ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני שעה

לקבוצת דנאל דרוש /ה רכז /ת דובר/ת רוסית למשרדי החברה בקרית מלאכי
משרה חלקית- מעולה להורים!
לתפקיד משרדי, מאתגר, מגוון ומעניין.
תפקיד הרכז/ת הינו:
- ניהול הסניף מבחינה אדמניסטרטיבית ויד ימינה של מנהלת הסניף.
- שיבוץ מטפלות בבית המטופל,
- מתן מענה טלפוני, סיוע בהגשת טפסים .
- שיווק שירותי החברה ואחריות על טיפול בתיקי הלקוחות ועובדי הסניף.
שעות עבודה: 8 עד 14 וחצי.
תנאים מעולים למתאימ/ה כולל נופש חברה שנתי, ארוחות מסובסדות וקרן השתלמות.
על חברת דנאל סיעוד: מעניקה שירות למשפחות וקשישים מטעם הביטוח הלאומי וסיוע במיצוי זכויות.

דובר/ת רוסית- חובה!
ניסיון קודם בתפקידי אדמניסטרציה / שירות / שימור/ מכירה מול לקוחות - חובה.
יחסי אנוש טובים, כושר שכנוע, יכולת עבודה עצמאית, מסירות ומקצועיות.
שליטה ביישומי מחשב - חובה.

לפני 3 ימים

דרוש/ה רכז/ת תיאום סיורים והפקת ארועים בנגב במשרה חלקית.

התפקיד כולל:
10-15 שעות שבועיות, מרבית העבודה מהבית. התפקיד כולל תיאום ביקורים באתרים שונים במסגרת סיורים לחשיפת הנגב, מעורבות בבניית תכנים ותוכניות סיור חדשות, ואף ליווי חלק מהסיורים. כמו כן התפקיד כולל מעורבות בהפקות ארועים המתקיימים בבאר שבע והסביבה, ריכוז שיתופי פעולה תיירותיים ותאום פגישות עם לקוחות.

מגורים בבאר שבע (התפקיד דורש זמינות גבוהה באזור)
זמינות לעבודה בשעות הבוקר/צהריים וזמינות טלפונית – ווטסאפ במהלך היום
מדובר בימים ושעות שאינם קבועים ולכן נדרשת גמישות גם בשעות/ימי העבודה.
יכולת להתחייב ל-6 חודשי עבודה לפחות (מעבר לכך- יתרון)
מחשב תקין וזמין (העבודה מהבית)
רצוי תואר ראשון (או המצאות בשלב מתקדם בלימודים)
יחסי אנוש מצויינים
גישה טכנולוגית וכישורי מחשב מעולים
יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
יתרון לרקע בתחום התיירות והכרות עם אתרים, ארגונים ומיזמים הפעילים באזור באר שבע והנגב
רשיון נהיגה- חובה (רצוי רכב)

לפני 3 ימים

דרוש/ה נציג/ת הפצה
התפקיד כולל טיפול בחשבוניות ותעודות משלוח,
טיפול בהחזרות וזיכויים של הלקוחות, עבודה מול נהגי משאיות ומחלקות שונות בחברה.
עבודה במשמרות בוקר, צהרים ולילה (06-15, 15-00, 00-06).
ללא ימי שישי ושבת ( רק מוצא"ש לעובדי לילה).

* יכולת עבודה בצוות
* יכולת עבודה תחת לחץ
* ניסיון בעבודת פקידות/אדמיניסטרציה (יתרון)
* זמינות לעבודה במשמרות, כולל משמרות לילה
* נגישות טובה לסביבת עבודה ממוחשבת

לפני חודש



Manage calendar schedule
Organize meetings and logistics (book conference rooms, coordinate with schedules of participants, etc)
Prepare/ Maintain Excel spreadsheets
Answer phones and provide information or refer callers to appropriate individuals
Transfer information to and from forms and computer files
0.5 FTE

Previous experience as admin Assistant, preferably in a Hi-tech company
Excellent Office skills - Fluent English ​

לפני חודש

אחריות כוללת לניהול חיי הקהילה של תושבי המושב
טיפול בסוגיות מוניציפליות וניהול שוטף של פעילות ומוסדות הכפר (גינון, בריכה, פעוטון, בית העם ועוד)
ניהול תקציב וצוות עובדים
הובלת תכניות פיתוח, מיזמים חדשים וניהול פרויקטי האגודה
קשר מתמיד עם ועדות הקהילה
מתן שירות פתוח וזמין לקהילה רב-דורית מגוונת

תואר אקדמי בעבודה סוציאלית, עבודה קהילתית, יעוץ ארגוני או דומה– חובה
ניסיון של כ-5 שנים לפחות בניהול מוניציפלי-קהילתי וניהול צוות - חובה
היכרות טובה מאד עם קהילה כפרית-קהילתית – יתרון משמעותי
יכולת ביצועית ונכונות לנהל את כל מעגל התפקיד על חלקיו התכנוניים והיבטיו התפעוליים
יכולת בינאישית מעולה, תודעת שירות, יכולות גישור
מגורים בדרום או בשפלה – יתרון

*היקף התפקיד: 50% משרה*

לפני חודש

למפעל מוביל דרוש/ה נציג/ת קשרי לקוחות
אווירה צעירה ודינאמית, התנהלות עצמאית, עבודה בopen space! תוך שיתוף פעולה וגיבוי מלא בין אנשי הצוות במוקד. ניתן שירות טלפוני לאוכלוסיית לקוחות מוגדרת מראש וסוכני המכירות של החברה.

* ניסיון עבודה קודם בעבודה מול לקוחות / מוקד טלפוני
* ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת
* נכונות למשרה מלאה 9.00-18.00.
* חובה ניידות עם רכב (יש החזר נסיעות)
ימי שישי אחת לחודש עד השעה 11:00

לפני חודש

פקיד/ת וניהול תביעות למוסך+ עבודת מזכירות

*להגשת מועמדות יש ללחוץ על כפתור הגשת המועמדות, ולמלא את הפרטים. אין צורך בקורות חיים למשרה זו. ידע בתוכנות אופיס ותפעול מחשב.

הרשמה לסוכן החכם