ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני יום

לקבוצת דנאל דרוש /ה רכז /ת אדמיניסטרציה מכירתי/ת דובר/ת רוסית למשרדי החברה בקרית גת
לתפקיד מאתגר, מגוון ומעניין.
תפקיד הרכז/ת הינו:
- ניהול הסניף מבחינה אדמניסטרטיבית ויד ימינה של מנהלת הסניף.
- שיבוץ מטפלות בבית המטופל,
- מתן מענה טלפוני, סיוע בהגשת טפסים .
- שיווק שירותי החברה ואחריות על טיפול בתיקי הלקוחות ועובדי הסניף.
שעות עבודה: 8 עד 16 וחצי.
תנאים מעולים למתאימ/ה כולל נופש חברה שנתי, ארוחות מסובסדות וקרן השתלמות.
על חברת דנאל סיעוד: מעניקה שירות למשפחות וקשישים מטעם הביטוח הלאומי וסיוע במיצוי זכויות.

דובר/ת רוסית- חובה!
ניסיון קודם בתפקידי אדמניסטרציה / שירות / שימור/ מכירה מול לקוחות - חובה.
יחסי אנוש טובים, כושר שכנוע, יכולת עבודה עצמאית, מסירות ומקצועיות.
שליטה ביישומי מחשב - חובה.

לפני חודש

למוסד מוביל דרוש/ה מזכיר/ת סטודנטים - החלפה לחל"ד
לתפקיד אדמניסטרטיבי הכולל תיאומים ומעקבים אחר תוכניות לימודים
עבודה מול מרצים וסטודנטים
מענה שוטף לפניות סטודנטים
וקיום קשר עם גורמים רלוונטים בשלוחה

ניסיון בתפקיד אדמניסטרטיבי דומה - חובה
שליטה מצויניית בישומיי מחשב
נכונות לעבודה זמנית החלפה לחל"ד
נכונות לעבודה א-ה 08:00- 14:00
ניסיון במתן שירות פרונטלי- חובה

לפני חודש

לעסק בפריסה ארצית הפועל בב״ש דרוש/ה מנהל/ת משרד למשרה מלאה
ש' יומיות משעות הבוקר ועד אחה״צ.

אם את/ה שולט/ת בתוכנות OFFICE, בעל/ת אוריינטציה שיווקית, מאורגנ/ת ומסודר/ת, תקתקנ/ית, בעל/ת ראש גדול ורצון לעשייה והכי חשוב מעוניינ/ת לפתח ולהתפתח, נשמח להיפגש איתך ולבחון את התאמתך למשרדנו.
העבודה מתגמלת, בסביבה נעימה!

לפני חודש

לחברה בתחום הפקות ארועים וסיורים, שמשרדיה במדרשת בן-גוריון ,דרושה מזכירה נמרצת ומקצועית לתפקיד ניהול המשרד והפרויקטים. התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, תקשורת עם ספקים ולקוחות, טיפול בהצעות מחיר, ריכוז משימות ופרויקטים (משרדי בלבד)
היקף המשרה: כ-5 שעות ביום, א'-ה'. ייתכן והיקף המשרה יגדל בהמשך.
התפקיד אינו מתאים כמשרה זמנית.

סדר וארגון זמן מעולים
שליטה מצוינת בתוכנות אופיס ואינטרנט וגישה כללית חיובית לכלים טכנולוגיים.
נסיון בניהול משרד ובניהול בו-זמני של פרויקטים שונים.
רצוי נסיון מתחום עיסוק רלוונטי (הפקות, תיירות וכד')
יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
תודעת שרות גבוהה
עבודה קודמת עם ספקים וניהול רכש- יתרון
רשיון נהיגה חובה
מגורים ברמת הנגב (יתרון למגורים באגן שדה-בוקר)
רק פניות מתאימות ייענו

לפני חודש

חברה קבלנית משפחתית מחפשת לקלוט מזכירה לניהול האדמיניסטרטיבי של החברה טלפונים,דואר,ביטוחים,נוכחות עובדים,ספקים מזמיני עבודה חשבונות וכיו"ב העבודה במשרה מלאה 5 ימים בשבוע. המשרד ללא קבלת קהל ונדרשת נוכחות מלאה במשרד. העבודה באווירה משפחתית נעימה.

שליטה מלאה ביישומיי מחשב וoffice
ניסיון בניהול משרד/מזכירות
אמינות יושרה דיסקרטיות ויכולת התמדה
בעל/ת רכב

סוג משרה : חודשי

משכורת : 5200

לפני חודש

לחברה קוסמטיקה גדולה דרוש/ה עוזר/ת מנכ"ל לשיווק ומכירות
תחומי אחריות:
תפעול מוצר/מותג קיים - הפקת דו"חות וניתוח, השוואת ביצועים, ייזום חשיבה לקידום ביצועי המותג, זיהוי מגמות שוק, ניתוח פעילות מתחרים, הפקת מבצעים ועזרי מכירה, שדרוג מוצרים (אריזה, חומרי גלם, גרפיקה).
תפעול מוצר/מותג חדש – בניית תוכנית פיתוח ויישומה - עבודה מול אנשי פיתוח, ספקי אריזה וחומרי גלם, גרפיקה, כתיבת חומר שיווקי, הורדה לביצוע וקשר מול מחלקות שונות.
תפעול תיקי לקוחות של רשתות ולקוחות משמעותיים - אחריות על ניהול הפעילות מול הרשת, בניית תוכנית יעדים לשנת הפעילות הקרובה. קשר שוטף ותפעול הפעילויות. ניהול מפגשים סדירים עם לקוחות משמעותיים/מנהלי שיווק/קניינים. ייזום הגדלת פעילות מול הרשת באמצעות גידול במגוון, ארגון, בנייה וניהול מבצעים ושת"פים מול רשתות, מוצרי Privet Lable ועוד. הוצאת סיכום ישיבה, העברת מסרים לסוכנים ולמנכ"ל.
ניתוח ובקרת נתונים - מעקב אחר ביצועי החברה בחתכים שונים, הכנת דוחות חודשיים וחדשים.
אחריות על תוכניות היעדים לסוכני המכירות, מנהלי לקוח ולקוחות החברה - בניית היעדים, מעקב אחר הביצועים ברמה חודשית, דיווח.

ניסיון בתפקיד דומה של לפחות שנתיים-שלוש – חובה.
ניסיון בתפקיד דומה בתחום הקוסמטיקה – יתרון משמעותי מאוד.
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים – חובה.
אוריינטציה מיחשובית – חובה.
ניסיון בהפעלת אתרים/דפי פייסבוק – יתרון משמעותי.
ידע בפריורטי – יתרון.
ידע מעולה באקסל (נוסחאות מורכבות) – חובה.
קליטה ישרה לחברה

לפני חודש

קרן מיראז' ישראל, הינה קרן פילנתרופית לפיתוח הנגב, הרואה בנגב את ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות של מדינת ישראל.

בימים אלו אנו מחפשים עוזר/ת למנכ"לית הקרן.

התפקיד כולל:
- שותפות בקבוצת חשיבה לפיתוח הנגב
- עמידה בקשר עם גורמים רלוונטיים ממשרדי הממשלה והרשויות המקומיות, חברה אזרחית ועוד.
- עמידה בקשר עם ארה"ב
- ניסוח מסמכים ותרגום לאנגלית
- מעקב ודיווח אחרי תקציבי פעילות הקרן
- ניהול סדר היום של הארגון מול גורמי פנים וחוץ ( לו"ז וקביעת פגישות, תעדוף משימות)
- מחקר ואיסוף מידע בנושאים שונים אותם מקדמת הקרן
- ניהול משרד, קשר ותאום מול ספקים

- אנגלית שפת אם / רמה גבוהה מאוד
- אהבה ואמון בנגב ובהזדמנויות הטמונות בחובו
- תואר ראשון- יתרון משמעותי
- שליטה מלאה באופיס, אינטרנט ורשתות חברתיות
- יכולות ארגון ותפעול גבוהות
- תקשורת בינאישית מעולה בסביבת עבודה
- תכונות נדרשות: יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה, ענייניות, דינמיות, חשיבה מערכתית, ייצוגיות, דייקנות, תודעת שירות, סבלנות, אמפטיה ואכפתיות
- ניסיון קודם בהנחיית קבוצות ( יתרון)
- תושב/ת אזור הנגב
- רכב חובה
- משרה מלאה


תאריך אחרון להגשת מועמדות- 15 ליולי, 2017
תחילת עבודה- החל מ 1/9/17

לפני חודש

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

פקידה לניהול משרד לצילום אירועים כל יום משעות 14:00-19:00
תושבת ב"ש שכר הולם למתאימים .

ידע במכירות ושיווק ידע בפוטושופ יתרון ידע בשליחת קבצים דרך מייל כל תוכנות האופיס ניהול יומן תיאום פגישות חשוב מאוד אמינות רצינות התמדה ולדעת לתת שירות ללקוח ברמה גבוהה

לפני חודש

משרה איכותית! מנהל מחצבת אבן במצפה רמון
אחריות על מדידה, שקילה והעמסת גושים.
הוצאת תעודות משלוח למשאיות.
כמו כן, אופציה לתפקיד רחב יותר:
שיווק ומכירה של מוצרי הלוואי של האבן – חומר לגריסה, אבני מסלעות וכדומה.

יתרון לבעלי תעודת מנהל מחצבה מורשה.

לפני חודש

לחברתינו דרושה מזכירה בעל ידע בריווחית לחצי משרה.

בעל ניסיון של שנה לפחות וידע בריווחית יתרון

לפני חודש

דרוש רכזי /ות פיתוח עסקי לגוף המקדם בני נוער. 60-75% משרה.
הזדמנות לקחת חלק במיזם ייחודי וחדשני בהקמת עסק חברתי יצרני לבני נוער. הזדמנות לחולל שינוי מהותי וארוך טווח בחייהם של החניכים, באמצעות ייזום פעילות עסקית בנפח משמעותי במסגרת המכינה את בני הנוער לעולם התעסוקה.
מהות התפקיד: הטמעת התפיסה העסקית, הקמת מיזם עסקי חברתי, תכלול תכניות הכנה לעולם התעסוקה והשמות בני הנוער במקומות עבודה.
מרכיבי התפקיד 1. קידום /הקניית התפיסה העסקית, כלכלית, יצרנית.
2. פיתוח והקמת מיזם עסקי חברתי.
3. שיווק ומכירות.
4. תכלול תוכניות למסוגלות תעסוקתית.
5. השמות בני הנוער.
מיקום העבודה: אשדוד- מסגרת חרדית לבנים.

דרישות התפקיד וכישורים אישיים: 1. ניסיון עבודה בעולם העסקי /שיווקי.
2. ניסיון עבודה בניהול פרויקטים יתרון.
3. מוטיבציה לעבוד במסגרות המטפלות בבני נוער בסיכון - ניסיון קודם יתרון.
4. יכולת לעבוד באופן עצמאי ולהוביל תהליכי שינוי.
5. יכולת הנעת צוות ומנהיגות אישית.
6. יכולת עבודה בצוות רב מקצועי ויחסי אנוש מעולים.
נכונות לעבודה בשעות גמישות עם יכולת עבודה אחר הצהרים.
בעלי /ות רכב, העבודה כרוכה בנסיעות

לפני שנים

למתחם עינות בר (15 דק' מבאר שבע), מתחם טיפולים במים (וואטסו, הידרותרפיה,ועוד) ואירוח מדברי דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אדמיניסטרציה - ניהול לקוחות, הקלדת נתונים, קבלת אורחים.
משרה גמישה בשעות, תנאים מדהימים למתאימים!

אהבה לעולם המים, הבנה במערכות מידע, שירותיות, חריצות. זמינות לעבודה בשעות גמישות כולל סופ"ש.

לפני שנים

אורד, חברת האינטגרציה המובילה בישראל במתן פתרונות בתחומי הביטחון והבטיחות מחפשת מזכיר/ת בק אופיס למתן מענה לצוות טכנאים, טיפול בהצעות מחיר, טיפול בחשבוניות (לא הנה"ח), תכתובות וכו’

עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה הכרת OFFIFE - חובה ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון נכונות לעבודה במשרה זמנית למתאימות תתכן אופציה להמשכיות

לפני שנים

מזכירת משרד
ניהול משרד לעבודות עפר ,הפקת חשבוניות וקבלות ,גבייה ותעסוקה שוטפת של ניירת
המשרה היא משרה זמנית להחלפה לחופשת לידה מוארכת

ידע וניסיון באדמניסטרציה

הרשמה לסוכן החכם