ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני 22 שעות

חברה קבלנית משפחתית מחפשת לקלוט מזכירה לניהול האדמיניסטרטיבי של החברה טלפונים,דואר,ביטוחים,נוכחות עובדים,ספקים מזמיני עבודה חשבונות וכיו"ב העבודה במשרה מלאה 5 ימים בשבוע. המשרד ללא קבלת קהל ונדרשת נוכחות מלאה במשרד. העבודה באווירה משפחתית נעימה.

שליטה מלאה ביישומיי מחשב וoffice
ניסיון בניהול משרד/מזכירות
אמינות יושרה דיסקרטיות ויכולת התמדה
בעל/ת רכב

סוג משרה : חודשי

משכורת : 5200

לפני יומיים

לקבוצת דנאל המובילה בתחום השירות לגיל השלישי דרוש/ה רכז/ת ראש צוות שיווקי/ת באשדוד
עבודה מעניינת ומאתגרת מול אוכלוסיית הגיל השלישי,
תאום פגישות עבור עובדות סוציאליות לביקורי בית, שימור לקוחות,
עבודת אדמיניסטרציה, מענה טלפוני ועוד ניהול תחומי אחריות.
הכשרה מקצועית תינתן על חשבון החברה.
תנאים סוציאליים מעולים: קרן השתלמות, ארוחות מסובסדות ונופש חברה שנתי
רוצה לשמוע פרטים נוספים? שלח/י אלינו קורות חיים.

ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות / מכירות/ אדמיניסטרציה - הכרחי
שליטה ביישומי מחשב
דובר/ת רוסית- יתרון
יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות.
יחסי אנוש מעולים, כושר שכנוע ומסירות

לפני 4 ימים

לחברה פיננסית מובילה באשקלון דרושים/ות רפנרטים/יות תפעול ובק אופיס.
התפקיד כולל: הפקה ובדיקה של פוליסות, חישובי פדיונות, ביצוע שינויים וכדומה.
שכר של 35 לשעה + נסיעות + סבסוד ארוחות יומי + תנאי רווחה מטובים במשק!
העבודה 3-4 משמרות בשבוע בשעות 16:00-22:00 (לא כולל ימי שלישי)
אופציה למשמרת בימי שישי.
קליטה ישירה לחברה ואפשרויות קידום ופיתוח!




סטודנט/ית – חובה
סטודנט/ית תואר פיננסי – יתרון

סוג משרה : חודשי

משכורת : 35

לפני 4 ימים

לקבוצת דנאל דרוש /ה רכז /ת אדמיניסטרציה ושיווק דובר/ת רוסית למשרדי החברה בקריית גת
לתפקיד מאתגר, מגוון ומעניין.
תפקיד הרכז/ת הינו:
- ניהול הסניף מבחינה אדמניסטרטיבית ויד ימינה של מנהלת הסניף.
- שיבוץ מטפלות בבית המטופל,
- מתן מענה טלפוני, סיוע בהגשת טפסים .
- שיווק שירותי החברה ואחריות על טיפול בתיקי הלקוחות ועובדי הסניף.
העבודה בשעות 8 עד 16 וחצי.
תנאים מעולים למתאימ/ה כולל נופש חברה שנתי, ארוחות מסובסדות וקרן השתלמות.
על חברת דנאל סיעוד: מעניקה שירות למשפחות וקשישים מטעם הביטוח הלאומי וסיוע במיצוי זכויות.

דובר/ת רוסית- חובה!
ניסיון קודם בעבודת משרד/ שירות /מכירה מול לקוחות - חובה.
יחסי אנוש טובים, מסירות ומקצועיות.
שליטה ביישומי מחשב - חובה

לפני 4 ימים

לחברה קוסמטיקה גדולה דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל לשיווק ומכירות
תחומי אחריות:
תפעול מוצר/מותג קיים - הפקת דו"חות וניתוח, השוואת ביצועים, ייזום חשיבה לקידום ביצועי המותג, זיהוי מגמות שוק, ניתוח פעילות מתחרים, הפקת מבצעים ועזרי מכירה, שדרוג מוצרים (אריזה, חומרי גלם, גרפיקה).
תפעול מוצר/מותג חדש – בניית תוכנית פיתוח ויישומה - עבודה מול אנשי פיתוח, ספקי אריזה וחומרי גלם, גרפיקה, כתיבת חומר שיווקי, הורדה לביצוע וקשר מול מחלקות שונות.
תפעול תיקי לקוחות של רשתות ולקוחות משמעותיים - אחריות על ניהול הפעילות מול הרשת, בניית תוכנית יעדים לשנת הפעילות הקרובה. קשר שוטף ותפעול הפעילויות. ניהול מפגשים סדירים עם לקוחות משמעותיים/מנהלי שיווק/קניינים. ייזום הגדלת פעילות מול הרשת באמצעות גידול במגוון, ארגון, בנייה וניהול מבצעים ושת"פים מול רשתות, מוצרי Privet Lable ועוד. הוצאת סיכום ישיבה, העברת מסרים לסוכנים ולמנכ"ל.
ניתוח ובקרת נתונים - מעקב אחר ביצועי החברה בחתכים שונים, הכנת דוחות חודשיים וחדשים.
אחריות על תוכניות היעדים לסוכני המכירות, מנהלי לקוח ולקוחות החברה - בניית היעדים, מעקב אחר הביצועים ברמה חודשית, דיווח.

ניסיון בתפקיד דומה של לפחות שנתיים-שלוש – חובה.
ניסיון בתפקיד דומה בתחום הקוסמטיקה – יתרון משמעותי מאוד.
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים – חובה.
אוריינטציה מיחשובית – חובה.
ניסיון בהפעלת אתרים/דפי פייסבוק – יתרון משמעותי.
ידע בפריורטי – יתרון.
ידע מעולה באקסל (נוסחאות מורכבות) – חובה.
קליטה ישרה לחברה

לפני 5 ימים

אחריות מלאה על קשר מול הלקוח ומתן שירותים שוטפים , ניהול לו"ז, ניהול משימות שוטפות, ניהול משרד שוטף, ניהול מערך הגיוס ואחריות על גיוס כח אדם לחברה.
שעות העבודה הינם ימים א’-ה’ , 9:00-16:00, המשרה ממוקמת בב"ש
מתאים גם לסטודנטים עם גמישות פוטנציאלית

* תואר ראשון במקצועות הניהול/ מש"א/ כלכלה/ תקשורת - חובה.
* יכולת מעולה בהבעה בכתב ובע"פ .
* רקע וניסיון מוכח בתוכנות אופיס- חובה.
* יכולות בתחום השיווק הדיגיטלי – יתרון משמעותי.
* יכולות גבוהות בניהול יומן.
*עמידה במס' משימות בו זמנית.
*רקע וניסיון בניהול משרד של הוצאת חשבוניות, אדמיניסטרציה והנה"ח – יתרון משמעותי.
* אחריות , יצירתיות ומקוריות.

לפני חודש

קרן מיראז' ישראל, הינה קרן פילנתרופית לפיתוח הנגב, הרואה בנגב את ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות של מדינת ישראל.

בימים אלו אנו מחפשים עוזר/ת למנכ"לית הקרן.

התפקיד כולל:
- שותפות בקבוצת חשיבה לפיתוח הנגב
- עמידה בקשר עם גורמים רלוונטיים ממשרדי הממשלה והרשויות המקומיות, חברה אזרחית ועוד.
- עמידה בקשר עם ארה"ב
- ניסוח מסמכים ותרגום לאנגלית
- מעקב ודיווח אחרי תקציבי פעילות הקרן
- ניהול סדר היום של הארגון מול גורמי פנים וחוץ ( לו"ז וקביעת פגישות, תעדוף משימות)
- מחקר ואיסוף מידע בנושאים שונים אותם מקדמת הקרן
- ניהול משרד, קשר ותאום מול ספקים

- אנגלית שפת אם / רמה גבוהה מאוד
- אהבה ואמון בנגב ובהזדמנויות הטמונות בחובו
- תואר ראשון- יתרון משמעותי
- שליטה מלאה באופיס, אינטרנט ורשתות חברתיות
- יכולות ארגון ותפעול גבוהות
- תקשורת בינאישית מעולה בסביבת עבודה
- תכונות נדרשות: יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה, ענייניות, דינמיות, חשיבה מערכתית, ייצוגיות, דייקנות, תודעת שירות, סבלנות, אמפטיה ואכפתיות
- ניסיון קודם בהנחיית קבוצות ( יתרון)
- תושב/ת אזור הנגב
- רכב חובה
- משרה מלאה


תאריך אחרון להגשת מועמדות- 15 ליולי, 2017
תחילת עבודה- החל מ 1/9/17

לפני חודש

ניהול משרד ,מענה טלפוני ראשי ,תכתובות ,תיוק מסמכים ,תיאום פגישות .
עריכת חשבונות ללקוחות ,גבייה והפקת חשבוניות וקבלות .
עריכת הזמנות רכש וקליטת חשבוניות ספקים .
בקרת שעות נוכחות עובדים והכנת נתונים להפקת משכורות .
משימות מנהליות בהתאם לצורך.
משרה חלקית עם אופציה למלאה .

ניסיון מזכירות ובניהול משרד,רצוי בחברת בנייה .
ידע וניסיון בעבודת מחשב .
ידע בהנהלת חשבונות .
נתיבות והסביבה הקרובה .

לפני חודש

לבית הספר המוביל בארץ למקצועות היופי דרושה יועצת קורסים ואחראית מערכת לימודים.
המשרה כוללת:
תיאום פגישות, מכירת קורסים, ניהול מעקב אחר לידים. מכירות בחנות המכר, מעקב סחורה והזמנות.

תנאים טובים למתאימות,
שכר בסיס + בונוסים גבוהים על מכירות.

יחסי אנוש מעולים.
זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
שליטה בישומי מחשב.
כושר למידה ועבודה עצמאית.
דייקנות, חריצות וראש גדול.

לפני חודש

לשלוחה בארץ של חברת שיווק אמריקאית הממוקמת בבאר שבע, דרושים נציגי שירות לעבודה משרדית.
התפקיד כולל עבודה מול מחשב, מנועי חיפוש באינטרנט (גוגל, יאהו, בינג ועוד), מענה לשיחות טלפוניות ללקוחות אמריקאים.
המשמרות הן משמרות של 8 שעות בשעות אמריקאיות (14:00-03:00)

אסרטיביות
יחסי אנוש טובים
מולטי-טאסקינג
אנגלית - רמה טובה של דיבור, קריאה וכתיבה.
ידע בסיסי במחשבים - תוכנות אופיס בדגש על אקסל, מנועי חיפוש

לפני חודש

English speaking
Branch of a U.S. company in Beer-Sheva, required clerk office work.
Multiple role involves working on a computer, Internet search engines, telephone answering to American consumers.
Shift work 8 hours. Office hours 3PM to 2AM
Possibility of promotion



Requirements:
- English speaking, reading, writing.
- Knowledge and familiarity with computer, Internet and Search Engines
- Ability to work a lot on the computer
- Thorough knowledge and familiarity with office software, especially Excel
- Ability verbalization in English
- Assertive
- Living in Beer Sheva

לפני חודש

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

פקידה לניהול משרד לצילום אירועים כל יום משעות 14:00-19:00
תושבת ב"ש שכר הולם למתאימים .

ידע במכירות ושיווק ידע בפוטושופ יתרון ידע בשליחת קבצים דרך מייל כל תוכנות האופיס ניהול יומן תיאום פגישות חשוב מאוד אמינות רצינות התמדה ולדעת לתת שירות ללקוח ברמה גבוהה

לפני חודש

משרה איכותית! מנהל מחצבת אבן במצפה רמון
אחריות על מדידה, שקילה והעמסת גושים.
הוצאת תעודות משלוח למשאיות.
כמו כן, אופציה לתפקיד רחב יותר:
שיווק ומכירה של מוצרי הלוואי של האבן – חומר לגריסה, אבני מסלעות וכדומה.

יתרון לבעלי תעודת מנהל מחצבה מורשה.

לפני חודש

לחברתינו דרושה מזכירה בעל ידע בריווחית לחצי משרה.

בעל ניסיון של שנה לפחות וידע בריווחית יתרון

הרשמה לסוכן החכם