ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות חמות

מזכיר/ה פקידה לתאגיד ציבורי

מזכירה/פקידה לתאגיד ארצי
משרה חלקית, כ 100 שעות חודשיות.
8:30/9:00 עד 13:30/14:00 בהתאמה.
מקום העבודה בבאר-שבע.

ידע בסיסי בשימושי מחשב, יחסי אנוש טובים ובטחון עצמי.
טיפול במסמכים, ארגון וסדר, דואר וטיפול שוטף בענייני עובדים/חברים בארגון.

משרות פעילות

לפני 10 שעות

לאתר רכבים מיובאים באזור אשקלון,דרוש\ה פקיד\ת רישוי,לא חובה ניסיון בתחום ,חובה ניסיון בפקידות,ראש גדול,תקתקנות,נכונות למשרה מלאה.
הגעה עצמית
תנאים מעולים למתאימים\ות!



ראש גדול
נכונות למשרה מלאה ,5 ימים בשבוע
ניידות חובה

לפני 11 שעות

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני שבוע

התפקיד: מ"מ רכז/ת דיקן סטודנטים
כפיפות: דיקן סטודנטים.
היקף משרה: 100% משרה, משרה זמנית.
התחלת עבודה: מיידי.

תחומי אחריות מרכזיים
•ניהול משרד הדיקן.
•תיאום וארגון פגישות לדיקן הסטודנטים וישיבות צוות.
•אחריות אדמיניסטרטיבית של משרד הדיקן ושל מערך הסיוע הלימודי, פורום ודף הדיקן באתר.
•טיפול בסטודנטים משרתי מילואים, סטודנטיות בהריון ויולדות ואכיפת נהלים.
•טיפול בפניות סטודנטים, ניתוב וייעוץ.
•טיפול כולל בפניות לנציב קבילות.
•אחריות על הפקת אירועים וטקסים של דיקן הסטודנטים.
•בחינה ופיקוח על השירותים הניתנים לסטודנטים ע"י זכיינים.
•ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.

•השכלה פורמאלית: תואר ראשון
•אוריינטציה שירותית גבוהה ותקשורת בין אישית מעולה.
•יכולת התמודדות עם ריבוי משימות בממשקים מרובים.
•יכולת ייזום וניהול משימות באופן מלא ועצמאי.
•מיומנות בעבודת צוות ושיתופי פעולה.
•שליטה מלאה בתוכנות Office, דגש על ניהול יומן באאוטלוק והכנת דוחות באקסל.
•יתרון לבעלי ניסיון עבודה במוסד אקדמי והכרות עם מערכת פריורטי.

לפני שבועיים

פקידה לניהול משרד לצילום אירועים כל יום משעות 14:00-19:00
תושבת ב"ש שכר הולם למתאימים .

ידע במכירות ושיווק ידע בפוטושופ יתרון ידע בשליחת קבצים דרך מייל כל תוכנות האופיס ניהול יומן תיאום פגישות חשוב מאוד אמינות רצינות התמדה ולדעת לתת שירות ללקוח ברמה גבוהה

לפני 3 שבועות

Branch of a U.S. company in Beer-Sheva, seeking an office manager.
Multiple roles involving working on a computer, Internet search engines,
. Supervisory Responsibilities:
• Full people management responsibilities, including hiring, training, promotions, performance and compensation management, training and development.



• Advanced knowledge of MS Excel
• Fluency in English: Reading, Writing, Speaking.
• Knowledge and familiarity with computer, Internet and Search Engines
• Ability to work long hours
• Thorough knowledge and familiarity with office software, especially Excel
• High verbal abilities in English
• Assertive
• Must be able to work New York hours.

לפני 3 שבועות

English speaking
Branch of a U.S. company in Beer-Sheva, required clerk office work.
Multiple role involves working on a computer, Internet search engines, telephone answering to American consumers.
Shift work. Office hours 3PM to 2AM
Possibility of promoting



Requirements:
- English speaking, reading, writing.
- Knowledge and familiarity with computer, Internet and Search Engines
- Ability to work a lot on the computer
- Thorough knowledge and familiarity with office software, especially Excel
- Ability verbalization in English
- Assertive
- Living in Beer Sheva

לפני חודש

עזרה אדמיניסטרטיבית למנהל/ת דסק הודו, עבודת Back Office שוטפת מול נציגי החברה בארץ ובחו"ל הכוללת:
- תיאום מכירות: בדיקת ROI- בתום כל כנס/אירוע, תיאום מול גורמי המכירות השונים, מעקב אחר יישום תוכנית העבודה, איסוף דוחות מאנשי השטח וניתוח ביצועים.
- תיאום כנסים, תערוכות ואירועי חברה: מעקב אחר לוח הכנסים והקורסים הנערכים בהודו, עדכון מחלקת מרקום לגבי כנסים וקורסים חדשים, תיאום הלוגיסטיקה לקראת התערוכה, מעקב אחר איסוף לידים בתום כל קורס.
- בקרת גבייה ואיסוף חומר להנה"ח: העברת חומר חשבונאי מהודו להנה"ח בישראל, הכנת חומר לגבייה, מעקב תשלומי הזמנות.
- מעקב אחר המלאים בהודו והתראה לביצוע הזמנות מלאי

השכלה אקדמאית - חובה
1-2 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי – חובה
ניסיון קודם בעבודה מול גורמים בחו"ל – יתרון משמעותי
ניסיון תעסוקתי בחברה תעשייתית – יתרון
אנגלית ברמה גבוהה – קריאה, כתיבה ודיבור - חובה
יישומי מחשב ויישומים אינטרנטיים.
אקסל ברמה טובה – חובה,
SAP – יתרון
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ (גם באנגלית), תקשורת בין אישית טובה, שרותיות, סדר וארגון, יכולת תעדוף משימות, הבחנה בין עיקר לתפל

לפני חודש

משרה איכותית! מנהל מחצבת אבן במצפה רמון
אחריות על מדידה, שקילה והעמסת גושים.
הוצאת תעודות משלוח למשאיות.
כמו כן, אופציה לתפקיד רחב יותר:
שיווק ומכירה של מוצרי הלוואי של האבן – חומר לגריסה, אבני מסלעות וכדומה.

יתרון לבעלי תעודת מנהל מחצבה מורשה.

לפני חודש

לחברתינו דרושה מזכירה בעל ידע בריווחית לחצי משרה.

בעל ניסיון של שנה לפחות וידע בריווחית יתרון

לפני חודש

דרוש רכזי /ות פיתוח עסקי לגוף המקדם בני נוער. 60-75% משרה.
הזדמנות לקחת חלק במיזם ייחודי וחדשני בהקמת עסק חברתי יצרני לבני נוער. הזדמנות לחולל שינוי מהותי וארוך טווח בחייהם של החניכים, באמצעות ייזום פעילות עסקית בנפח משמעותי במסגרת המכינה את בני הנוער לעולם התעסוקה.
מהות התפקיד: הטמעת התפיסה העסקית, הקמת מיזם עסקי חברתי, תכלול תכניות הכנה לעולם התעסוקה והשמות בני הנוער במקומות עבודה.
מרכיבי התפקיד 1. קידום /הקניית התפיסה העסקית, כלכלית, יצרנית.
2. פיתוח והקמת מיזם עסקי חברתי.
3. שיווק ומכירות.
4. תכלול תוכניות למסוגלות תעסוקתית.
5. השמות בני הנוער.
מיקום העבודה: אשדוד- מסגרת חרדית לבנים.

דרישות התפקיד וכישורים אישיים: 1. ניסיון עבודה בעולם העסקי /שיווקי.
2. ניסיון עבודה בניהול פרויקטים יתרון.
3. מוטיבציה לעבוד במסגרות המטפלות בבני נוער בסיכון - ניסיון קודם יתרון.
4. יכולת לעבוד באופן עצמאי ולהוביל תהליכי שינוי.
5. יכולת הנעת צוות ומנהיגות אישית.
6. יכולת עבודה בצוות רב מקצועי ויחסי אנוש מעולים.
נכונות לעבודה בשעות גמישות עם יכולת עבודה אחר הצהרים.
בעלי /ות רכב, העבודה כרוכה בנסיעות

לפני חודש

מזכירה/פקידה לתאגיד ארצי
משרה חלקית, כ 100 שעות חודשיות.
8:30/9:00 עד 13:30/14:00 בהתאמה.
מקום העבודה בבאר-שבע.

ידע בסיסי בשימושי מחשב, יחסי אנוש טובים ובטחון עצמי.
טיפול במסמכים, ארגון וסדר, דואר וטיפול שוטף בענייני עובדים/חברים בארגון.

לפני חודש

למתחם עינות בר (15 דק' מבאר שבע), מתחם טיפולים במים (וואטסו, הידרותרפיה,ועוד) ואירוח מדברי דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אדמיניסטרציה - ניהול לקוחות, הקלדת נתונים, קבלת אורחים.
משרה גמישה בשעות, תנאים מדהימים למתאימים!

אהבה לעולם המים, הבנה במערכות מידע, שירותיות, חריצות. זמינות לעבודה בשעות גמישות כולל סופ"ש.

לפני חודש

מעקב הזמנות, עבודה מול קבלני משנה, ספקים בארץ ובחו"ל, טיפול בניירת, אחריות על משלוחי הייבוא והייצוא במפעל.
07:00 – 16:00, ימים א’-ה’
השתתפות בהסעות המפעל

אנגלית ברמה גבוה ( דיבור, כתיבה, קריאה) - חובה !
ניסיון אדמיניסטרטיבי-חובה
שליטה מלאה ביישומי OFFICE -חובה

לפני חודש

אורד, חברת האינטגרציה המובילה בישראל במתן פתרונות בתחומי הביטחון והבטיחות מחפשת מזכיר/ת בק אופיס למתן מענה לצוות טכנאים, טיפול בהצעות מחיר, טיפול בחשבוניות (לא הנה"ח), תכתובות וכו’

עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה הכרת OFFIFE - חובה ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון נכונות לעבודה במשרה זמנית למתאימות תתכן אופציה להמשכיות

לפני חודש

לשלוחת מכללת לוינסקי באילת דרוש/ה ראש/ת מנהל.
משרה זמנית- החלפה לחל"ד.
התפקיד כולל:
- מתן שירות איכותי לסטודנטים ולמרצים, טיפול בפניות הסטודנטים וקבלת קהל
- ניהול כלל המערכת האדמיניסטרטיבית
- אחריות על תקציב שלוחת אילת כולל שותפות בבנייתו, בקרה ופיקוח על מימושו.
- ריכוז, טיפול ומעקב על מימוש ההחלטות המתקבלות בוועדות השונות.
- אחריות על בדיקת המאזנים ובדיקת חובות הסטודנטים.
- ריכוז מעקב תיק סטודנט ודיווח לראש התכנית
- אחריות על הרישום המקוון של הסטודנטים.
- אחריות על מערך הייעוצים של הסבות אקדמאים.
- בניית לוח משימות שנתי של השלוחה (ייעוצים, רישום, תכנית לימודים).
- מומחיות ובקיאות בדרישות הלימודים במסלולים השונים, במבנה המערכת, בנהלי מנהל לומדים של משרד החינוך ותקנון המכללה.

- תואר ראשון – חובה, תואר שני – יתרון .
- ניסיון ניהולי – יתרון
- שליטה מלאה בסביבת עבודה ממחושבת.
- תפיסת שירות מתקדמת ותודעת שירות.
- כושר ביטוי בכתב ובע"פ.
- יכולת מוכחת לעבודת ממשקים.
- יכולת תכנון משימות על ציר הזמן, ותעדוף משימות.
- יכולת קבלת החלטות.
- יכולת לבחון ולייעל תהליכי עבודה לאורך זמן.
- ראיה מערכתית.
- יחסי אנוש מעולים.
-יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות.
**חובה לציין ציפיות שכר**

הרשמה לסוכן החכם