ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני שבוע

לעסק בפריסה ארצית הפועל בב״ש דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה
ש' יומיות משעות הבוקר ועד אחה״צ.

אם את/ה שולט/ת בתוכנות OFFICE, בעל/ת אוריינטציה שיווקית, מאורגנ/ת ומסודר/ת, תקתקנ/ית, בעל/ת ראש גדול ורצון לעשייה והכי חשוב מעוניינ/ת לפתח ולהתפתח, נשמח להיפגש איתך ולבחון את התאמתך למשרדנו.
העבודה מתגמלת, בסביבה נעימה!

לפני שבועיים

לחברה בתחום הפקות ארועים וסיורים, שמשרדיה במדרשת בן-גוריון ,דרושה מזכירה נמרצת ומקצועית לתפקיד ניהול המשרד והפרויקטים. התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, תקשורת עם ספקים ולקוחות, טיפול בהצעות מחיר, ריכוז משימות ופרויקטים (משרדי בלבד)
היקף המשרה: כ-5 שעות ביום, א'-ה'. ייתכן והיקף המשרה יגדל בהמשך.
התפקיד אינו מתאים כמשרה זמנית.

סדר וארגון זמן מעולים
שליטה מצוינת בתוכנות אופיס ואינטרנט וגישה כללית חיובית לכלים טכנולוגיים.
נסיון בניהול משרד ובניהול בו-זמני של פרויקטים שונים.
רצוי נסיון מתחום עיסוק רלוונטי (הפקות, תיירות וכד')
יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
תודעת שרות גבוהה
עבודה קודמת עם ספקים וניהול רכש- יתרון
רשיון נהיגה חובה
מגורים ברמת הנגב (יתרון למגורים באגן שדה-בוקר)
רק פניות מתאימות ייענו

לפני 3 שבועות


לחברתLotemSensing (חברה לייעוץ ארגוני המתמחה בתהליכי הערכה ומדידה) הממוקמת בקיבוץ גת, דרוש/ה עובד/ת איכותי/ת, לניהול המשרד, התפקיד כולל:
• ניהול יומני מנהלים
• ניהול שוטף של המשרד: מענה לטלפונים, הזמנת ציוד משרדי, טיפול בדואר, קופה קטנה ועוד.
• תמיכה ב- HELP DESKללקוחות

משרה זמנית לרגל החלפה לחופשת לידה

המשרה הינה משרה מלאה (8:30-17:30), במקרה של התאמה תבחן גמישות כלשהי בשעות.

תחילת עבודה במשרה במלאה ב-1.10.2017

**נא לא להתקשר למשרד

שירותיות ואדיבות
זריזות מחשבה ופעולה
דייקנות והקפדה על פרטים
ראש גדול
אחריות ויוזמה
שליטה מלאה בכלי office ובפרט Excel ו-Power Point
ניידות - חובה


המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה.

לפני חודש

ניהול משרד ,מענה טלפוני ראשי ,תכתובות ,תיוק מסמכים ,תיאום פגישות .
עריכת חשבונות ללקוחות ,גבייה והפקת חשבוניות וקבלות .
עריכת הזמנות רכש וקליטת חשבוניות ספקים .
בקרת שעות נוכחות עובדים והכנת נתונים להפקת משכורות .
משימות מנהליות בהתאם לצורך.
משרה חלקית עם אופציה למלאה .

ניסיון מזכירות ובניהול משרד,רצוי בחברת בנייה .
ידע וניסיון בעבודת מחשב .
ידע בהנהלת חשבונות .
נתיבות והסביבה הקרובה .

לפני חודש

פקידה לניהול משרד לצילום אירועים כל יום משעות 14:00-19:00
תושבת ב"ש שכר הולם למתאימים .

ידע במכירות ושיווק ידע בפוטושופ יתרון ידע בשליחת קבצים דרך מייל כל תוכנות האופיס ניהול יומן תיאום פגישות חשוב מאוד אמינות רצינות התמדה ולדעת לתת שירות ללקוח ברמה גבוהה

לפני שנים

למתחם עינות בר (15 דק' מבאר שבע), מתחם טיפולים במים (וואטסו, הידרותרפיה,ועוד) ואירוח מדברי דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אדמיניסטרציה - ניהול לקוחות, הקלדת נתונים, קבלת אורחים.
משרה גמישה בשעות, תנאים מדהימים למתאימים!

אהבה לעולם המים, הבנה במערכות מידע, שירותיות, חריצות. זמינות לעבודה בשעות גמישות כולל סופ"ש.

לפני שנים

אורד, חברת האינטגרציה המובילה בישראל במתן פתרונות בתחומי הביטחון והבטיחות מחפשת מזכיר/ת בק אופיס למתן מענה לצוות טכנאים, טיפול בהצעות מחיר, טיפול בחשבוניות (לא הנה"ח), תכתובות וכו’

עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה הכרת OFFIFE - חובה ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון נכונות לעבודה במשרה זמנית למתאימות תתכן אופציה להמשכיות

לפני שנים

מזכירת משרד
ניהול משרד לעבודות עפר ,הפקת חשבוניות וקבלות ,גבייה ותעסוקה שוטפת של ניירת
המשרה היא משרה זמנית להחלפה לחופשת לידה מוארכת

ידע וניסיון באדמניסטרציה

לפני שנים

לחברת מחשבים בבאר שבע הכוללת חנות, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה.
המשרה כוללת: ניהול המשרד, ניהול קשרי לקוחות וספקים, הכנה להנהלת חשבונות.
רוסית ברמת דיבור- יתרון.

דרישות התפקיד:
אנגלית ברמה בינונית ומעלה.
יחסי אנוש טובים.

הרשמה לסוכן החכם