ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני שעה

לחברה ציבורית גדולה דרוש /ה רכז/ת שיווק ושירות דובר /ת רוסית באזור הדרום- שפלה.
התפקיד כולל טיפול ומתן מענה לעובדים וללקוחות החברה, שימור לקוחות, התנהלות אדמיניסטרטיבית ועוד.
העבודה משעה 8 עד 16 וחצי.
שכר ותנאים מעולים.

דובר /ת רוסית - הכרחי!
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי /שירות /מכירות במוקדי לקוחות - חובה.
שליטה ביישומי מחשב - חובה.
יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות

לפני שבוע

משרד הפרסום הדיגיטלי Oasis Media מחפש מנהלת אדמיניסטרטיבית עם אהבה למספרים, אנשים וטכנולוגיה!
המשרה כוללת: ניהול משרד, קשרי לקוחות וכספים.
אנחנו מגייסים אנשים עם תשוקה לעולם הפרסום ורצון ללמוד ולהתפתח בתחום.

*המשרה מנוסחת בלשון נקבה אבל פונה לשני המינים

דיוק ותשומת לב לפרטים קטנים
אהבה למספרים, אחוזים ופעולות חשבוניות!
יכולות בינאישיות גבוהות, יכולת ניהול מו"מ מול ספקים ולקוחות (כריזמה לצד אסרטיביות)
יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם ריבוי משימות במקביל
ידיעת עברית ואנגלית על בוריין!

עדיפות ל:
בעלי נסיון מתחום השיווק/מכירות/פרסום
בוגרי תואר ראשון בתחומים משיקים

לפני 3 שבועות

קרן מיראז' ישראל, הינה קרן פילנתרופית לפיתוח הנגב, הרואה בנגב את ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות של מדינת ישראל.

בימים אלו אנו מחפשים עוזר/ת למנכ"לית הקרן.

התפקיד כולל:
- שותפות בקבוצת חשיבה לפיתוח הנגב
- עמידה בקשר עם גורמים רלוונטיים ממשרדי הממשלה והרשויות המקומיות, חברה אזרחית ועוד.
- עמידה בקשר עם ארה"ב
- ניסוח מסמכים ותרגום לאנגלית
- מעקב ודיווח אחרי תקציבי פעילות הקרן
- ניהול סדר היום של הארגון מול גורמי פנים וחוץ ( לו"ז וקביעת פגישות, תעדוף משימות)
- מחקר ואיסוף מידע בנושאים שונים אותם מקדמת הקרן
- ניהול משרד, קשר ותאום מול ספקים

- אנגלית שפת אם / רמה גבוהה מאוד
- אהבה ואמון בנגב ובהזדמנויות הטמונות בחובו
- תואר ראשון- יתרון משמעותי
- שליטה מלאה באופיס, אינטרנט ורשתות חברתיות
- יכולות ארגון ותפעול גבוהות
- תקשורת בינאישית מעולה בסביבת עבודה
- תכונות נדרשות: יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה, ענייניות, דינמיות, חשיבה מערכתית, ייצוגיות, דייקנות, תודעת שירות, סבלנות, אמפטיה ואכפתיות
- ניסיון קודם בהנחיית קבוצות ( יתרון)
- תושב/ת אזור הנגב
- רכב חובה
- משרה מלאה


תאריך אחרון להגשת מועמדות- 15 ליולי, 2017
תחילת עבודה- החל מ 1/9/17

לפני 4 שבועות

ניהול משרד ,מענה טלפוני ראשי ,תכתובות ,תיוק מסמכים ,תיאום פגישות .
עריכת חשבונות ללקוחות ,גבייה והפקת חשבוניות וקבלות .
עריכת הזמנות רכש וקליטת חשבוניות ספקים .
בקרת שעות נוכחות עובדים והכנת נתונים להפקת משכורות .
משימות מנהליות בהתאם לצורך.
משרה חלקית עם אופציה למלאה .

ניסיון מזכירות ובניהול משרד,רצוי בחברת בנייה .
ידע וניסיון בעבודת מחשב .
ידע בהנהלת חשבונות .
נתיבות והסביבה הקרובה .

לפני חודש

לבית הספר המוביל בארץ למקצועות היופי דרושה יועצת קורסים ואחראית מערכת לימודים.
המשרה כוללת:
תיאום פגישות, מכירת קורסים, ניהול מעקב אחר לידים. מכירות בחנות המכר, מעקב סחורה והזמנות.

תנאים טובים למתאימות,
שכר בסיס + בונוסים גבוהים על מכירות.

יחסי אנוש מעולים.
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
שליטה בישומי מחשב.
כושר למידה ועבודה עצמאית.
דייקנות, חריצות וראש גדול.

לפני חודש

לשלוחה בארץ של חברת שיווק אמריקאית הממוקמת בבאר שבע, דרושים נציגי שירות לעבודה משרדית.
התפקיד כולל עבודה מול מחשב, מנועי חיפוש באינטרנט (גוגל, יאהו, בינג ועוד), מענה לשיחות טלפוניות ללקוחות אמריקאים.
המשמרות הן משמרות של 8 שעות בשעות אמריקאיות (14:00-03:00)

אסרטיביות
יחסי אנוש טובים
מולטי-טאסקינג
אנגלית - רמה טובה של דיבור, קריאה וכתיבה.
ידע בסיסי במחשבים - תוכנות אופיס בדגש על אקסל, מנועי חיפוש

לפני חודש

English speaking
Branch of a U.S. company in Beer-Sheva, required clerk office work.
Multiple role involves working on a computer, Internet search engines, telephone answering to American consumers.
Shift work 8 hours. Office hours 3PM to 2AM
Possibility of promotion



Requirements:
- English speaking, reading, writing.
- Knowledge and familiarity with computer, Internet and Search Engines
- Ability to work a lot on the computer
- Thorough knowledge and familiarity with office software, especially Excel
- Ability verbalization in English
- Assertive
- Living in Beer Sheva

לפני חודש

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

פקידה לניהול משרד לצילום אירועים כל יום משעות 14:00-19:00
תושבת ב"ש שכר הולם למתאימים .

ידע במכירות ושיווק ידע בפוטושופ יתרון ידע בשליחת קבצים דרך מייל כל תוכנות האופיס ניהול יומן תיאום פגישות חשוב מאוד אמינות רצינות התמדה ולדעת לתת שירות ללקוח ברמה גבוהה

לפני חודש

משרה איכותית! מנהל מחצבת אבן במצפה רמון
אחריות על מדידה, שקילה והעמסת גושים.
הוצאת תעודות משלוח למשאיות.
כמו כן, אופציה לתפקיד רחב יותר:
שיווק ומכירה של מוצרי הלוואי של האבן – חומר לגריסה, אבני מסלעות וכדומה.

יתרון לבעלי תעודת מנהל מחצבה מורשה.

לפני חודש

לחברתינו דרושה מזכירה בעל ידע בריווחית לחצי משרה.

בעל ניסיון של שנה לפחות וידע בריווחית יתרון

לפני חודש

דרוש רכזי /ות פיתוח עסקי לגוף המקדם בני נוער. 60-75% משרה.
הזדמנות לקחת חלק במיזם ייחודי וחדשני בהקמת עסק חברתי יצרני לבני נוער. הזדמנות לחולל שינוי מהותי וארוך טווח בחייהם של החניכים, באמצעות ייזום פעילות עסקית בנפח משמעותי במסגרת המכינה את בני הנוער לעולם התעסוקה.
מהות התפקיד: הטמעת התפיסה העסקית, הקמת מיזם עסקי חברתי, תכלול תכניות הכנה לעולם התעסוקה והשמות בני הנוער במקומות עבודה.
מרכיבי התפקיד 1. קידום /הקניית התפיסה העסקית, כלכלית, יצרנית.
2. פיתוח והקמת מיזם עסקי חברתי.
3. שיווק ומכירות.
4. תכלול תוכניות למסוגלות תעסוקתית.
5. השמות בני הנוער.
מיקום העבודה: אשדוד- מסגרת חרדית לבנים.

דרישות התפקיד וכישורים אישיים: 1. ניסיון עבודה בעולם העסקי /שיווקי.
2. ניסיון עבודה בניהול פרויקטים יתרון.
3. מוטיבציה לעבוד במסגרות המטפלות בבני נוער בסיכון - ניסיון קודם יתרון.
4. יכולת לעבוד באופן עצמאי ולהוביל תהליכי שינוי.
5. יכולת הנעת צוות ומנהיגות אישית.
6. יכולת עבודה בצוות רב מקצועי ויחסי אנוש מעולים.
נכונות לעבודה בשעות גמישות עם יכולת עבודה אחר הצהרים.
בעלי /ות רכב, העבודה כרוכה בנסיעות

לפני חודש

למתחם עינות בר (15 דק' מבאר שבע), מתחם טיפולים במים (וואטסו, הידרותרפיה,ועוד) ואירוח מדברי דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אדמיניסטרציה - ניהול לקוחות, הקלדת נתונים, קבלת אורחים.
משרה גמישה בשעות, תנאים מדהימים למתאימים!

אהבה לעולם המים, הבנה במערכות מידע, שירותיות, חריצות. זמינות לעבודה בשעות גמישות כולל סופ"ש.

לפני חודש

אורד, חברת האינטגרציה המובילה בישראל במתן פתרונות בתחומי הביטחון והבטיחות מחפשת מזכיר/ת בק אופיס למתן מענה לצוות טכנאים, טיפול בהצעות מחיר, טיפול בחשבוניות (לא הנה"ח), תכתובות וכו’

עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה הכרת OFFIFE - חובה ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון נכונות לעבודה במשרה זמנית למתאימות תתכן אופציה להמשכיות

לפני שנים

מזכירת משרד
ניהול משרד לעבודות עפר ,הפקת חשבוניות וקבלות ,גבייה ותעסוקה שוטפת של ניירת
המשרה היא משרה זמנית להחלפה לחופשת לידה מוארכת

ידע וניסיון באדמניסטרציה

הרשמה לסוכן החכם