ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני יום

לקבוצת דנאל דרוש /ה רכז /ת דובר/ת רוסית למשרדי החברה בקרית גת
לתפקיד משרדי, מאתגר, מגוון ומעניין.
תפקיד הרכז/ת הינו:
- ניהול הסניף מבחינה אדמניסטרטיבית ויד ימינה של מנהלת הסניף.
- שיבוץ מטפלות בבית המטופל,
- מתן מענה טלפוני, סיוע בהגשת טפסים .
- שיווק שירותי החברה ואחריות על טיפול בתיקי הלקוחות ועובדי הסניף.
שעות עבודה: 8 עד 16 וחצי.
תנאים מעולים למתאימ/ה כולל נופש חברה שנתי, ארוחות מסובסדות וקרן השתלמות.
על חברת דנאל סיעוד: מעניקה שירות למשפחות וקשישים מטעם הביטוח הלאומי וסיוע במיצוי זכויות.

דובר/ת רוסית- חובה!
ניסיון קודם בתפקידי אדמניסטרציה / שירות / שימור/ מכירה מול לקוחות - חובה.
יחסי אנוש טובים, כושר שכנוע, יכולת עבודה עצמאית, מסירות ומקצועיות.
שליטה ביישומי מחשב - חובה.

לפני יום

לחברת הובלות מובילה בדרום דרושה פקידה לעבודה משרדית שוטפת, התנהלות מול לקוחות וספקים, קשר רציף מול סדרני החברה ומעקב אחר מכולות היבוא והיצוא.

ניסיון בעבודת משרד, ידע ביישומי מחשב, סדר וארגון
המשרה בימים א-ה בין השעות 08:00-16:00

לפני יום

לעסק בתחום המכירה של מוצרי אבטחה ותקשורת דרוש איש אדמיניסטרציה למשרה חלקית.
המשרה כוללת- חיוב וגביה מלקוחות, הזנת חשבוניות קניה, תשלומים לספקים, ניהול תזרים, התנהלות מול הנה"ח, ארגון המשרד והחנות בנושאי אדמיניסטרציה ושרות אדיב ללקוחות החברה.
מדובר בעסק קטן ומשפחתי שנעים לעבוד בו ומאפשר לעובד עם יוזמה להשפיע על מקום עבודתו.
* במשרה מועסקת עובדת- החלפה של 8 חודשים לצורך יציאה לחופשת לידה
* משרה חלקית
* נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות- המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

ניסיון בתחום הנה"ח ואדמיניסטרציה- חובה
רקע בעבודה בסביבה ממוחשבת- חובה
אוריינטציה שרותית- חובה
שליטה טובה בשפה האנגלית- יתרון
רקע טכני- יתרון

לפני יום

מזכיר\ת ערב- תושבת אשקלון
עבודת מזכירות- - תיוקים, הקלדות, טלפונים וכ'

ידע באופיס-חובה
מגורים אשקלון והסביבה הקרובה
יכולת הגעה עצמאית

לפני 5 ימים

לחברה קוסמטיקה גדולה דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל לשיווק ומכירות
תחומי אחריות:
תפעול מוצר/מותג קיים - הפקת דו"חות וניתוח, השוואת ביצועים, ייזום חשיבה לקידום ביצועי המותג, זיהוי מגמות שוק, ניתוח פעילות מתחרים, הפקת מבצעים ועזרי מכירה, שדרוג מוצרים (אריזה, חומרי גלם, גרפיקה).
תפעול מוצר/מותג חדש – בניית תוכנית פיתוח ויישומה - עבודה מול אנשי פיתוח, ספקי אריזה וחומרי גלם, גרפיקה, כתיבת חומר שיווקי, הורדה לביצוע וקשר מול מחלקות שונות.
תפעול תיקי לקוחות של רשתות ולקוחות משמעותיים - אחריות על ניהול הפעילות מול הרשת, בניית תוכנית יעדים לשנת הפעילות הקרובה. קשר שוטף ותפעול הפעילויות. ניהול מפגשים סדירים עם לקוחות משמעותיים/מנהלי שיווק/קניינים. ייזום הגדלת פעילות מול הרשת באמצעות גידול במגוון, ארגון, בנייה וניהול מבצעים ושת"פים מול רשתות, מוצרי Privet Lable ועוד. הוצאת סיכום ישיבה, העברת מסרים לסוכנים ולמנכ"ל.
ניתוח ובקרת נתונים - מעקב אחר ביצועי החברה בחתכים שונים, הכנת דוחות חודשיים וחדשים.
אחריות על תוכניות היעדים לסוכני המכירות, מנהלי לקוח ולקוחות החברה - בניית היעדים, מעקב אחר הביצועים ברמה חודשית, דיווח.

ניסיון בתפקיד דומה של לפחות שנתיים-שלוש – חובה.
ניסיון בתפקיד דומה בתחום הקוסמטיקה – יתרון משמעותי מאוד.
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים – חובה.
אוריינטציה מיחשובית – חובה.
ניסיון בהפעלת אתרים/דפי פייסבוק – יתרון משמעותי.
ידע בפריורטי – יתרון.
ידע מעולה באקסל (נוסחאות מורכבות) – חובה.
קליטה ישרה לחברה

לפני שבועיים

למפעל יצרני מוביל בדרום, דרוש/ה פקיד/ת ייצור
* אחריות על דיווח נתוני יצור, הוראות ייצור, סידור עבודה, מענה לעובדים.
* הכנת סידור עבודה למשמרות.
* ביצוע דרישות רכש

* ניסיון אדמיניסטרטיבי מהתעשייה
* הכרת מערכת ERP- יתרון משמעותי
* אקסל- ברמה טובה
* הנדסאי/ת תעו"נ - יתרון משמעותי

הסעות מבאר שבע וירוחם
ימים א-ה , 07:30-17:00

לפני שבועיים

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

משרה איכותית! מנהל מחצבת אבן במצפה רמון
אחריות על מדידה, שקילה והעמסת גושים.
הוצאת תעודות משלוח למשאיות.
כמו כן, אופציה לתפקיד רחב יותר:
שיווק ומכירה של מוצרי הלוואי של האבן – חומר לגריסה, אבני מסלעות וכדומה.

יתרון לבעלי תעודת מנהל מחצבה מורשה.

לפני שנים

לחברתינו דרושה מזכירה בעל ידע בריווחית לחצי משרה.

בעל ניסיון של שנה לפחות וידע בריווחית יתרון

לפני שנים

דרוש רכזי /ות פיתוח עסקי לגוף המקדם בני נוער. 60-75% משרה.
הזדמנות לקחת חלק במיזם ייחודי וחדשני בהקמת עסק חברתי יצרני לבני נוער. הזדמנות לחולל שינוי מהותי וארוך טווח בחייהם של החניכים, באמצעות ייזום פעילות עסקית בנפח משמעותי במסגרת המכינה את בני הנוער לעולם התעסוקה.
מהות התפקיד: הטמעת התפיסה העסקית, הקמת מיזם עסקי חברתי, תכלול תכניות הכנה לעולם התעסוקה והשמות בני הנוער במקומות עבודה.
מרכיבי התפקיד 1. קידום /הקניית התפיסה העסקית, כלכלית, יצרנית.
2. פיתוח והקמת מיזם עסקי חברתי.
3. שיווק ומכירות.
4. תכלול תוכניות למסוגלות תעסוקתית.
5. השמות בני הנוער.
מיקום העבודה: אשדוד- מסגרת חרדית לבנים.

דרישות התפקיד וכישורים אישיים: 1. ניסיון עבודה בעולם העסקי /שיווקי.
2. ניסיון עבודה בניהול פרויקטים יתרון.
3. מוטיבציה לעבוד במסגרות המטפלות בבני נוער בסיכון - ניסיון קודם יתרון.
4. יכולת לעבוד באופן עצמאי ולהוביל תהליכי שינוי.
5. יכולת הנעת צוות ומנהיגות אישית.
6. יכולת עבודה בצוות רב מקצועי ויחסי אנוש מעולים.
נכונות לעבודה בשעות גמישות עם יכולת עבודה אחר הצהרים.
בעלי /ות רכב, העבודה כרוכה בנסיעות

לפני שנים

למתחם עינות בר (15 דק' מבאר שבע), מתחם טיפולים במים (וואטסו, הידרותרפיה,ועוד) ואירוח מדברי דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אדמיניסטרציה - ניהול לקוחות, הקלדת נתונים, קבלת אורחים.
משרה גמישה בשעות, תנאים מדהימים למתאימים!

אהבה לעולם המים, הבנה במערכות מידע, שירותיות, חריצות. זמינות לעבודה בשעות גמישות כולל סופ"ש.

לפני שנים

מזכירת משרד
ניהול משרד לעבודות עפר ,הפקת חשבוניות וקבלות ,גבייה ותעסוקה שוטפת של ניירת
המשרה היא משרה זמנית להחלפה לחופשת לידה מוארכת

ידע וניסיון באדמניסטרציה

לפני שנים

לחברת מחשבים בבאר שבע הכוללת חנות, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה.
המשרה כוללת: ניהול המשרד, ניהול קשרי לקוחות וספקים, הכנה להנהלת חשבונות.
רוסית ברמת דיבור- יתרון.

דרישות התפקיד:
אנגלית ברמה בינונית ומעלה.
יחסי אנוש טובים.

הרשמה לסוכן החכם