ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני שעתיים

לכנס המדבור שייערך בקמפוס שדה בוקר של אוניברסיטת ב"ג בנובמבר 2017 דרוש/ה עובד/ת לעבודה אדמיניסטרטיבית זמנית וחלקית.
משרת בוקר בשעות גמישות, תשלום ע"פ שעות, עד חצי משרה.
תחילת עבודה: מיידית.

תאור התפקיד:
 התכתבות בעברית ובאנגלית עם גורמים שונים באוניברסיטה ומחוצה לה
 קבלת הצעות מחיר, סיוע בהוצאת הזמנות וקשר עם ספקי הכנס
 מענה טלפוני למזכירות הכנס, תאום ישיבות ומטלות משרדיות.
 פניות לגיוס תקציב
 מטלות שוטפות נוספות של הכנס
 סיוע במהלך הכנס עצמו ולקראתו

דרישות התפקיד:
- נסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית, רצוי בארגון כנסים.
- יכולת ניסוח ברמה גבוהה בעברית ובאנגלית.
- יכולת עבודה עצמאית ו"ראש גדול"
- נסיון בעבודה במחשב, בתוכנות אופיס, מייל וכד'.
- יחסי אנוש מצויינים.
- עדיפות למגורים במדרשת בן-גוריון או בקרבתה.
- התחייבות לעבודה עד תום שנת 2017.

רק פניות מתאימות ייענו.

לפני 4 ימים

לחברת שירותי בריאות גדולה דרוש/ה פקיד/ת מרפאה - למסלול עתודה ניהולית!!!
המרפאה מתמחה במתן שירותי בריאות במרפאות מומחים
תאור התפקיד:
מתן שירות ללקוחות הקופה,
קביעת תורים, מתן מידע בנושאים בריאות וביטוח

תואר ראשון- חובה
מזכירה רפואית - יתרון
נכונות לעבודת יום + פיצול פעמיים בשבוע
יכול להיות רלוונטים גם לסטודנטים/ות בשנת לימודים אחרונה

לפני חודש

לשלוחה בארץ של חברת שיווק אמריקאית הממוקמת בבאר שבע, דרושים נציגי שירות לעבודה משרדית.
התפקיד כולל עבודה מול מחשב, מנועי חיפוש באינטרנט (גוגל, יאהו, בינג ועוד), מענה לשיחות טלפוניות ללקוחות אמריקאים.
המשמרות הן משמרות של 8 שעות בשעות אמריקאיות (14:00-03:00)

אסרטיביות
יחסי אנוש טובים
מולטי-טאסקינג
אנגלית - רמה טובה של דיבור, קריאה וכתיבה.
ידע בסיסי במחשבים - תוכנות אופיס בדגש על אקסל, מנועי חיפוש

לפני חודש

English speaking
Branch of a U.S. company in Beer-Sheva, required clerk office work.
Multiple role involves working on a computer, Internet search engines, telephone answering to American consumers.
Shift work 8 hours. Office hours 3PM to 2AM
Possibility of promotion



Requirements:
- English speaking, reading, writing.
- Knowledge and familiarity with computer, Internet and Search Engines
- Ability to work a lot on the computer
- Thorough knowledge and familiarity with office software, especially Excel
- Ability verbalization in English
- Assertive
- Living in Beer Sheva

לפני חודש

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

פקידה לניהול משרד לצילום אירועים כל יום משעות 14:00-19:00
תושבת ב"ש שכר הולם למתאימים .

ידע במכירות ושיווק ידע בפוטושופ יתרון ידע בשליחת קבצים דרך מייל כל תוכנות האופיס ניהול יומן תיאום פגישות חשוב מאוד אמינות רצינות התמדה ולדעת לתת שירות ללקוח ברמה גבוהה

לפני חודש

משרה איכותית! מנהל מחצבת אבן במצפה רמון
אחריות על מדידה, שקילה והעמסת גושים.
הוצאת תעודות משלוח למשאיות.
כמו כן, אופציה לתפקיד רחב יותר:
שיווק ומכירה של מוצרי הלוואי של האבן – חומר לגריסה, אבני מסלעות וכדומה.

יתרון לבעלי תעודת מנהל מחצבה מורשה.

לפני חודש

לחברתינו דרושה מזכירה בעל ידע בריווחית לחצי משרה.

בעל ניסיון של שנה לפחות וידע בריווחית יתרון

לפני חודש

דרוש רכזי /ות פיתוח עסקי לגוף המקדם בני נוער. 60-75% משרה.
הזדמנות לקחת חלק במיזם ייחודי וחדשני בהקמת עסק חברתי יצרני לבני נוער. הזדמנות לחולל שינוי מהותי וארוך טווח בחייהם של החניכים, באמצעות ייזום פעילות עסקית בנפח משמעותי במסגרת המכינה את בני הנוער לעולם התעסוקה.
מהות התפקיד: הטמעת התפיסה העסקית, הקמת מיזם עסקי חברתי, תכלול תכניות הכנה לעולם התעסוקה והשמות בני הנוער במקומות עבודה.
מרכיבי התפקיד 1. קידום /הקניית התפיסה העסקית, כלכלית, יצרנית.
2. פיתוח והקמת מיזם עסקי חברתי.
3. שיווק ומכירות.
4. תכלול תוכניות למסוגלות תעסוקתית.
5. השמות בני הנוער.
מיקום העבודה: אשדוד- מסגרת חרדית לבנים.

דרישות התפקיד וכישורים אישיים: 1. ניסיון עבודה בעולם העסקי /שיווקי.
2. ניסיון עבודה בניהול פרויקטים יתרון.
3. מוטיבציה לעבוד במסגרות המטפלות בבני נוער בסיכון - ניסיון קודם יתרון.
4. יכולת לעבוד באופן עצמאי ולהוביל תהליכי שינוי.
5. יכולת הנעת צוות ומנהיגות אישית.
6. יכולת עבודה בצוות רב מקצועי ויחסי אנוש מעולים.
נכונות לעבודה בשעות גמישות עם יכולת עבודה אחר הצהרים.
בעלי /ות רכב, העבודה כרוכה בנסיעות

לפני חודש

למתחם עינות בר (15 דק' מבאר שבע), מתחם טיפולים במים (וואטסו, הידרותרפיה,ועוד) ואירוח מדברי דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אדמיניסטרציה - ניהול לקוחות, הקלדת נתונים, קבלת אורחים.
משרה גמישה בשעות, תנאים מדהימים למתאימים!

אהבה לעולם המים, הבנה במערכות מידע, שירותיות, חריצות. זמינות לעבודה בשעות גמישות כולל סופ"ש.

לפני חודש

אורד, חברת האינטגרציה המובילה בישראל במתן פתרונות בתחומי הביטחון והבטיחות מחפשת מזכיר/ת בק אופיס למתן מענה לצוות טכנאים, טיפול בהצעות מחיר, טיפול בחשבוניות (לא הנה"ח), תכתובות וכו’

עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה הכרת OFFIFE - חובה ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון נכונות לעבודה במשרה זמנית למתאימות תתכן אופציה להמשכיות

לפני חודש

מזכירת משרד
ניהול משרד לעבודות עפר ,הפקת חשבוניות וקבלות ,גבייה ותעסוקה שוטפת של ניירת
המשרה היא משרה זמנית להחלפה לחופשת לידה מוארכת

ידע וניסיון באדמניסטרציה

לפני חודש

- תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לפעילויות המחלקה.
- טיוב והזנת נתונים אל מול מערכות המידע הפנים ארגוניות.

- ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית (אפשרי גם ניסיון מהצבא).
- זמינות לעבודה במשרה מלאה לתקופה של בין שלושה חודשים לחצי שנה.
*המשרה יכולה להתאים גם לחיילים משוחררים ואף לבוגרי תיכון (לפני השירות הצבאי הפנויים לעבודה בטווח הזמן המתבקש)

לפני חודש

לסוכנות פרג לכיש דרוש/ה פקיד/ת שרות ומכירות
עבודה מול לקוחות
עבודה מול תכנות ניהול לקוחות וסביבת אופיס

ידע בעבודה עם מחשב

לפני שנים

לחברת מחשבים בבאר שבע הכוללת חנות, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה.
המשרה כוללת: ניהול המשרד, ניהול קשרי לקוחות וספקים, הכנה להנהלת חשבונות.
רוסית ברמת דיבור- יתרון.

דרישות התפקיד:
אנגלית ברמה בינונית ומעלה.
יחסי אנוש טובים.

הרשמה לסוכן החכם