ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני יום

לחברת תיירות מדברית

דרוש/ה: מנהלת משרד ומתאמת הפקה

התפקיד כולל: ניהול משרד, תאום פעילות החברה, תאום ספקים וניהול יומני החברה.

היקף משרה: 70% 6 שעות ביום
תחילת עבודה בסוף אפריל לתקופה של כ 6 חודשים (עם אופציה להמשך)


כישורים נדרשים: יכולת ארגון והפקה גבוהים, יחסי אנוש מעולים, בטחון עצמי, יכולת אלתור ועבודה בלחץ, עבודה עם מחשב (אקסל, וורד, אינטרנט).

מגורים במצפה רמון או ברמת הנגב- חובה

לפני 3 שבועות

לחברה בתחום הפקות ארועים וסיורים, שמשרדיה במדרשת בן-גוריון ,דרושה מזכירה נמרצת ומקצועית לתפקיד ניהול המשרד והפרויקטים. התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, תקשורת עם ספקים ולקוחות, טיפול בהצעות מחיר, ריכוז משימות ופרויקטים (ארועים)
היקף המשרה: כ-6 שעות ביום, א'-ה'. ייתכן והיקף המשרה יגדל בהמשך.
התפקיד אינו מתאים כמשרה זמנית.

סדר וארגון זמן מעולים
שליטה מצוינת בתוכנות אופיס ואינטרנט וגישה כללית חיובית לכלים טכנולוגיים.
נסיון בניהול משרד ובניהול בו-זמני של פרויקטים שונים.
רצוי נסיון מתחום עיסוק רלוונטי (הפקות, תיירות וכד')
יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
תודעת שרות גבוהה
עבודה קודמת עם ספקים וניהול רכש- יתרון
רשיון נהיגה חובה
מגורים ברמת הנגב (יתרון למגורים באגן שדה-בוקר)
רק פניות מתאימות ייענו

לפני חודש

פקידה לניהול משרד לצילום אירועים כל יום משעות 14:00-19:00
תושבת ב"ש שכר הולם למתאימים .

ידע במכירות ושיווק ידע בפוטושופ יתרון ידע בשליחת קבצים דרך מייל כל תוכנות האופיס ניהול יומן תיאום פגישות חשוב מאוד אמינות רצינות התמדה ולדעת לתת שירות ללקוח ברמה גבוהה

לפני חודש

למתחם עינות בר (15 דק' מבאר שבע), מתחם טיפולים במים (וואטסו, הידרותרפיה,ועוד) ואירוח מדברי דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אדמיניסטרציה - ניהול לקוחות, הקלדת נתונים, קבלת אורחים.
משרה גמישה בשעות, תנאים מדהימים למתאימים!

אהבה לעולם המים, הבנה במערכות מידע, שירותיות, חריצות. זמינות לעבודה בשעות גמישות כולל סופ"ש.

לפני חודש

אורד, חברת האינטגרציה המובילה בישראל במתן פתרונות בתחומי הביטחון והבטיחות מחפשת מזכיר/ת בק אופיס למתן מענה לצוות טכנאים, טיפול בהצעות מחיר, טיפול בחשבוניות (לא הנה"ח), תכתובות וכו’

עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה הכרת OFFIFE - חובה ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון נכונות לעבודה במשרה זמנית למתאימות תתכן אופציה להמשכיות

לפני חודש

מזכירת משרד
ניהול משרד לעבודות עפר ,הפקת חשבוניות וקבלות ,גבייה ותעסוקה שוטפת של ניירת
המשרה היא משרה זמנית להחלפה לחופשת לידה מוארכת

ידע וניסיון באדמניסטרציה

לפני שנים

דרושה מנהלת משרד בעלת "ראש גדול" לניהול משרד דינאמי .

ידע בהנהלת חשבונות
יכולת מכירה
ניהול יומן פגישות
תואר אקדמאי - יתרון

לפני שנים

לחברת מחשבים בבאר שבע הכוללת חנות, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה.
המשרה כוללת: ניהול המשרד, ניהול קשרי לקוחות וספקים, הכנה להנהלת חשבונות.
רוסית ברמת דיבור- יתרון.

דרישות התפקיד:
אנגלית ברמה בינונית ומעלה.
יחסי אנוש טובים.

הרשמה לסוכן החכם