
Experience and understanding of the website building field.
Proven Experience of customer service / sales experience via live chat.
Excellent communication, analytical, listening and organizational skills.
Excellent customer service skills and great enthusiasm for helping customers.
Excellent time management skills, attention to detail and the ability to multi task.
Knowledgeable of social media applications, such as Facebook, LinkedIn, Twitter, etc.
Competent in MS office and web browser environments.
English level - Fluent/Native.
Availability to work during standard working hours and days in the U.S.
A team player with excellent communication skills.

Advantages:
Sales experience.
Additional languages.
Knowledge of HTML and CSS.
Experience with other website builder platforms.

Responsibilities:
Provide a positive customer experience for our customers.
Resolve queries of the customers through chat (and also e-mail).
Build customer relationships as part of the sales process.

לפני יומיים

לקבוצת דנאל המובילה בתחום השירות לגיל השלישי דרוש/ה רכז/ת ראש צוות שיווקי/ת באשדוד
עבודה מעניינת ומאתגרת מול אוכלוסיית הגיל השלישי,
תאום פגישות עבור עובדות סוציאליות לביקורי בית, שימור לקוחות,
עבודת אדמיניסטרציה, מענה טלפוני ועוד ניהול תחומי אחריות.
הכשרה מקצועית תינתן על חשבון החברה.
תנאים סוציאליים מעולים: קרן השתלמות, ארוחות מסובסדות ונופש חברה שנתי
רוצה לשמוע פרטים נוספים? שלח/י אלינו קורות חיים.

ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות / מכירות/ אדמיניסטרציה - הכרחי
שליטה ביישומי מחשב
דובר/ת רוסית- יתרון
יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות.
יחסי אנוש מעולים, כושר שכנוע ומסירות

לפני 5 ימים

לצוות התמיכה והשירות בבית תוכנה באשקלון, בתחום הנהלת החשבונות, דרושה מנהלת חשבונות לעבודה כנציגת שירות לקוחות טלפוני. התמיכה הינה ללקוחות החברה בתוכנות המקצועיות של החברה ובמגוון נושאים.
זוהי הזדמנות מיוחדת עבורכם לרכוש ידע רחב בעולם החשבונאות וכן לעבודה בתחום זה מזווית אחרת ומעניינת במיוחד.

שעות המשרה :
א,ב,ד,ה : 9:00-17:00
ג' : 9:00-15:00
תנאים מעולים ואווירה טובה!
*המשרה מיועדת לשני המינים.

- אחראיות, משמעת עצמית ויכולת למידה עצמית.
- תעודת הסמכה בהנהלת חשבונות.
- 3 שנות ניסיון ומעלה בתחום הנהלת החשבונות.
- ניסיון קודם במתן תמיכה ושירות - יתרון
- ניסיון קודם בתוכנות 'ארדני' - יתרון.
- תחילת עבודה מידית.

לפני שבוע

לחברתLotemSensing (חברה לייעוץ ארגוני המתמחה בתהליכי הערכה ומדידה) הממוקמת בקיבוץ גת, דרוש/ה עובד/ת איכותי/ת, לתפקיד תמיכה בפרויקטים. התפקיד משלב: עבודה עצמאית, אופי אדמיניסטרטיבית, עבודה עם תוכנה ונתונים ותמיכה בלקוחות, מנהלי פרויקטים ויועצים.
המשרה הינה משרה מלאה (8:30-17:30), ונדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות על פי צורך.
תתכן השתלבות בחברה בהמשך בהתאם לצורכי החברה.
** נא לא להתקשר למשרד

לאחר צבא, לפני לימודים או במהלך לימודי תואר ראשון בלימודי ערב.
יכולת למידה עצמאית ומהירה.
ראש גדול ופתיחות לאתגרים
יכולות עבודה עם בסיסי נתונים גדולים
דייקנות והקפדה על פרטים
שירותיות ואדיבות
מגורים באזור
נכונות לעבודה מאומצת תחת לחץ ולוחות זמנים
אוריינטציה מיחשובית ושליטה טובה בכלי office ובפרט Excel ו-Power Point
קורות חיים יש לשלוח באי-מייל לכתובת הבאה:
Ls.office@lotem.co.il
** נא לא להתקשר למשרד

לפני שבועיים

משרה מלאה
ימים א'- ה' בין השעות 08:00-16:30
שימור ומעקב אחר לקוחות פוטנציאלים וקיימים.

ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בשימור לקוחות באחת מחברות התקשורת הגדולות.
יכולת עבודה מול מגוון ממשקים וגורמים.
יכולת מכירתית וזיהוי פוטנציאל גבוהים.
כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
גישה נעימה ואדיבה.
סדר וארגון.

לפני חודש

לחברת מוקד אבטחה
דרושים/ות מוקדן/ית לעבודה במשמרות
משרה מתאימה לסטודנטים/ות

שירות צבאי חובה
זמינות לעבוד בימי שישי שבת

לפני חודש

מעוניין במשרה מאתגרת ומתגמלת?? הגעת למקום הנכון!!
**שאחרים ילכו למרכז הערכה - בכלל ביטוח, ראיון אישי בלבד**
למוקד השירות של כלל ביטוח דרושים נציגי שירות איכותיים למענה מקצועי ואיכותי!
מענה לשיחות נכנסות בלבד בתחום הפנסיה והגמל.
משרה מלאה בשעות 08:00-17:00 ללא ימי שישי
שכר בסיס + עמלות!

ניסיון בעבודה במוקד - יתרון
תעודת בגרות מלאה – יתרון
יכולות למידה גבוהות.

לפני חודש

לחברת "כלל ביטוח" דרושים/ות עובדים/ות המעוניינים/ות להתחיל את הקריירה שלהם בתחום הביטוח!
**שאחרים ילכו למרכז הערכה - בכלל ביטוח, ראיון אישי בלבד**
למוקד השירות שלנו דרושים/ות נציגי/ות שירות למשרה מאתגרת ואיכותית!
הכשרה מלאה על חשבון החברה!
משרה מלאה ללא ימי שישי!!
קליטה כעובד חברה החל מהיום הראשון!

נכונות לעבודה במשרה מלאה- חובה
סובלנות ואחריות
פתיחת קורס ב- 23.3.17
זמינות מידית

לפני חודש

אנחנו ב"כלל ביטוח" מחפשים נציגי/ות שירות למוקד דינאמי, מאתגר ובעיקר כיפי!
במסגרת התפקיד: מתן מענה מקצועי למבוטחי החברה.
קליטה לחברת ביטוח מובילה מהיום הראשון!!!
****** תנאים מעולים למתאימים/ות ******

• ניסיון במוקד שירות- יתרון משמעותי
• כושר ביטוי ברמה גבוהה
• יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
• יכולות למידה גבוהות
• זמינות מיידית
• נכונות למשרה מלאה, א-ה, 08:00 -17:00

לפני חודש

A Branch of a US company in Beer-Sheva is looking to hire someone for basic clerical office work manager. There are Multiple roles involving working on a computer, Internet search engines, and answering the phone to American consumers. Marketing and advertisement support. You work in shifts of 9 hours each. The can be able to work betwwen 6PM to 3AM 5 to 6 days a week. Perform general clerical duties Marketing and order management

Fluency in English: Reading, Writing, Speaking. Knowledge and familiarity with computer, Internet and Search Engines - Ability to work long hours on the computer - Thorough knowledge and familiarity with office software, especially Excel - High verbal abilities in English - Living in Beer-Sheva
USA Working Hour

לפני חודש

English speaking
Branch of a U.S. company in Beer-Sheva, required clerk office work.
Multiple role involves working on a computer, Internet search engines, telephone answering to American consumers.
Shift work 8 hours. Office hours 3PM to 2AM
Possibility of promotion



Requirements:
- English speaking, reading, writing.
- Knowledge and familiarity with computer, Internet and Search Engines
- Ability to work a lot on the computer
- Thorough knowledge and familiarity with office software, especially Excel
- Ability verbalization in English
- Assertive
- Living in Beer Sheva

לפני חודש

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

בוא/י להיות חלק מחברה גדולה ומובילה עם תנאים מעולים:
ארוחות צהריים מסובסדות, פרסים, תחרויות, מכשיר סלולרי ועוד...
התפקיד כולל- מתן מענה ללקוחות ללקוחות החברה, שימור לקוחות וביצוע מכירות
עבודה במשמרות בוקר/ערב
**גמישות למשמרות להורים**
**גמישות לסטודנטים/יות**

ניסיון במכירות- יתרון
ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
כושר ביטוי גבוה
יכולת עבודה בצוות

לפני חודש

לחברת תקשורת מובילה דרושים נציגי מכירות טלפוניים למשרה מלאה:
שיחות יוצאות בלבד ללקוחות פוטנציאליים.
תנאים מצוינים :
עובד חברה מהיום הראשון
קרן פנסיה רטרואקטיבית לאחר חודש עבודה
כרטיס הטבות - לאחר 3 חודשי עבודה
אופציות קידום נרחבות
המשרה מיועדת לתושבי אשדוד והסביבה!!!
.

דרישות
נסיון קודם - יתרון
תותח במכירות
בעלי כושר ביטוי טוב
עקשנים
ניסיון קודם בעבודה מול מחשב (גם מתקופת הצבא )
מעבר קורס בן 5 ימים
עבודהצוע דוחות ומעקב.
- טיפול בתקלות תפעוליות.

משרה מלאה-
שעות: 08:00-16:30 / 11:30-20:00

סוג משרה : חודשי

משכורת : 28

לפני חודש

חלמת על מקום עבודה משפחתי? יציב? לבנק מוביל דרושים אנשי הדרכה והסברה לפעילות של חצי שנה!!!!
• משמרות ושעות עבודה גמישות
• סביבת עבודה כיפית ומשפחתית
• פיתוח אישי ומקצועי

הגיוסים בעיצומם.

יכולת הסברתית
יכולת טכנולוגית
יחסי אנוש טובים

הרשמה לסוכן החכם