ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני 5 שעות

לחברה בתחום הפקות ארועים וסיורים, שמשרדיה במדרשת בן-גוריון ,דרושה מזכירה נמרצת ומקצועית לתפקיד ניהול המשרד והפרויקטים. התפקיד כולל מענה טלפוני, ניהול יומנים, תקשורת עם ספקים ולקוחות, טיפול בהצעות מחיר, ריכוז משימות ופרויקטים (ארועים)
היקף המשרה: כ-6 שעות ביום, א'-ה'. ייתכן והיקף המשרה יגדל בהמשך.
התפקיד אינו מתאים כמשרה זמנית.

סדר וארגון זמן מעולים
שליטה מצוינת בתוכנות אופיס ואינטרנט וגישה כללית חיובית לכלים טכנולוגיים.
נסיון בניהול משרד ובניהול בו-זמני של פרויקטים שונים.
רצוי נסיון מתחום עיסוק רלוונטי (הפקות, תיירות וכד')
יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
תודעת שרות גבוהה
עבודה קודמת עם ספקים וניהול רכש- יתרון
רשיון נהיגה חובה
מגורים ברמת הנגב (יתרון למגורים באגן שדה-בוקר)
רק פניות מתאימות ייענו

לפני 14 שעות

לחברת הפקת ארועים בדרום דרוש/ה עוזר/ת הפקה (פרויקטור/ית) –
משרה שעתית, בהיקף של 10-15 שעות שבועיות, בשעות הבוקר צהריים.
ייתכן שכמות השעות תהיה גדולה יותר בהתאם לפרוייקט ובהתאם למועד האירוע.
חלק מהעבודה מהבית וחלק באזור הר הנגב
התפקיד כולל:
תפעול שוטף של הפרוייקט – קשר עם ספקים, כוח-אדם, בעלי תפקידים, מעקב תקציבי, הגעה לסיורי הכנה, קשר שוטף עם שיווק, פרסום הארוע, טיפול ברישוי, תפעול רישום לארועים, הקמה, תפעול ביום האירוע, ופירוק האירוע, סגירות וסיכומים

נסיון בהפקת ארועים מסוגים שונים
רשיון נהיגה- חובה (רצוי רכב)
לחלק מהתפקידים יתרון למגורים באזור הר הנגב (התפקיד דורש זמינות גבוהה באזור)
זמינות לעבודה בשעות הבוקר/צהריים אך גם יכולת עבודה בשעות לא שגרתיות
יכולת להתחייב ל-6 חודשי עבודה לפחות (מעבר לכך- יתרון)
יחסי אנוש מצויינים
יכולת עבודה עצמאית וראש גדול

לפני יומיים

לארגון רפואי גדול דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת
תיאור התפקיד:

1. מתן שירות פרונטאלי וטלפוני למטופלים בנושאים אדמיניסטרטיביים.
2. טיפול כולל בנושא התורים למרפאה - זימון מטופלים, שינוי מועד, מתן מידע ועוד.
3. הכנת תיקי המטופלים המוזמנים למרפאה, ריכוז מסמכים רפואיים וטפסים רלוונטיים.
4. קבלה אדמיניסטרטיבית של המטופלים המגיעים למרפאה, והפנייתם לגורמי הטיפול השונים.
5. סיוע למטופל בהשגת המסמכים הנחוצים, בהתאם לצורך.
6. תיעוד ודיווח על הפעולות שבוצעו במרפאה במערכות הממוחשבות.
7. תקשורת שוטפת עם מטופלים ועם יחידות בתוך בית החולים.
8. תיוק, סריקת חומר רפואי ומנהלי לתיק המטופל, וביצוע משימות משרדיות נוספות בהתאם לצורך ולהנחיות

דרישות התפקיד:

1. תעודת בגרות מלאה
2. תעודת מזכירות רפואית
3. שליטה במחשב ובתוכנות Office
4. תודעת שירות גבוהה, תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות
5. יכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב

לפני שבועיים

לבית תוכנה צעיר דרוש מנהל/ת משרד בחצי משרה אשר יטפל בכל ענייני האדמינסטרציה במשרד הכוללים הפקת חשבוניות ותקבולים, משלוח וקבלת דואר, קניות, תיאומי לו״ז, משאבי אנוש וכד׳

יחסי אנוש מעולים
אחריות
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד דומה
תואר אקדמי - יתרון

לפני שבועיים

לשלוחה בארץ של חברת שיווק אמריקאית הממוקמת בבאר שבע, דרושים נציגי שירות לעבודה משרדית.
התפקיד כולל עבודה מול מחשב, מנועי חיפוש באינטרנט (גוגל, יאהו, בינג ועוד), מענה לשיחות טלפוניות ללקוחות אמריקאים.
המשמרות הן משמרות של 8 שעות בשעות אמריקאיות (14:00-03:00)

אסרטיביות
יחסי אנוש טובים
מולטי-טאסקינג
אנגלית - רמה טובה של דיבור, קריאה וכתיבה.
ידע בסיסי במחשבים - תוכנות אופיס בדגש על אקסל, מנועי חיפוש

לפני שבועיים

English speaking
Branch of a U.S. company in Beer-Sheva, required clerk office work.
Multiple role involves working on a computer, Internet search engines, telephone answering to American consumers.
Shift work 8 hours. Office hours 3PM to 2AM
Possibility of promotion



Requirements:
- English speaking, reading, writing.
- Knowledge and familiarity with computer, Internet and Search Engines
- Ability to work a lot on the computer
- Thorough knowledge and familiarity with office software, especially Excel
- Ability verbalization in English
- Assertive
- Living in Beer Sheva

לפני חודש

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות

התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

פקידה לניהול משרד לצילום אירועים כל יום משעות 14:00-19:00
תושבת ב"ש שכר הולם למתאימים .

ידע במכירות ושיווק ידע בפוטושופ יתרון ידע בשליחת קבצים דרך מייל כל תוכנות האופיס ניהול יומן תיאום פגישות חשוב מאוד אמינות רצינות התמדה ולדעת לתת שירות ללקוח ברמה גבוהה

לפני חודש

משרה איכותית! מנהל מחצבת אבן במצפה רמון
אחריות על מדידה, שקילה והעמסת גושים.
הוצאת תעודות משלוח למשאיות.
כמו כן, אופציה לתפקיד רחב יותר:
שיווק ומכירה של מוצרי הלוואי של האבן – חומר לגריסה, אבני מסלעות וכדומה.

יתרון לבעלי תעודת מנהל מחצבה מורשה.

לפני חודש

לחברתינו דרושה מזכירה בעל ידע בריווחית לחצי משרה.

בעל ניסיון של שנה לפחות וידע בריווחית יתרון

לפני חודש

דרוש רכזי /ות פיתוח עסקי לגוף המקדם בני נוער. 60-75% משרה.
הזדמנות לקחת חלק במיזם ייחודי וחדשני בהקמת עסק חברתי יצרני לבני נוער. הזדמנות לחולל שינוי מהותי וארוך טווח בחייהם של החניכים, באמצעות ייזום פעילות עסקית בנפח משמעותי במסגרת המכינה את בני הנוער לעולם התעסוקה.
מהות התפקיד: הטמעת התפיסה העסקית, הקמת מיזם עסקי חברתי, תכלול תכניות הכנה לעולם התעסוקה והשמות בני הנוער במקומות עבודה.
מרכיבי התפקיד 1. קידום /הקניית התפיסה העסקית, כלכלית, יצרנית.
2. פיתוח והקמת מיזם עסקי חברתי.
3. שיווק ומכירות.
4. תכלול תוכניות למסוגלות תעסוקתית.
5. השמות בני הנוער.
מיקום העבודה: אשדוד- מסגרת חרדית לבנים.

דרישות התפקיד וכישורים אישיים: 1. ניסיון עבודה בעולם העסקי /שיווקי.
2. ניסיון עבודה בניהול פרויקטים יתרון.
3. מוטיבציה לעבוד במסגרות המטפלות בבני נוער בסיכון - ניסיון קודם יתרון.
4. יכולת לעבוד באופן עצמאי ולהוביל תהליכי שינוי.
5. יכולת הנעת צוות ומנהיגות אישית.
6. יכולת עבודה בצוות רב מקצועי ויחסי אנוש מעולים.
נכונות לעבודה בשעות גמישות עם יכולת עבודה אחר הצהרים.
בעלי /ות רכב, העבודה כרוכה בנסיעות

לפני חודש

למתחם עינות בר (15 דק' מבאר שבע), מתחם טיפולים במים (וואטסו, הידרותרפיה,ועוד) ואירוח מדברי דרוש/ה סטודנט/ית למשרת אדמיניסטרציה - ניהול לקוחות, הקלדת נתונים, קבלת אורחים.
משרה גמישה בשעות, תנאים מדהימים למתאימים!

אהבה לעולם המים, הבנה במערכות מידע, שירותיות, חריצות. זמינות לעבודה בשעות גמישות כולל סופ"ש.

לפני חודש

אורד, חברת האינטגרציה המובילה בישראל במתן פתרונות בתחומי הביטחון והבטיחות מחפשת מזכיר/ת בק אופיס למתן מענה לצוות טכנאים, טיפול בהצעות מחיר, טיפול בחשבוניות (לא הנה"ח), תכתובות וכו’

עבודה בסביבה ממוחשבת - חובה הכרת OFFIFE - חובה ידע בתוכנת פריוריטי - יתרון נכונות לעבודה במשרה זמנית למתאימות תתכן אופציה להמשכיות

לפני חודש

מזכירת משרד
ניהול משרד לעבודות עפר ,הפקת חשבוניות וקבלות ,גבייה ותעסוקה שוטפת של ניירת
המשרה היא משרה זמנית להחלפה לחופשת לידה מוארכת

ידע וניסיון באדמניסטרציה

לפני חודש

- תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לפעילויות המחלקה.
- טיוב והזנת נתונים אל מול מערכות המידע הפנים ארגוניות.

- ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית (אפשרי גם ניסיון מהצבא).
- זמינות לעבודה במשרה מלאה לתקופה של בין שלושה חודשים לחצי שנה.
*המשרה יכולה להתאים גם לחיילים משוחררים ואף לבוגרי תיכון (לפני השירות הצבאי הפנויים לעבודה בטווח הזמן המתבקש)

הרשמה לסוכן החכם