ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני 6 ימים

למוסד מוביל דרוש/ה מזכיר/ת סטודנטים - החלפה לחל"ד
לתפקיד אדמניסטרטיבי הכולל תיאומים ומעקבים אחר תוכניות לימודים
עבודה מול מרצים וסטודנטים
מענה שוטף לפניות סטודנטים
וקיום קשר עם גורמים רלוונטים בשלוחה

ניסיון בתפקיד אדמניסטרטיבי דומה - חובה
שליטה מצויניית בישומיי מחשב
נכונות לעבודה זמנית החלפה לחל"ד
נכונות לעבודה א-ה 08:00- 14:00
ניסיון במתן שירות פרונטלי- חובה

לפני שבוע

לעסק בפריסה ארצית הפועל בב״ש דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה
ש' יומיות משעות הבוקר ועד אחה״צ.

אם את/ה שולט/ת בתוכנות OFFICE, בעל/ת אוריינטציה שיווקית, מאורגנ/ת ומסודר/ת, תקתקנ/ית, בעל/ת ראש גדול ורצון לעשייה והכי חשוב מעוניינ/ת לפתח ולהתפתח, נשמח להיפגש איתך ולבחון את התאמתך למשרדנו.
העבודה מתגמלת, בסביבה נעימה!

לפני שבועיים

לחברה בתחום הפקות ארועים וסיורים, שמשרדיה במדרשת בן-גוריון ,דרושה מזכירה נמרצת ומקצועית לתפקיד ניהול המשרד והפרויקטים. התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, תקשורת עם ספקים ולקוחות, טיפול בהצעות מחיר, ריכוז משימות ופרויקטים (משרדי בלבד)
היקף המשרה: כ-5 שעות ביום, א'-ה'. ייתכן והיקף המשרה יגדל בהמשך.
התפקיד אינו מתאים כמשרה זמנית.

סדר וארגון זמן מעולים
שליטה מצוינת בתוכנות אופיס ואינטרנט וגישה כללית חיובית לכלים טכנולוגיים.
נסיון בניהול משרד ובניהול בו-זמני של פרויקטים שונים.
רצוי נסיון מתחום עיסוק רלוונטי (הפקות, תיירות וכד')
יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
תודעת שרות גבוהה
עבודה קודמת עם ספקים וניהול רכש- יתרון
רשיון נהיגה חובה
מגורים ברמת הנגב (יתרון למגורים באגן שדה-בוקר)
רק פניות מתאימות ייענו

לפני 3 שבועות


לחברתLotemSensing (חברה לייעוץ ארגוני המתמחה בתהליכי הערכה ומדידה) הממוקמת בקיבוץ גת, דרוש/ה עובד/ת איכותי/ת, לניהול המשרד, התפקיד כולל:
• ניהול יומני מנהלים
• ניהול שוטף של המשרד: מענה לטלפונים, הזמנת ציוד משרדי, טיפול בדואר, קופה קטנה ועוד.
• תמיכה ב- HELP DESKללקוחות

משרה זמנית לרגל החלפה לחופשת לידה

המשרה הינה משרה מלאה (8:30-17:30), במקרה של התאמה תבחן גמישות כלשהי בשעות.

תחילת עבודה במשרה במלאה ב-1.10.2017

**נא לא להתקשר למשרד

שירותיות ואדיבות
זריזות מחשבה ופעולה
דייקנות והקפדה על פרטים
ראש גדול
אחריות ויוזמה
שליטה מלאה בכלי office ובפרט Excel ו-Power Point
ניידות - חובה


המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה.

לפני 3 שבועות

לחברה פיננסית מובילה באשקלון דרושים/ות רפנרטים/יות תפעול ובק אופיס.
התפקיד כולל: הפקה ובדיקה של פוליסות, חישובי פדיונות, ביצוע שינויים וכדומה.
שכר של 35 לשעה + נסיעות + סבסוד ארוחות יומי + תנאי רווחה מטובים במשק!
העבודה 3-4 משמרות בשבוע בשעות 16:00-22:00 (לא כולל ימי שלישי)
אופציה למשמרת בימי שישי.
קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום ופיתוח!




סטודנט/ית – חובה
סטודנט/ית תואר פיננסי – יתרון

סוג משרה : חודשי

משכורת : 35

לפני חודש

חברה קבלנית משפחתית מחפשת לקלוט מזכירה לניהול האדמיניסטרטיבי של החברה טלפונים,דואר,ביטוחים,נוכחות עובדים,ספקים מזמיני עבודה חשבונות וכיו"ב העבודה במשרה מלאה 5 ימים בשבוע. המשרד ללא קבלת קהל ונדרשת נוכחות מלאה במשרד. העבודה באווירה משפחתית נעימה.

שליטה מלאה ביישומיי מחשב וoffice
ניסיון בניהול משרד/מזכירות
אמינות יושרה דיסקרטיות ויכולת התמדה
בעל/ת רכב

סוג משרה : חודשי

משכורת : 5200

לפני חודש

לחברה קוסמטיקה גדולה דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל לשיווק ומכירות
תחומי אחריות:
תפעול מוצר/מותג קיים - הפקת דו"חות וניתוח, השוואת ביצועים, ייזום חשיבה לקידום ביצועי המותג, זיהוי מגמות שוק, ניתוח פעילות מתחרים, הפקת מבצעים ועזרי מכירה, שדרוג מוצרים (אריזה, חומרי גלם, גרפיקה).
תפעול מוצר/מותג חדש – בניית תוכנית פיתוח ויישומה - עבודה מול אנשי פיתוח, ספקי אריזה וחומרי גלם, גרפיקה, כתיבת חומר שיווקי, הורדה לביצוע וקשר מול מחלקות שונות.
תפעול תיקי לקוחות של רשתות ולקוחות משמעותיים - אחריות על ניהול הפעילות מול הרשת, בניית תוכנית יעדים לשנת הפעילות הקרובה. קשר שוטף ותפעול הפעילויות. ניהול מפגשים סדירים עם לקוחות משמעותיים/מנהלי שיווק/קניינים. ייזום הגדלת פעילות מול הרשת באמצעות גידול במגוון, ארגון, בנייה וניהול מבצעים ושת"פים מול רשתות, מוצרי Privet Lable ועוד. הוצאת סיכום ישיבה, העברת מסרים לסוכנים ולמנכ"ל.
ניתוח ובקרת נתונים - מעקב אחר ביצועי החברה בחתכים שונים, הכנת דוחות חודשיים וחדשים.
אחריות על תוכניות היעדים לסוכני המכירות, מנהלי לקוח ולקוחות החברה - בניית היעדים, מעקב אחר הביצועים ברמה חודשית, דיווח.

ניסיון בתפקיד דומה של לפחות שנתיים-שלוש – חובה.
ניסיון בתפקיד דומה בתחום הקוסמטיקה – יתרון משמעותי מאוד.
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים – חובה.
אוריינטציה מיחשובית – חובה.
ניסיון בהפעלת אתרים/דפי פייסבוק – יתרון משמעותי.
ידע בפריורטי – יתרון.
ידע מעולה באקסל (נוסחאות מורכבות) – חובה.
קליטה ישרה לחברה

לפני חודש

קרן מיראז' ישראל, הינה קרן פילנתרופית לפיתוח הנגב, הרואה בנגב את ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות של מדינת ישראל.

בימים אלו אנו מחפשים עוזר/ת למנכ"לית הקרן.

התפקיד כולל:
- שותפות בקבוצת חשיבה לפיתוח הנגב
- עמידה בקשר עם גורמים רלוונטיים ממשרדי הממשלה והרשויות המקומיות, חברה אזרחית ועוד.
- עמידה בקשר עם ארה"ב
- ניסוח מסמכים ותרגום לאנגלית
- מעקב ודיווח אחרי תקציבי פעילות הקרן
- ניהול סדר היום של הארגון מול גורמי פנים וחוץ ( לו"ז וקביעת פגישות, תעדוף משימות)
- מחקר ואיסוף מידע בנושאים שונים אותם מקדמת הקרן
- ניהול משרד, קשר ותאום מול ספקים

- אנגלית שפת אם / רמה גבוהה מאוד
- אהבה ואמון בנגב ובהזדמנויות הטמונות בחובו
- תואר ראשון- יתרון משמעותי
- שליטה מלאה באופיס, אינטרנט ורשתות חברתיות
- יכולות ארגון ותפעול גבוהות
- תקשורת בינאישית מעולה בסביבת עבודה
- תכונות נדרשות: יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה, ענייניות, דינמיות, חשיבה מערכתית, ייצוגיות, דייקנות, תודעת שירות, סבלנות, אמפטיה ואכפתיות
- ניסיון קודם בהנחיית קבוצות ( יתרון)
- תושב/ת אזור הנגב
- רכב חובה
- משרה מלאה


תאריך אחרון להגשת מועמדות- 15 ליולי, 2017
תחילת עבודה- החל מ 1/9/17

לפני חודש

ניהול משרד ,מענה טלפוני ראשי ,תכתובות ,תיוק מסמכים ,תיאום פגישות .
עריכת חשבונות ללקוחות ,גבייה והפקת חשבוניות וקבלות .
עריכת הזמנות רכש וקליטת חשבוניות ספקים .
בקרת שעות נוכחות עובדים והכנת נתונים להפקת משכורות .
משימות מנהליות בהתאם לצורך.
משרה חלקית עם אופציה למלאה .

ניסיון מזכירות ובניהול משרד,רצוי בחברת בנייה .
ידע וניסיון בעבודת מחשב .
ידע בהנהלת חשבונות .
נתיבות והסביבה הקרובה .

לפני חודש

לשלוחה בארץ של חברת שיווק אמריקאית הממוקמת בבאר שבע, דרושים נציגי שירות לעבודה משרדית.
התפקיד כולל עבודה מול מחשב, מנועי חיפוש באינטרנט (גוגל, יאהו, בינג ועוד), מענה לשיחות טלפוניות ללקוחות אמריקאים.
המשמרות הן משמרות של 8 שעות בשעות אמריקאיות (14:00-03:00)

אסרטיביות
יחסי אנוש טובים
מולטי-טאסקינג
אנגלית - רמה טובה של דיבור, קריאה וכתיבה.
ידע בסיסי במחשבים - תוכנות אופיס בדגש על אקסל, מנועי חיפוש

לפני חודש

English speaking
Branch of a U.S. company in Beer-Sheva, required clerk office work.
Multiple role involves working on a computer, Internet search engines, telephone answering to American consumers.
Shift work 8 hours. Office hours 3PM to 2AM
Possibility of promotion



Requirements:
- English speaking, reading, writing.
- Knowledge and familiarity with computer, Internet and Search Engines
- Ability to work a lot on the computer
- Thorough knowledge and familiarity with office software, especially Excel
- Ability verbalization in English
- Assertive
- Living in Beer Sheva

לפני חודש

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

פקידה לניהול משרד לצילום אירועים כל יום משעות 14:00-19:00
תושבת ב"ש שכר הולם למתאימים .

ידע במכירות ושיווק ידע בפוטושופ יתרון ידע בשליחת קבצים דרך מייל כל תוכנות האופיס ניהול יומן תיאום פגישות חשוב מאוד אמינות רצינות התמדה ולדעת לתת שירות ללקוח ברמה גבוהה

לפני חודש

משרה איכותית! מנהל מחצבת אבן במצפה רמון
אחריות על מדידה, שקילה והעמסת גושים.
הוצאת תעודות משלוח למשאיות.
כמו כן, אופציה לתפקיד רחב יותר:
שיווק ומכירה של מוצרי הלוואי של האבן – חומר לגריסה, אבני מסלעות וכדומה.

יתרון לבעלי תעודת מנהל מחצבה מורשה.

לפני חודש

לחברתינו דרושה מזכירה בעל ידע בריווחית לחצי משרה.

בעל ניסיון של שנה לפחות וידע בריווחית יתרון

הרשמה לסוכן החכם