ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני שבוע

• ניהול שוטף של הפעילות בתיאום מלא עם מנכ"ל הרשות: בניית תכנית עבודה שנתית בהתאם למדיניות המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ובהתאם ליעדי הרשות.
• ניהול מעקב ובקרה של תקציב הרשות, מעקב אחר ביצוע משימות שוטפות ועמידה ביעדים ובמדדים.
• בנייה והסדרת נהלי עבודה.
• ניהול צוות מנהלי תחומים, עובדים, פרויקטים ויועצים חיצוניים.
• ייצוג הרשות במשרדי ממשלה, רשויות וגופים שונים.
• קידום שיתופי פעולה עם גופים, ארגונים ובעלי עניין לטובת פיתוח הנגב וקיום פרויקטים משותפים.
• ניתוח תקופתי של מדדי פעילות הרשות והפקת לקחים להמשך פעילות.

מי שהוא תושב ואזרח ישראל אשר מתקיימים בו התנאים המצטברים הבאים:
1. תואר ראשון ממוסד להשכלה גבוהה.
2. ניסיון מוכח בניהול והנעת צוות עובדים (לפחות 3), לפחות שנתיים.
3. ניסיון בניהול תקציב, מעקב אחר משימות וביצוע בקרה– בארגון שתקציבו לכל הפחות 10 מיליון ₪ בשנה, בשנתיים מתוך 3 השנים האחרונות.
4. ניסיון בעבודה במגזר הציבורי (רשויות מקומיות, תאגידים עירוניים, חברות ממשלתיות, תאגידים סטטוטוריים, משרדי ממשלה ויחידות סמך) או עם המגזר הציבורי – לפחות שנתיים.
5. שליטה ביישומי Office (outlook, excel, word).
6. ידיעת השפה העברית על בוריה.

לפני שבוע

• הקמת מרכז מידע ומחקר לרשות לפיתוח הנגב:
פיתוח ובניית מאגרי מידע חיוניים מקומיים- ישוביים, להכרת האוכלוסייה הקיימת והפוטנציאלית, מבנה דמוגרפי וסוציו כלכלי, מגמות הגירה. מאגר מידע של תוכניות ושירותים מקומיים, אזוריים וארציים.
• רישות וחיבור למאגרי המידע, לרבות הנגשתם, זמינותם והזכאות לשימוש בהם בעבור הישובים והגופים בנגב.ניהול מערכת מידע מורכבת מרובת משתמשים הכולל- בקרה אחר אופן איסוף המידע, הזנת המידע במערכת והפצת המידע לקהלי יעד רלוונטיים, תוך שמירה ובקרה על איכות, אמינות ושלמות המידע.
• ניתוחי שוק – איסוף מידע, לימוד ומחקר של קהלי היעד שונים: התנעת מחקרים, סקרים, איסוף וניהול המידע בנושאי דיור, תעסוקה, יזמות, הטבות, חינוך ותרבות בנגב.
• הפקת דוחות: עיבוד מידע לצורך הצגת נתונים, יזום ותמיכה בתהליכי פיתוח ידע ומחקר.
• ניהול שוטף של מרכז המידע: בניית תכנית עבודה שנתית בהתאם ליעדי המשרד והרשות, ניהול מעקב ובקרה של תקציב המרכז, בניית תכנית הכשרה ועבודה שנתית למרכז מידע ולכלל צוות המרכז. מעקב אחר ביצוע משימות שוטפות ועמידה ביעדים ובמדדים.
• אחריות למענה מקצועי, אינפורמטיבי ומדויק של צוות הנציגים, לפניות שמגיעות למרכז מידע (טלפונים, מיילים וכו').
• סיוע וייעוץ לעובדי הרשות והמשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל בכל הקשור להנגשת מידע בתחומים השונים
• אחריות על איסוף ועדכון מתמיד של המידע הנדרש ללקוחות מרכז המידע.
• יצירה ותמיכה בשיתופי פעולה לזרימת המידע עם יישובים ומועצות, לרבות קידום שיתופי פעולה עם גופים חיצוניים לשם הפקת מחקרים משותפים.
• ניתוח תקופתי של נתוני מרכז המידע- כמות פניות, פילוח קהל יעד לפי מדדים ומשתנים מוגדרים, והפקת לקחים ותכוניות מגירה להמשך פעילות.
• ביצוע קמפיינים שונים על בסיס תכנית שנתית.

מי שהוא תושב ואזרח ישראל אשר מתקיימים בו התנאים המצטברים הבאים:
1. תואר ראשון ממוסד להשכלה גבוהה מוכר על ידי המל"ג. (או ניסיון ניהולי בהיקף של מינימום 5 שנים )
2. ניסיון מוכח בניהול והנעת צוות עובדים. יכולות ניהול והובלת צוות עובדים, שליטה ובקרה (לעבודה מול יעדים).
3. ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות מידע/מערכות לניהול לקוחות.
4. ניסיון בעבודה במגזר הציבורי או עם המגזר הציבורי (רשויות מקומיות, תאגידים עירוניים או משרדי ממשלה) – במשך לפחות שנה
5. שליטה ביישומי Office (outlook, excel, word).

לפני שנים

ניהול, שווק ומכירה לחו"ל
פעילות מול לקוחות קיימים בחו"ל, חדירה ומכירה ללקוחות חדשים. איתור וגיוס סוכנים ומפיצים בעולם. פעילות מכירה ישירה, מכירה דרך מפיצים וסוכנים, פניה והתמודדות על מכרזים, חבירה לגורמי שת"פ רלונטים בעולם. אחריות על תחום השויוק במדיות דיגיטליות מול שווקי חו"ל בהתאם לאסטרטגיות השיווק של החברה. ניהול צוות- אין
תכונות אישיות: נמרצות, יוזמה, רעב להצלחה ואיש מכירות "בנפשו", יושרה, איש צוות, בעל הבנה טכנית טובה, פוטנציאל להרחבת אחריות לאורך זמן. מוכנות ל-4-5 נסיעות לחו"ל בשנה.
אזור מגורים: בין באר-שבע לקריית גת.
מישרה מלאה.

נידרש ניסיון קודם במכירות לחו"ל של לפחות 4 שנים.
ניסיון בעבודה מול סוכנים ומפיצים.
הכרות גם עם מדיות שיווק ופלטפורמות עדכניות בתחום הדיגיטל.
אנגלית ברמה גבוהה
אנגלית ברמת שפת אם- יתרון
שפות נוספות- יתרון
עברית-שפת אם

הרשמה לסוכן החכם