ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני 16 שעות

לקבוצת דנאל דרוש /ה רכז /ת אדמיניסטרציה מכירתי/ת דובר/ת רוסית למשרדי החברה בקרית גת
לתפקיד מאתגר, מגוון ומעניין.
תפקיד הרכז/ת הינו:
- ניהול הסניף מבחינה אדמניסטרטיבית ויד ימינה של מנהלת הסניף.
- שיבוץ מטפלות בבית המטופל,
- מתן מענה טלפוני, סיוע בהגשת טפסים .
- שיווק שירותי החברה ואחריות על טיפול בתיקי הלקוחות ועובדי הסניף.
שעות עבודה: 8 עד 16 וחצי.
תנאים מעולים למתאימ/ה כולל נופש חברה שנתי, ארוחות מסובסדות וקרן השתלמות.
על חברת דנאל סיעוד: מעניקה שירות למשפחות וקשישים מטעם הביטוח הלאומי וסיוע במיצוי זכויות.

דובר/ת רוסית- חובה!
ניסיון קודם בתפקידי אדמניסטרציה / שירות / שימור/ מכירה מול לקוחות - חובה.
יחסי אנוש טובים, כושר שכנוע, יכולת עבודה עצמאית, מסירות ומקצועיות.
שליטה ביישומי מחשב - חובה.

לפני שבוע

מנהלת משרד : ניהול הנכסים, פרסום, ניהול יומנים, עריכת דוחות, כתיבת פרוטוקולים, מענה לטלפון, מענה ללקוחות, רכש משרד, ארגון כנסים,סדר ארגון המשרד.

ידע וניסיון בעבודת ניהול משרד ומזכירות של לפחות חמש שנים.
שליטה טובה במחשב.
יכולת ורבלית טובה, יכולת כתיבה טובה בעברית, בעלת יוזמה ואסרטיביות.

סוג משרה : חודשי

משכורת : 6000

לפני שבוע

למפעל יצרני מוביל בדרום, דרוש/ה פקיד/ת ייצור
* אחריות על דיווח נתוני יצור, הוראות ייצור, סידור עבודה, מענה לעובדים.
* הכנת סידור עבודה למשמרות.
* ביצוע דרישות רכש

* ניסיון אדמיניסטרטיבי מהתעשייה
* הכרת מערכת ERP- יתרון משמעותי
* אקסל- ברמה טובה
* הנדסאי/ת תעו"נ - יתרון משמעותי

הסעות מבאר שבע וירוחם
ימים א-ה , 07:30-17:00

לפני שבועיים

מקום העבודה : באר שבע
לחברה שמספקת שירותי ייעוץ ותמיכה לארגונים בתחום המחשוב
דרוש/:ה :
פקיד/ת אדמיניסטרציה
משרה מלאה, א - ה, 07:45-16:00
התפקיד כולל: מענה טלפוני, מתן מענה ללקוחות, קבלת קהל, אירוח, הפקת חשבוניות, הפקת קבלות, תיוקים, טיפול בדואר, הכנת חומר להנהלת חשבונות, גבייה, מתן תמיכה במחלקת המכירות, תיאום פגישות לאנשי המכירות, הצעות מחיר ועבודה משרדית שוטפת
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!!
עבודה בסביבה נעימה ודינאמית.
** נא לשים לב לדרישות המשרה**

דרישות:
ניסיון פקידותי/מזכירותי - חובה
רקע/ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון
רקע/ניסיון בשיווק ומכירות - יתרון
יחסי אנוש טובים ותודעת שרות גבוהה
ניידות עם רכב – יתרון עצום
ניסיון בעבודה עם תוכנות ה- office – חובה
יכולת ניהול יומנים ופגישות .
יכולת במכירות -יתרון משמעותי
יכולת עדכון הרשתות החברתיות של החברה כגון FACEBOOK ואתר אינטרנט.
מוסר עבודה ונכונות לעבודה לטווח הארוך.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שליטה טובה בשפה האנגלית והעברית .
דוברי שפה ערבית -יתרון.
ישנה אפשרות לגמישות בשעות העבודה.
סדר וארגון, אדיבות, שירותיות, סבלנות, מוסר עבודה גבוה,
יחסי אנוש מעולים,ראש גדול.


לפני חודש

למשרדנו דרוש /ה מזכיר /ה.
מענה טלפוני, טיפול בקריאות שרות, הנה"ח, ניהול לו"ז, תיאום פגישות, יציבות תעסוקתית, יכולת עבודה מרובת משימות.

תודעת שרות גבוהה, יכולת עבודה תחת עומס, יחסי אנוש טובים, ראש גדול, שליטה טובה ואוריינטציה טובה במחשבים ואינטרנט, ניפוק חשבוניות מס וקבלות, שליטה באופיס, סדר. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
רק פניות מתאימות ייענו

לפני חודש

לחברה קוסמטיקה גדולה דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל לשיווק ומכירות
תחומי אחריות:
תפעול מוצר/מותג קיים - הפקת דו"חות וניתוח, השוואת ביצועים, ייזום חשיבה לקידום ביצועי המותג, זיהוי מגמות שוק, ניתוח פעילות מתחרים, הפקת מבצעים ועזרי מכירה, שדרוג מוצרים (אריזה, חומרי גלם, גרפיקה).
תפעול מוצר/מותג חדש – בניית תוכנית פיתוח ויישומה - עבודה מול אנשי פיתוח, ספקי אריזה וחומרי גלם, גרפיקה, כתיבת חומר שיווקי, הורדה לביצוע וקשר מול מחלקות שונות.
תפעול תיקי לקוחות של רשתות ולקוחות משמעותיים - אחריות על ניהול הפעילות מול הרשת, בניית תוכנית יעדים לשנת הפעילות הקרובה. קשר שוטף ותפעול הפעילויות. ניהול מפגשים סדירים עם לקוחות משמעותיים/מנהלי שיווק/קניינים. ייזום הגדלת פעילות מול הרשת באמצעות גידול במגוון, ארגון, בנייה וניהול מבצעים ושת"פים מול רשתות, מוצרי Privet Lable ועוד. הוצאת סיכום ישיבה, העברת מסרים לסוכנים ולמנכ"ל.
ניתוח ובקרת נתונים - מעקב אחר ביצועי החברה בחתכים שונים, הכנת דוחות חודשיים וחדשים.
אחריות על תוכניות היעדים לסוכני המכירות, מנהלי לקוח ולקוחות החברה - בניית היעדים, מעקב אחר הביצועים ברמה חודשית, דיווח.

ניסיון בתפקיד דומה של לפחות שנתיים-שלוש – חובה.
ניסיון בתפקיד דומה בתחום הקוסמטיקה – יתרון משמעותי מאוד.
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים – חובה.
אוריינטציה מיחשובית – חובה.
ניסיון בהפעלת אתרים/דפי פייסבוק – יתרון משמעותי.
ידע בפריורטי – יתרון.
ידע מעולה באקסל (נוסחאות מורכבות) – חובה.
קליטה ישרה לחברה

לפני חודש

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

פקידה לניהול משרד לצילום אירועים כל יום משעות 14:00-19:00
תושבת ב"ש שכר הולם למתאימים .

ידע במכירות ושיווק ידע בפוטושופ יתרון ידע בשליחת קבצים דרך מייל כל תוכנות האופיס ניהול יומן תיאום פגישות חשוב מאוד אמינות רצינות התמדה ולדעת לתת שירות ללקוח ברמה גבוהה

לפני חודש

משרה איכותית! מנהל מחצבת אבן במצפה רמון
אחריות על מדידה, שקילה והעמסת גושים.
הוצאת תעודות משלוח למשאיות.
כמו כן, אופציה לתפקיד רחב יותר:
שיווק ומכירה של מוצרי הלוואי של האבן – חומר לגריסה, אבני מסלעות וכדומה.

יתרון לבעלי תעודת מנהל מחצבה מורשה.

לפני חודש

לחברתינו דרושה מזכירה בעל ידע בריווחית לחצי משרה.

בעל ניסיון של שנה לפחות וידע בריווחית יתרון

לפני חודש

דרוש רכזי /ות פיתוח עסקי לגוף המקדם בני נוער. 60-75% משרה.
הזדמנות לקחת חלק במיזם ייחודי וחדשני בהקמת עסק חברתי יצרני לבני נוער. הזדמנות לחולל שינוי מהותי וארוך טווח בחייהם של החניכים, באמצעות ייזום פעילות עסקית בנפח משמעותי במסגרת המכינה את בני הנוער לעולם התעסוקה.
מהות התפקיד: הטמעת התפיסה העסקית, הקמת מיזם עסקי חברתי, תכלול תכניות הכנה לעולם התעסוקה והשמות בני הנוער במקומות עבודה.
מרכיבי התפקיד 1. קידום /הקניית התפיסה העסקית, כלכלית, יצרנית.
2. פיתוח והקמת מיזם עסקי חברתי.
3. שיווק ומכירות.
4. תכלול תוכניות למסוגלות תעסוקתית.
5. השמות בני הנוער.
מיקום העבודה: אשדוד- מסגרת חרדית לבנים.

דרישות התפקיד וכישורים אישיים: 1. ניסיון עבודה בעולם העסקי /שיווקי.
2. ניסיון עבודה בניהול פרויקטים יתרון.
3. מוטיבציה לעבוד במסגרות המטפלות בבני נוער בסיכון - ניסיון קודם יתרון.
4. יכולת לעבוד באופן עצמאי ולהוביל תהליכי שינוי.
5. יכולת הנעת צוות ומנהיגות אישית.
6. יכולת עבודה בצוות רב מקצועי ויחסי אנוש מעולים.
נכונות לעבודה בשעות גמישות עם יכולת עבודה אחר הצהרים.
בעלי /ות רכב, העבודה כרוכה בנסיעות

לפני שנים

למתחם עינות בר (15 דק' מבאר שבע), מתחם טיפולים במים (וואטסו, הידרותרפיה,ועוד) ואירוח מדברי דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אדמיניסטרציה - ניהול לקוחות, הקלדת נתונים, קבלת אורחים.
משרה גמישה בשעות, תנאים מדהימים למתאימים!

אהבה לעולם המים, הבנה במערכות מידע, שירותיות, חריצות. זמינות לעבודה בשעות גמישות כולל סופ"ש.

לפני שנים

מזכירת משרד
ניהול משרד לעבודות עפר ,הפקת חשבוניות וקבלות ,גבייה ותעסוקה שוטפת של ניירת
המשרה היא משרה זמנית להחלפה לחופשת לידה מוארכת

ידע וניסיון באדמניסטרציה

לפני שנים

לסוכנות פרג לכיש דרוש/ה פקיד/ת שרות ומכירות
עבודה מול לקוחות
עבודה מול תכנות ניהול לקוחות וסביבת אופיס

ידע בעבודה עם מחשב

לפני שנים

לחברת מחשבים בבאר שבע הכוללת חנות, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה.
המשרה כוללת: ניהול המשרד, ניהול קשרי לקוחות וספקים, הכנה להנהלת חשבונות.
רוסית ברמת דיבור- יתרון.

דרישות התפקיד:
אנגלית ברמה בינונית ומעלה.
יחסי אנוש טובים.

הרשמה לסוכן החכם