ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני 8 שעות

Decor is a young and fast-growing company that provides high-end web solutions for enterprises and startups. We are seeking a Personal Assistant to help our CEOs in multiple personal/administrative objectives.

* Experience running operations, previous PA/Office Manager experience is a must
* Multitasker with attention to details and sense of urgency
* BA degree from a university is a plus

לפני 4 ימים

לקבוצת דנאל דרוש /ה רכז /ת דובר/ת רוסית למשרדי החברה בקרית גת
לתפקיד משרדי, מאתגר, מגוון ומעניין.
תפקיד הרכז/ת הינו:
- ניהול הסניף מבחינה אדמניסטרטיבית ויד ימינה של מנהלת הסניף.
- שיבוץ מטפלות בבית המטופל,
- מתן מענה טלפוני, סיוע בהגשת טפסים .
- שיווק שירותי החברה ואחריות על טיפול בתיקי הלקוחות ועובדי הסניף.
שעות עבודה: 8 עד 16 וחצי.
תנאים מעולים למתאימ/ה כולל נופש חברה שנתי, ארוחות מסובסדות וקרן השתלמות.
על חברת דנאל סיעוד: מעניקה שירות למשפחות וקשישים מטעם הביטוח הלאומי וסיוע במיצוי זכויות.

דובר/ת רוסית- חובה!
ניסיון קודם בתפקידי אדמניסטרציה / שירות / שימור/ מכירה מול לקוחות - חובה.
יחסי אנוש טובים, כושר שכנוע, יכולת עבודה עצמאית, מסירות ומקצועיות.
שליטה ביישומי מחשב - חובה.

לפני 5 ימים

אחריות כוללת לניהול חיי הקהילה של תושבי המושב
טיפול בסוגיות מוניציפליות וניהול שוטף של פעילות ומוסדות הכפר (גינון, בריכה, פעוטון, בית העם ועוד)
ניהול תקציב וצוות עובדים
הובלת תכניות פיתוח, מיזמים חדשים וניהול פרויקטי האגודה
קשר מתמיד עם ועדות הקהילה
מתן שירות פתוח וזמין לקהילה רב-דורית מגוונת

תואר אקדמי בעבודה סוציאלית, עבודה קהילתית, יעוץ ארגוני או דומה– חובה
ניסיון של כ-5 שנים לפחות בניהול מוניציפלי-קהילתי וניהול צוות - חובה
היכרות טובה מאד עם קהילה כפרית-קהילתית – יתרון משמעותי
יכולת ביצועית ונכונות לנהל את כל מעגל התפקיד על חלקיו התכנוניים והיבטיו התפעוליים
יכולת בינאישית מעולה, תודעת שירות, יכולות גישור
מגורים בדרום או בשפלה – יתרון

*היקף התפקיד: 50% משרה*

לפני 6 ימים

אנחנו מחפשים אותך- שחקנ\ית נשמה , שירותי/ת, תקתקן/ית , איש/אשת פתרונות בlive למשרה הכוללת ניהול מלא של המשרד.

אחריות על הפן התפעולי של המשרד , תקינות המבנה, תפעול ישיבות ואירועים משרדיים.

עבודה מול ספקים לצד תיאום יומנים מורכבים ומענה טלפוני.

המשרה כוללת גם מתן מענה לפניות של גולשים בעמודי הפייסבוק של לקוחותינו ותפעול הפניות מול הגורמים הרלוונטיים.

העבודה במשרה מלאה, ימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00.

השתתפות בהוצאות שכר דירה לעוברים\מתגוררים במצפה רמון.

◾שליטה ביישומי מחשב ותוכנת outlook – חובה.
◾התמצאות ברשתות חברתיות – חובה.
◾יכולת התנסחות גבוה/ה בע"פ ובכתב בעברית ואנגלית – חובה.
◾ניסיון כנציג/ת שירות צרכנים טלפוני או פרונטלי – יתרון משמעותי.
◾ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/תפעולי – יתרון
◾יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות.

לפני שבוע



Manage calendar schedule
Organize meetings and logistics (book conference rooms, coordinate with schedules of participants, etc)
Prepare/ Maintain Excel spreadsheets
Answer phones and provide information or refer callers to appropriate individuals
Transfer information to and from forms and computer files
0.5 FTE

Previous experience as admin Assistant, preferably in a Hi-tech company
Excellent Office skills - Fluent English ​

לפני שבועיים

למפעל מוביל דרוש/ה נציג/ת קשרי לקוחות
אווירה צעירה ודינאמית, התנהלות עצמאית, עבודה בopen space! תוך שיתוף פעולה וגיבוי מלא בין אנשי הצוות במוקד. ניתן שירות טלפוני לאוכלוסיית לקוחות מוגדרת מראש וסוכני המכירות של החברה.

* ניסיון עבודה קודם בעבודה מול לקוחות / מוקד טלפוני
* ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת
* נכונות למשרה מלאה 9.00-18.00.
* חובה ניידות עם רכב (יש החזר נסיעות)
ימי שישי אחת לחודש עד השעה 11:00

לפני שבועיים

לחברתנו דרושה מנהלת משרד בעל שליטה מלאה ביישומי מחשב (אופיס, אאוטלוק)
בעלת "ראש גדול" ויכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות.
העבודה דורשת ניהול קשרי לקוחות- הצעות מחיר וכד'. ניהול עובדי המשרד-חלוקת עבודה בין המעצבים הגרפיים. מעקב אחר אופן ביצוע העבודות הנכנסות למשרד. יחסי אנוש מעולים (המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד)

שליטה מלאה ביישומי מחשב.
שעות עבודה מ- 9:30-17:30
ניסיון קודם בתפקיד אדמניסטרטיבי/תפעולי- יתרון
מולטי טאסקינג, ראש גדול ונכונות ללמידה.

לפני חודש

לחברה גדולה באשדוד
דרוש/ה נציג/ת הזמנות
התפקיד כולל:
- ניהול והובלת הקשר עם לקוחות בכל שלבי הטיפול בלקוח (שליחת הצעות מחיר, קבלת הזמנות, תיאום אספקה, מענה בנושאים לוגיסטיים, מענה בנושא חשבוניות, טיפול בתלונות ועוד).
- אחריות מלאה לסגירת מעגל הטיפול מול הלקוח בתיאום והפעלת הגורמים הנדרשים בארגון.
שעות עבודה 8:00-17:00 חמישה ימי עבודה
שכר 7000 ברוטו.

השכלה אקדמאית- חובה
ידע בתוכנות OFFICE ופריוריטי-יתרון
תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנימיים וחיצוניים
יכולת תפקוד תחת לחץ
יכולת עבודה בצוות
ניסיון קודם במתן שירות במפעל יצרני - יתרון

לפני חודש

פקיד/ת וניהול תביעות למוסך+ עבודת מזכירות

*להגשת מועמדות יש ללחוץ על כפתור הגשת המועמדות, ולמלא את הפרטים. אין צורך בקורות חיים למשרה זו. ידע בתוכנות אופיס ותפעול מחשב.

הרשמה לסוכן החכם