ברוכים הבאים לאתר החדש של נגב ג'ובס, לשאלות או הערות ניתן לפנות אלינו כאן  הבנתי

לחץ לסינון תוצאות לפי תחומים

משרות פעילות

לפני יום

לחברת יבוא צעירה וקטנה בבאר שבע דרושה פקיד/ת חשבונות לחצי משרה, נדרש ניסיון מוכח בעבודה עם לקוחות וספקים, הוצאת חשבוניות / קבלות, הזמנות וטיפול בגביה וכד'.

ניסיון והבנה בעבודה עם כרטיסי לקוח. סבלנות ונעימות-עבודה מול לקוחות

לפני 3 ימים

דרוש/ה רכז/ת תיאום סיורים והפקת ארועים בנגב במשרה חלקית.

התפקיד כולל:
10-15 שעות שבועיות, מרבית העבודה מהבית. התפקיד כולל תיאום ביקורים באתרים שונים במסגרת סיורים לחשיפת הנגב, מעורבות בבניית תכנים ותוכניות סיור חדשות, ואף ליווי חלק מהסיורים. כמו כן התפקיד כולל מעורבות בהפקות ארועים המתקיימים בבאר שבע והסביבה, ריכוז שיתופי פעולה תיירותיים ותאום פגישות עם לקוחות.

מגורים בבאר שבע (התפקיד דורש זמינות גבוהה באזור)
זמינות לעבודה בשעות הבוקר/צהריים וזמינות טלפונית – ווטסאפ במהלך היום
מדובר בימים ושעות שאינם קבועים ולכן נדרשת גמישות גם בשעות/ימי העבודה.
יכולת להתחייב ל-6 חודשי עבודה לפחות (מעבר לכך- יתרון)
מחשב תקין וזמין (העבודה מהבית)
רצוי תואר ראשון (או המצאות בשלב מתקדם בלימודים)
יחסי אנוש מצויינים
גישה טכנולוגית וכישורי מחשב מעולים
יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
יתרון לרקע בתחום התיירות והכרות עם אתרים, ארגונים ומיזמים הפעילים באזור באר שבע והנגב
רשיון נהיגה- חובה (רצוי רכב)

לפני 3 ימים

לחברה הייטק דרוש/ה מתאמ/ת מכירות ומנהל/ת אדמיניסטרטיבית.
התפקיד כולל: טיפול במכרזים , ניהול משרד, התקשרות שוטפת מול הלקוחות, תיאום פגישות ובקרת תהליכים מול הלקוחות.
משרה מלאה באזור באר שבע.

ניסיון בטלמטינג בעולמות הטכנולוגיים ומחברות היי-טק
ניסיון באדמיניסטרציה וניהול משרד
שליטה באופיס ברמה גבוהה
אנגלית ברמה בינונית ומעלה
ניסיון בתפעול בתוכנות ERP
היכרות עם תחום הנה"ח - יתרון

לפני 3 ימים

למפעל מוביל באזור הדרום דרוש/ה נציג/ת שירות והזמנות
התפקיד כולל:
- טיפול בהזמנות קיימות
- הקלדה וטיפול בהזמנות חדשות
- מענה שוטף ללקוחות החברה ופתרון בעיות
- עבודה מול מחלקת הייצור במפעל

משרה מלאה! ימים א-ה 8:00-17:00
הגעה עצמאית למפעל- החזרי נסיעות

ניסיון בשירות לקוחות- חובה
ניסיון בעבודות בק אופיס
ניסיון בעבודה ממפעל יצרני- יתרון משמעותי
שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה
מוכנות להגעה עצמאית

לפני חודש

אחריות כוללת לניהול חיי הקהילה של תושבי המושב
טיפול בסוגיות מוניציפליות וניהול שוטף של פעילות ומוסדות הכפר (גינון, בריכה, פעוטון, בית העם ועוד)
ניהול תקציב וצוות עובדים
הובלת תכניות פיתוח, מיזמים חדשים וניהול פרויקטי האגודה
קשר מתמיד עם ועדות הקהילה
מתן שירות פתוח וזמין לקהילה רב-דורית מגוונת

תואר אקדמי בעבודה סוציאלית, עבודה קהילתית, יעוץ ארגוני או דומה– חובה
ניסיון של כ-5 שנים לפחות בניהול מוניציפלי-קהילתי וניהול צוות - חובה
היכרות טובה מאד עם קהילה כפרית-קהילתית – יתרון משמעותי
יכולת ביצועית ונכונות לנהל את כל מעגל התפקיד על חלקיו התכנוניים והיבטיו התפעוליים
יכולת בינאישית מעולה, תודעת שירות, יכולות גישור
מגורים בדרום או בשפלה – יתרון

*היקף התפקיד: 50% משרה*

לפני חודש

פקיד/ת וניהול תביעות למוסך+ עבודת מזכירות

*להגשת מועמדות יש ללחוץ על כפתור הגשת המועמדות, ולמלא את הפרטים. אין צורך בקורות חיים למשרה זו. ידע בתוכנות אופיס ותפעול מחשב.

הרשמה לסוכן החכם